Het eerste uur (of het laatste uur) van de Laatste Denk aan Henk - Dat was ook Gerardquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen Henk een keer bij MIDNR te gast was belde Gerard op. Was hilarisch!
Laatste uitzending Denk aan Henk destijds, weet nog steeds niet of Henk of Gerard nou die uitzending heeft gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
echt goed hoe hij westbroek nadoet, zou wel een keer leuk zijn ze tegenover elkaar te zetten
dat dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het eerste uur (of het laatste uur) van de Laatste Denk aan Henk - Dat was ook Gerard
Ik was eerstquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laatste uitzending Denk aan Henk destijds, weet nog steeds niet of Henk of Gerard nou die uitzending heeft gedaan
quote:
als je je emailadres geeft stuur ik je de grote foto op.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]Mijn poster ontwerp
Thuis en de EkStra Weekend Opener werkt!
Nu avond eten...
Jammer dat er niets staat in die open dir van vara-podcasts. Zou het wel eens willen horen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het eerste uur (of het laatste uur) van de Laatste Denk aan Henk - Dat was ook Gerard
Nooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand al helicoptergeluiden gehoord?...kweetniet of ik nog moet gaan...dat ding zie je natuurlijk niet in t donker, en ga echt mn radio in de oto uitzetten zodat ik m hoor
*zucht*
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat er niets staat in die open dir van vara-podcasts. Zou het wel eens willen horen.
Ze hebben genoeg van de plaat, dus deden ze ff een 538jequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Uh.... huh...? Ging de snelheid van t nummer nu ineens omhoog, of ligt t aan mij?
Ze deden een 538'je, hehehehe, die houwen we erin!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg van de plaat, dus deden ze ff een 538je
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg van de plaat, dus deden ze ff een 538je
je kan je ook niet kleden op dit weer, het is herfst, maar de terassen zitten bomvolquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
Over laarzen gesproken... nu de herfst weer is aangebroken zie je ze overal!
En niet zelden gedragen onder korte rokjes
Vind je het gek? Rookverbodquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan je ook niet kleden op dit weer, het is herfst, maar de terassen zitten bomvol
Is dat niet van de Dik Voormekaarshow?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
Die "Daar gaat de zoemer" wordt mn nieuwe sms- of beltoon denk ik
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
Die "Daar gaat de zoemer" wordt mn nieuwe sms- of beltoon denk ik
Zal het niet snel meer doen zo'n nacht doortrekken en weinig doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahaha, hele coole foto MAW, echt zo'n ochtend sfeertje!
Och, zeur niet zo...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
1 teveel.... [ afbeelding ]
ik ga voor de wet van het portretrecht [ afbeelding ]
Geld bij 3 of meer personen niet meerquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zie dat het gelukt is met het shirt bestellenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
lijkt me wel....quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is dat niet van de Dik Voormekaarshow?
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geld bij 3 of meer personen niet meer
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie dat het gelukt is met het shirt bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |