quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:16 schreef muisje-eliza het volgende:
wakker
't is een keer wat anders. Redelijke 3FM Meeeeeeeeee-ga-hit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe MH: Snoop Dogg - My Medicine
Ik ben er niet echt weg van, maar echt slecht is het ook weer niet.
quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een rare Mega Hit (alweer). Ben hem nu al beu. (hoewel het best een leuk liedje is.)
Las op de weblog van Guis dat er wel zo'n 40 mensen waren. Dus dat zijn er natuurlijk wel een hele boel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
drukDat was echt t eerste wat me opviel...er waren gewoon zoveel mensen dat de hele gang vol stond
![]()
We hadden niet echt tijd om met Muijs te kletsen, er waren zoveel mensen op radio en in de studio die hem iets te vertellen hadden!
De poster vond ie heeeeel gaaf. De beker ging met een "dank je wel" in een plastic tas mee naar huis.
Rond 5u werd er een kraan voor de studio gezet en tegen 6-en ging Muijs in t bakkie om zich op te hijsen naar 40 meter hoogte om op zijn hoogtepunt afscheid te nemen.
Ja, leuke gimmick voor 2 luisterbeurten. Voor de rest geen reet aan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een rare Mega Hit (alweer). Ben hem nu al beu. (hoewel het best een leuk liedje is.)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wakker. Tot zover mijn plan om om 12.30 naar school te gaan
Of deze omschrijving...quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, leuke gimmick voor 2 luisterbeurten. Voor de rest geen reet aan.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:30 schreef jmac het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)80926-06.wma?start=2:25:57.856
(even volledig kopieren en plakken)
Ja hoor, is uitzendinggemist van GIEL!. Weet alleen niet wat ie met het fragment wil eigenlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat is dit.....kan ik hier veilig op klikken of niet
Op 2 uur 25 speelt Maria Mena.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hoor, is uitzendinggemist van GIEL!. Weet alleen niet wat ie met het fragment wil eigenlijk
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hoor, is uitzendinggemist van GIEL!. Weet alleen niet wat ie met het fragment wil eigenlijk
Met Giel-allergie zou ik 't niet doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Maria Mena live dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan je zeggen dat ik daar op kan klikken...
*uitzending van Giel*
Nee de servers van de NPO staan vol met virussenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Omdat we het er hier over hadden gisteren en omdat Maria Mena gewoon goed isquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:45 schreef Piles het volgende:De laatste uitzending van Muijs, op webcam
Nice, thanks!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:45 schreef Piles het volgende:De laatste uitzending van Muijs, op webcam
Rechtermuisknop, doel opslaan als.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:48 schreef muisje-eliza het volgende:
"Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren."
Ben al opnieuw aan het opslaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:48 schreef muisje-eliza het volgende:
"Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren."
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nice, thanks!!![]()
[..]
Rechtermuisknop, doel opslaan als.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou het raar vinden als ie het dan wel doet
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:40 schreef Againzender het volgende:
Wat een rare TT heb ik verzonnen
Geen probleem hoor, hij werkt prima.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou het raar vinden als ie het dan wel doet
Zijn Gerard&Michiel er eigenlijk allebei?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:47 schreef -Hans- het volgende:Its like that - Run DMC
Straks de 100e EkStra Weekend
Ga ik toch wel een beetje vanuitquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zijn Gerard&Michiel er eigenlijk allebei?
ik ook, maar je weet maar nooitquote:
Dat was je waarschijnlijk ook (gezien het tijdstip).quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:53 schreef muisje-eliza het volgende:
zow ik klonk echt als een dooie bij Muijs op de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |