* Brennel knuffelt Jannekequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[...]
tWas echt een ramp... kwam heel moe, en moest allemaal zelfreflectie doen... zucht. En dan alll die dingen die ik nog moest afspreken in mn overvolle agenda... t Is een wonder als ik t allemaal red zonder overspannen te raken...
Het zou dan eerder nog op naam van de NPS staan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef MutZ het volgende:
In het luchtvaartregister is iig geen 3FM bekend als eigenaar
Ik heb net mn avondeten op en ga zometeen alweer naar bedquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:03 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel knuffelt Janneke
Bleh, ik heb net m'n avondeten op, en over 2 uurtjes ga ik alweer naar bed
Vorig jaar was het wel een gezellig feestjequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
Volgende week is het trouwens weer feest. Dan bestaat MetMichiel 3 jaar
Betwijfel of het nog gevierd gaat worden, want het is op een vrijdagavond en ze beginnen ook nog eens met 90s Request.
Klopt.... reclameblokken zijn deze periode weer een stuk langer. In de zomerperiode is het vaak heel kort maar nu lijkt de periode weer te zijn aangebroken dat de reclameblokken weer langer duren. Erg irritant..quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ik luister niet.
Maar wil enkel wel opmerken dat het me opvalt dat er meer radio-reclame op 3fm te horen is. Normaal gesproken ging men door tot 3voor het heel, maar nu is 't al 5 voor 't heel.
Een nadeel van de 'meer muziek op 3fm' misschien
quote:
Als ik me niet vergis de persoon waar Gerard nog wel eens mee wordt verwardquote:
Nieuwenhuize?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis de persoon waar Gerard nog wel eens mee wordt verward
En dan is het concert van Coldplayquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
Betwijfel of het nog gevierd gaat worden, want het is op een vrijdagavond en ze beginnen ook nog eens met 90s Request.
Nee, het is een stagair van de internetredactie. Broekie maakte vorig jaar met hem LunchBreek voor Crossradio.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis de persoon waar Gerard nog wel eens mee wordt verward
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |