quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mijn hemel.. En Milli Vanilli staat er ook bij.
Stijgt zo'n 10 plaatsen per week. Ergens in de top 5 dus volgende week lijkt me..quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Stijgt zo'n 10 plaatsen per week. Ergens in de top 5 dus volgende week lijkt me..
Jeez, Bløf direct op 1.![]()
Hehehe. Dat is altijd 't nadeel van die related videos, je blijft klikken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben nu bij Ice Ice Baby en ik zie MC Hammer staan...die doe ik hierna
We gaan voor P1quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Stijgt zo'n 10 plaatsen per week. Ergens in de top 5 dus volgende week lijkt me..
Jeez, Bløf direct op 1.![]()
Heerlijk foutquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben nu bij Ice Ice Baby en ik zie MC Hammer staan...die doe ik hierna
Wat 'n track!! Maar dan op 'n minder positieve manier.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:26 schreef -Hans- het volgende:
Wat een vreseljke bagger plaat van Marco B
Ik ook..quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:33 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG...kan m helemaal meezingen
Vast welquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:24 schreef muisje-eliza het volgende:
komt er nu weer n nieuw clipje?
1 dagje maar helaas, maar tochquote:
Ik moet bij dat soort omschrijvingen altijd meteen aanquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:58 schreef muisje-eliza het volgende:
van wie is dat liedje toch dat zo gaat
*let op heh*
*dum dum die dum du du dum*
![]()
Niet gezien, maar is wat mij betreft prima en mag ook wel blijven staan, zoveel muziek zat er niet inquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:59 schreef Piles het volgende:
@Broekie: gezien dat ik de laatste van Muijs online heb gezet?
Ongeknipte versie, dus hij mag weer snel offline wat mij betreft
[..]
1 dagje maar helaas, maar toch
Ok, tofquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet gezien, maar is wat mij betreft prima en mag ook wel blijven staan, zoveel muziek zat er niet in
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik moet bij dat soort omschrijvingen altijd meteen aan
denken, maar dat zal je vast niet bedoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |