Waar gaat Martijn heen?quote:
Stenders zender maar dat schijnt meer vrijwilligerswerk te zijn, over de rest wilde hij weinig loslatenquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders zender maar dat schijnt meer vrijwilligerswerk te zijn, over de rest wilde hij weinig loslaten
Volgens mij wéét ie ook gewoon weinig nog...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders zender maar dat schijnt meer vrijwilligerswerk te zijn, over de rest wilde hij weinig loslaten
Aha. Hij klonk wel als Jeroen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, het is een stagair van de internetredactie. Broekie maakte vorig jaar met hem LunchBreek voor Crossradio.
Heel eerlijk denk ik dat hij niets heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat ie nog aan het onderhandelen is
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik dat hij niets heeft.
Deze is ook heel erg mooiquote:
Toch jammer, hoor `m altijd graagquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik dat hij niets heeft.
Toen Henk een keer bij MIDNR te gast was belde Gerard op. Was hilarisch!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
echt goed hoe hij westbroek nadoet, zou wel een keer leuk zijn ze tegenover elkaar te zetten
We zullen het merken, onderhandelingen hoeven niet lang te durenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat heeft ie op msn verteld aan me, hij is aan het onderhandelen met 2 radio-stations, hij kon niet vertellen welk
Als ik me niet vergis, beweerde Gerard een keer dat Henk iets gezegd zou hebben en toen liet hij de opname horen. Gerard had dat natuurlijk ingesproken, maar Henk trapte er wel inquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
echt goed hoe hij westbroek nadoet, zou wel een keer leuk zijn ze tegenover elkaar te zetten
Doet me weer denken aan de Flappie-grapquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen Henk een keer bij MIDNR te gast was belde Gerard op. Was hilarisch!
Snap dat het geld oplevert, maar dit is wel behoorlijk, 10 minuten van de zendtijd af.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt.... reclameblokken zijn deze periode weer een stuk langer. In de zomerperiode is het vaak heel kort maar nu lijkt de periode weer te zijn aangebroken dat de reclameblokken weer langer duren. Erg irritant..
hehequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, beweerde Gerard een keer dat Henk iets gezegd zou hebben en toen liet hij de opname horen. Gerard had dat natuurlijk ingesproken, maar Henk trapte er wel in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |