Euhm... Je weet dat het nep is, he?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
*pffft* ijsselmeer weet je hoe groot dat is
Je kunt er zelfs voor pampus liggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
*pffft* ijsselmeer weet je hoe groot dat is
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgens mij is ze een beetje oververmoeidquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm... Je weet dat het nep is, he?
En de aflevering van Van Velzenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
mijn hoogtepunten van Ekstra Weekend:
-bankgaste zijn
-belgen bellen die ge-smst hadden
-DJ Sandstorm
-de BBQ
-elke aflevering de grappen en grollen van Gerard en Michiel
-vroegah-bekertjes
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm... Je weet dat het nep is, he?
Eh, de boerderijgeluiden, de plons. Het feit dat het fokkin' donker is. Een helicopter is duur. Zoiets?quote:
Die was echt mega vet! Hij staat nog ergens op me schijf nog.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Die die die die, mix inderdaad. Waar Michiel het zojuist over had. Die wasx oneindig!
5 september dit jaar? Dan is ie zo onlinequote:Op vrijdag 26 september 2008 21:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die was echt mega vet! Hij staat nog ergens op me schijf nog.(opgenomen van 5 september aflevering - Herhaling)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
U begrijpt dat deze vanavond nog op YouTube staat
super!!! kan ie op mn hyvesjequote:Op vrijdag 26 september 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
U begrijpt dat deze vanavond nog op YouTube staat
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |