ik ook, maar je weet maar nooitquote:
Dat was je waarschijnlijk ook (gezien het tijdstip).quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:53 schreef muisje-eliza het volgende:
zow ik klonk echt als een dooie bij Muijs op de radio
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:53 schreef muisje-eliza het volgende:
zow ik klonk echt als een dooie bij Muijs op de radio
Zo'n bockie heeft natuurlijk zijn uitwerkingenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:40 schreef Againzender het volgende:
Wat een rare TT heb ik verzonnen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis weekend, tis weekend op 3FM,
Gerard en Michiel!
Dampend en stampend hoor je hier de hits
En de praatjes zijn subtiel! (mwwaah)
Vrijdagavond ben jij de klos
Want Ekdom en Veenstra gaan helemaal los!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik, eerlijk gezegd, ook...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Nu pas de 100e uitzending? Dacht 2 weken terug al...
oh die hebben mn oudersquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Iemand de AVRObode gelezen? Een artikel van 2 pagina's over Gerard en zn boek en Gerard heeft de column geschreven (over Herfst).
Gebeurt elke weekquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:15 schreef Timo20 het volgende:
wil iemand trouwens de uitzending ff opnemen? thanks
ff eten
Jammer dat Guis niet kan tellen , max 20 waren er.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las op de weblog van Guis dat er wel zo'n 40 mensen waren. Dus dat zijn er natuurlijk wel een hele boel.Erg jammer dat hij niet op zaterdagavond (na Weekend DNA) een programma mocht maken want wat (White noise) er nu zit is toch niet veel soeps, imo. MaW gooit later vandaag nog wat foto's online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |