Zegt niks hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Nou, hier zal 'ie iig niet komen omdat 'ie dan Schiphol zou hinderen...
De vliegtuigen hier ook. Als ik uit het raam kijk zie ik ze in de verte op de grond rijden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt niks hoor
Helicopter zit zo laag
Goed bezigquote:
Je zit snel op de 450 m (max hoogte die je rondom Schiphol mag vliegen) hoor, daar vergis je je echt heel snel in... Desondanks toch verwacht ik hem meer richting Utrecht...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt niks hoor
Helicopter zit zo laag
Maar wat een lekker teringherrie!quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooooooooooooo, wat een teringherrie!
Boriszquote:
Ah, zo dichtbijquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vliegtuigen hier ook. Als ik uit het raam kijk zie ik ze in de verte op de grond rijden.
Als ik uit het raam kijk dan denk ik wel eens dat ze bij mij naar binnen komen vliegen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vliegtuigen hier ook. Als ik uit het raam kijk zie ik ze in de verte op de grond rijden.
Woon ik toch aan de goede kant van A'dam op dat gebiedquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik uit het raam kijk dan denk ik wel eens dat ze bij mij naar binnen komen vliegen.
Smakelijkquote:
Wel jammer dat ze recht over komen vliegen. Toen ik terug kwam uit Italië kwam ik ook via de aanvliegroute over Uilenstede, maar omdat ik recht over mn flat kwam vliegen kon ik mn kamer niet zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Woon ik toch aan de goede kant van A'dam op dat gebied
Maar dan een kilometer of 8 naar het noordenquote:
Neuh, doe maar Alphen aan den Rijn... Maar ik hoor of zie nog niets...quote:
Das wel jammer danquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze recht over komen vliegen. Toen ik terug kwam uit Italië kwam ik ook via de aanvliegroute over Uilenstede, maar omdat ik recht over mn flat kwam vliegen kon ik mn kamer niet zien
Als je z'n registratie zou weten, dan zou dat een stuk handiger zijn...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:53 schreef Piles het volgende:
Ik ben maar even ingeschakeld op de radio van vliegveld Hilversum, wie weet meldt ie zich straks per ongeluk![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:53 schreef Piles het volgende:
Ik ben maar even ingeschakeld op de radio van vliegveld Hilversum, wie weet meldt ie zich straks per ongeluk![]()
Jammer dat helikopters niet op m'n radar te zien zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:56 schreef MutZ het volgende:
Als je z'n registratie zou weten, dan zou dat een stuk handiger zijn...
Bij regionaal verkeer weet ik niet precies wat je allemaal hoort, luister ik meestal niet naarquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
hoor je ook andere belangrijke dingen daar? zoals waar dingen zich bevinden?
Meetsal stijgen helicopters op van Vliegveld Lelystad
Nee, dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef MutZ het volgende:
In het luchtvaartregister is iig geen 3FM bekend als eigenaar
De spaghetti ook... een beetje dan, ben zo moe, eigenlijk helemaal geen zin in voer...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Smakelijkde frieten smaakten goed
![]()
tWas echt een ramp... kwam heel moe, en moest allemaal zelfreflectie doen... zucht. En dan alll die dingen die ik nog moest afspreken in mn overvolle agenda... t Is een wonder als ik t allemaal red zonder overspannen te raken...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog een beetje uitgehouden vandaag, was mega partij duf vandaag
Je weet maar nooit, ze zijn nu zo hard met geld aan het smijtenquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat zou wat zijn
Een eigen helikopter
* Brennel knuffelt Jannekequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[...]
tWas echt een ramp... kwam heel moe, en moest allemaal zelfreflectie doen... zucht. En dan alll die dingen die ik nog moest afspreken in mn overvolle agenda... t Is een wonder als ik t allemaal red zonder overspannen te raken...
Het zou dan eerder nog op naam van de NPS staan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef MutZ het volgende:
In het luchtvaartregister is iig geen 3FM bekend als eigenaar
Ik heb net mn avondeten op en ga zometeen alweer naar bedquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:03 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel knuffelt Janneke
Bleh, ik heb net m'n avondeten op, en over 2 uurtjes ga ik alweer naar bed
Vorig jaar was het wel een gezellig feestjequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
Volgende week is het trouwens weer feest. Dan bestaat MetMichiel 3 jaar
Betwijfel of het nog gevierd gaat worden, want het is op een vrijdagavond en ze beginnen ook nog eens met 90s Request.
Klopt.... reclameblokken zijn deze periode weer een stuk langer. In de zomerperiode is het vaak heel kort maar nu lijkt de periode weer te zijn aangebroken dat de reclameblokken weer langer duren. Erg irritant..quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ik luister niet.
Maar wil enkel wel opmerken dat het me opvalt dat er meer radio-reclame op 3fm te horen is. Normaal gesproken ging men door tot 3voor het heel, maar nu is 't al 5 voor 't heel.
Een nadeel van de 'meer muziek op 3fm' misschien
quote:
Als ik me niet vergis de persoon waar Gerard nog wel eens mee wordt verwardquote:
Nieuwenhuize?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis de persoon waar Gerard nog wel eens mee wordt verward
En dan is het concert van Coldplayquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
Betwijfel of het nog gevierd gaat worden, want het is op een vrijdagavond en ze beginnen ook nog eens met 90s Request.
Nee, het is een stagair van de internetredactie. Broekie maakte vorig jaar met hem LunchBreek voor Crossradio.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis de persoon waar Gerard nog wel eens mee wordt verward
Waar gaat Martijn heen?quote:
Stenders zender maar dat schijnt meer vrijwilligerswerk te zijn, over de rest wilde hij weinig loslatenquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders zender maar dat schijnt meer vrijwilligerswerk te zijn, over de rest wilde hij weinig loslaten
Volgens mij wéét ie ook gewoon weinig nog...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders zender maar dat schijnt meer vrijwilligerswerk te zijn, over de rest wilde hij weinig loslaten
Aha. Hij klonk wel als Jeroen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, het is een stagair van de internetredactie. Broekie maakte vorig jaar met hem LunchBreek voor Crossradio.
Heel eerlijk denk ik dat hij niets heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat ie nog aan het onderhandelen is
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik dat hij niets heeft.
Deze is ook heel erg mooiquote:
Toch jammer, hoor `m altijd graagquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik dat hij niets heeft.
Toen Henk een keer bij MIDNR te gast was belde Gerard op. Was hilarisch!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
echt goed hoe hij westbroek nadoet, zou wel een keer leuk zijn ze tegenover elkaar te zetten
We zullen het merken, onderhandelingen hoeven niet lang te durenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat heeft ie op msn verteld aan me, hij is aan het onderhandelen met 2 radio-stations, hij kon niet vertellen welk
Als ik me niet vergis, beweerde Gerard een keer dat Henk iets gezegd zou hebben en toen liet hij de opname horen. Gerard had dat natuurlijk ingesproken, maar Henk trapte er wel inquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
echt goed hoe hij westbroek nadoet, zou wel een keer leuk zijn ze tegenover elkaar te zetten
Doet me weer denken aan de Flappie-grapquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen Henk een keer bij MIDNR te gast was belde Gerard op. Was hilarisch!
Snap dat het geld oplevert, maar dit is wel behoorlijk, 10 minuten van de zendtijd af.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt.... reclameblokken zijn deze periode weer een stuk langer. In de zomerperiode is het vaak heel kort maar nu lijkt de periode weer te zijn aangebroken dat de reclameblokken weer langer duren. Erg irritant..
hehequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, beweerde Gerard een keer dat Henk iets gezegd zou hebben en toen liet hij de opname horen. Gerard had dat natuurlijk ingesproken, maar Henk trapte er wel in
Die was ook wel heel erg leuk, jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan de Flappie-grap
Het eerste uur (of het laatste uur) van de Laatste Denk aan Henk - Dat was ook Gerardquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen Henk een keer bij MIDNR te gast was belde Gerard op. Was hilarisch!
Laatste uitzending Denk aan Henk destijds, weet nog steeds niet of Henk of Gerard nou die uitzending heeft gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het eerste uur (of het laatste uur) van de Laatste Denk aan Henk - Dat was ook Gerard
Ik was eerstquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laatste uitzending Denk aan Henk destijds, weet nog steeds niet of Henk of Gerard nou die uitzending heeft gedaan
quote:
als je je emailadres geeft stuur ik je de grote foto op.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]Mijn poster ontwerp
Thuis en de EkStra Weekend Opener werkt!
Nu avond eten...
Jammer dat er niets staat in die open dir van vara-podcasts. Zou het wel eens willen horen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het eerste uur (of het laatste uur) van de Laatste Denk aan Henk - Dat was ook Gerard
Nooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand al helicoptergeluiden gehoord?...kweetniet of ik nog moet gaan...dat ding zie je natuurlijk niet in t donker, en ga echt mn radio in de oto uitzetten zodat ik m hoor
*zucht*
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat er niets staat in die open dir van vara-podcasts. Zou het wel eens willen horen.
Ze hebben genoeg van de plaat, dus deden ze ff een 538jequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Uh.... huh...? Ging de snelheid van t nummer nu ineens omhoog, of ligt t aan mij?
Ze deden een 538'je, hehehehe, die houwen we erin!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg van de plaat, dus deden ze ff een 538je
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg van de plaat, dus deden ze ff een 538je
je kan je ook niet kleden op dit weer, het is herfst, maar de terassen zitten bomvolquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
Over laarzen gesproken... nu de herfst weer is aangebroken zie je ze overal!
En niet zelden gedragen onder korte rokjes
Vind je het gek? Rookverbodquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan je ook niet kleden op dit weer, het is herfst, maar de terassen zitten bomvol
Is dat niet van de Dik Voormekaarshow?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
Die "Daar gaat de zoemer" wordt mn nieuwe sms- of beltoon denk ik
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
Die "Daar gaat de zoemer" wordt mn nieuwe sms- of beltoon denk ik
Zal het niet snel meer doen zo'n nacht doortrekken en weinig doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahaha, hele coole foto MAW, echt zo'n ochtend sfeertje!
Och, zeur niet zo...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
1 teveel.... [ afbeelding ]
ik ga voor de wet van het portretrecht [ afbeelding ]
Geld bij 3 of meer personen niet meerquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zie dat het gelukt is met het shirt bestellenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
lijkt me wel....quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is dat niet van de Dik Voormekaarshow?
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geld bij 3 of meer personen niet meer
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie dat het gelukt is met het shirt bestellen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Met Giel-allergie zou ik 't niet doen.![]()
Psssst L-L: mannen band.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga nu al lekker slaaaaaaaaaaapen!
Nouja, eerst douchen, en dan lekker mn bed in, dromen over vanmorgen, heb me echt vermaakt!
Truste!!
Wie kwam vanmorgen met de tip vooral in je normale ritme blijvenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
truste Janne!!!
ik zal voorlopig wel wakker zijn
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie kwam vanmorgen met de tip vooral in je normale ritme blijven
gohquote:
quote:
quote:
Ik ga mijn nieuwe EkStra Weekend fles en Weekend opener nog een keer testen.quote:
Fijn, dank uquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga mijn nieuwe EkStra Weekend fles en Weekend opener nog een keer testen.
Ik denk ik meldt het even, dan hoef je dat niet te missen![]()
Gordon deed het ook op NoordzeeFM een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:52 schreef Againzender het volgende:
Beetje een Steen&Beenshow item dit
met Double Trouble natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat zei ik laatst tegen een collega, vond ze niet leuk
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:56 schreef Rojan_UK het volgende:
Ik kan het laatste uurtje niet meemaken (moet even iets anders doen). Is iemand de webcam stream aan het opnemen?
Altijd als die track van Lenny Kravitz er op is roep ik dat keihard uitquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:58 schreef Againzender het volgende:
Ik had nog wel een
* TROS *
verwacht in dit nummer, kan prima
Bij Muijs kwam die Jingle ook nog voorbij... Moest aan de forum conversatie denkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:58 schreef Againzender het volgende:
Ik had nog wel een
* TROS *
verwacht in dit nummer, kan prima
mie 2quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij Muijs kwam die Jingle ook nog voorbij... Moest aan de forum conversatie denken
Bij She's so young van TPOH roep ik het ook altijd in die pauze. En aangezien Gerard de enige is die hem wel eens draait, gaat dat mooi op met de radioquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Altijd als die track van Lenny Kravitz er op is roep ik dat keihard uitEcht te fout
![]()
Tè herkenbaar...quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij She's so young van TPOH roep ik het ook altijd in die pauze. En aangezien Gerard de enige is die hem wel eens draait, gaat dat mooi op met de radio
Ben er nog, maar volg het niet echtquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Stil en rustig ineens. Iedereen al naar bed?
Nee neequote:Op vrijdag 26 september 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Stil en rustig ineens. Iedereen al naar bed?
Voor een bepaalde Hyves?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben er nog, maar volg het niet echt
Zit weer Sandstorm's te knippen tussendoor
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben er nog, maar volg het niet echt
Zit weer Sandstorm's te knippen tussendoor
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
Maar ik ontken alles wat met Hyves te maken heeft
En terechtquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat ja
Maar ik ontken alles wat met Hyves te maken heeft
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En terechtlopen er tenminste toch nog slimme mensen rond
quote:
Euhm... Je weet dat het nep is, he?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
*pffft* ijsselmeer weet je hoe groot dat is
Je kunt er zelfs voor pampus liggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
*pffft* ijsselmeer weet je hoe groot dat is
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgens mij is ze een beetje oververmoeidquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm... Je weet dat het nep is, he?
En de aflevering van Van Velzenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
mijn hoogtepunten van Ekstra Weekend:
-bankgaste zijn
-belgen bellen die ge-smst hadden
-DJ Sandstorm
-de BBQ
-elke aflevering de grappen en grollen van Gerard en Michiel
-vroegah-bekertjes
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm... Je weet dat het nep is, he?
Eh, de boerderijgeluiden, de plons. Het feit dat het fokkin' donker is. Een helicopter is duur. Zoiets?quote:
Die was echt mega vet! Hij staat nog ergens op me schijf nog.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Die die die die, mix inderdaad. Waar Michiel het zojuist over had. Die wasx oneindig!
5 september dit jaar? Dan is ie zo onlinequote:Op vrijdag 26 september 2008 21:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die was echt mega vet! Hij staat nog ergens op me schijf nog.(opgenomen van 5 september aflevering - Herhaling)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
U begrijpt dat deze vanavond nog op YouTube staat
super!!! kan ie op mn hyvesjequote:Op vrijdag 26 september 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
U begrijpt dat deze vanavond nog op YouTube staat
[..]
Dat is idd. wel ontzettend foutquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
En de teksten gewoon herkennen uit de originale uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |