Oehhh, proef ik daar slagroomtaart jalouzie?quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
lekkere 5 euro slagroom taart
Das nogal een verschilquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat Guis niet kan tellen , max 20 waren er.
Zegt zijquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Tjib ziet er best wakker uit...dat was vanochtend wel anders
Hij was wel zo sociaal om zich zelf voor te stellenquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Tjib ziet er best wakker uit...dat was vanochtend wel anders
Tjib is coolquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij was wel zo sociaal om zich zelf voor te stellen
Nee, er is een groot kruispunt in Haarlem het hele weekend afgesloten door wegwerkzaamheden en daardoor zijn de andere wegen een stuk drukker. Er zal wel iemand achterop een ander zijn geknald.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:35 schreef muisje-eliza het volgende:
richting Haarlem dicht? zou het met Giel te maken hebben?
educated guess: een luchtballon met Domien er in...quote:
Primaaaaa!quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil nieuw topic openen straks
![]()
Ok is goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil nieuw topic openen straks
![]()
[cimg]plaatje[/cimg]quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
als ik hier een plaatje plaats maar ik wil dat ie in t midden zit, hoe doe ik dat?
Hihi, die stuurde ik tussen het uit zetten van de wekker en het opstaan inquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Brennelllll!
Dank je wel voor je sms vanmorgen! kHeb iedereen in de auto de groetjes gedaan!
Hansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |