Zegt niks hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Nou, hier zal 'ie iig niet komen omdat 'ie dan Schiphol zou hinderen...
De vliegtuigen hier ook. Als ik uit het raam kijk zie ik ze in de verte op de grond rijden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt niks hoor
Helicopter zit zo laag
Goed bezigquote:
Je zit snel op de 450 m (max hoogte die je rondom Schiphol mag vliegen) hoor, daar vergis je je echt heel snel in... Desondanks toch verwacht ik hem meer richting Utrecht...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt niks hoor
Helicopter zit zo laag
Maar wat een lekker teringherrie!quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooooooooooooo, wat een teringherrie!
Boriszquote:
Ah, zo dichtbijquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vliegtuigen hier ook. Als ik uit het raam kijk zie ik ze in de verte op de grond rijden.
Als ik uit het raam kijk dan denk ik wel eens dat ze bij mij naar binnen komen vliegen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vliegtuigen hier ook. Als ik uit het raam kijk zie ik ze in de verte op de grond rijden.
Woon ik toch aan de goede kant van A'dam op dat gebiedquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik uit het raam kijk dan denk ik wel eens dat ze bij mij naar binnen komen vliegen.
Smakelijkquote:
Wel jammer dat ze recht over komen vliegen. Toen ik terug kwam uit Italië kwam ik ook via de aanvliegroute over Uilenstede, maar omdat ik recht over mn flat kwam vliegen kon ik mn kamer niet zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Woon ik toch aan de goede kant van A'dam op dat gebied
Maar dan een kilometer of 8 naar het noordenquote:
Neuh, doe maar Alphen aan den Rijn... Maar ik hoor of zie nog niets...quote:
Das wel jammer danquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze recht over komen vliegen. Toen ik terug kwam uit Italië kwam ik ook via de aanvliegroute over Uilenstede, maar omdat ik recht over mn flat kwam vliegen kon ik mn kamer niet zien
Als je z'n registratie zou weten, dan zou dat een stuk handiger zijn...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:53 schreef Piles het volgende:
Ik ben maar even ingeschakeld op de radio van vliegveld Hilversum, wie weet meldt ie zich straks per ongeluk![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:53 schreef Piles het volgende:
Ik ben maar even ingeschakeld op de radio van vliegveld Hilversum, wie weet meldt ie zich straks per ongeluk![]()
Jammer dat helikopters niet op m'n radar te zien zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:56 schreef MutZ het volgende:
Als je z'n registratie zou weten, dan zou dat een stuk handiger zijn...
Bij regionaal verkeer weet ik niet precies wat je allemaal hoort, luister ik meestal niet naarquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
hoor je ook andere belangrijke dingen daar? zoals waar dingen zich bevinden?
Meetsal stijgen helicopters op van Vliegveld Lelystad
Nee, dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef MutZ het volgende:
In het luchtvaartregister is iig geen 3FM bekend als eigenaar
De spaghetti ook... een beetje dan, ben zo moe, eigenlijk helemaal geen zin in voer...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Smakelijkde frieten smaakten goed
![]()
tWas echt een ramp... kwam heel moe, en moest allemaal zelfreflectie doen... zucht. En dan alll die dingen die ik nog moest afspreken in mn overvolle agenda... t Is een wonder als ik t allemaal red zonder overspannen te raken...quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog een beetje uitgehouden vandaag, was mega partij duf vandaag
Je weet maar nooit, ze zijn nu zo hard met geld aan het smijtenquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat zou wat zijn
Een eigen helikopter
* Brennel knuffelt Jannekequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[...]
tWas echt een ramp... kwam heel moe, en moest allemaal zelfreflectie doen... zucht. En dan alll die dingen die ik nog moest afspreken in mn overvolle agenda... t Is een wonder als ik t allemaal red zonder overspannen te raken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |