quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:16 schreef muisje-eliza het volgende:
wakker
't is een keer wat anders. Redelijke 3FM Meeeeeeeeee-ga-hit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe MH: Snoop Dogg - My Medicine
Ik ben er niet echt weg van, maar echt slecht is het ook weer niet.
quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een rare Mega Hit (alweer). Ben hem nu al beu. (hoewel het best een leuk liedje is.)
Las op de weblog van Guis dat er wel zo'n 40 mensen waren. Dus dat zijn er natuurlijk wel een hele boel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
drukDat was echt t eerste wat me opviel...er waren gewoon zoveel mensen dat de hele gang vol stond
![]()
We hadden niet echt tijd om met Muijs te kletsen, er waren zoveel mensen op radio en in de studio die hem iets te vertellen hadden!
De poster vond ie heeeeel gaaf. De beker ging met een "dank je wel" in een plastic tas mee naar huis.
Rond 5u werd er een kraan voor de studio gezet en tegen 6-en ging Muijs in t bakkie om zich op te hijsen naar 40 meter hoogte om op zijn hoogtepunt afscheid te nemen.
Ja, leuke gimmick voor 2 luisterbeurten. Voor de rest geen reet aan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een rare Mega Hit (alweer). Ben hem nu al beu. (hoewel het best een leuk liedje is.)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wakker. Tot zover mijn plan om om 12.30 naar school te gaan
Of deze omschrijving...quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, leuke gimmick voor 2 luisterbeurten. Voor de rest geen reet aan.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:30 schreef jmac het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)80926-06.wma?start=2:25:57.856
(even volledig kopieren en plakken)
Ja hoor, is uitzendinggemist van GIEL!. Weet alleen niet wat ie met het fragment wil eigenlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat is dit.....kan ik hier veilig op klikken of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |