quote:Thieske (dorpsbewoner) zat aan de keukentafel na te denken over de middag. Lekker een koel biertje erbij die Thieske met liefde wilde opdrinken. Maar dat biertje ging nooit op. Zo geruisloos mogelijk was iemand naar binnen geslipt. 10 kogels had de dader ervoor nodig. 9 in de romp en 1 in het hoofd. Verder was er niks bekent over de moord.
quote:De avond viel. Iedereen lag veilig binnen in bed en de oogjes gingen toe. Maar Trigaliti (Dorpsidioot) zat nog achter zijn computer spelletjes te spelen. Totdat hij iets aan de deur hoorde rammelen. 1 Knal door zijn hoofd. Verder waren er geen sporen te bekennen.
Was dit de perfect crime? Of toch niet?
Ja, vervelend is dat hè.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:23 schreef Robier het volgende:
Er is iets fout gegaan met Debbie in het overzicht. Verder wil ik toch wel ff kwijt dat het knap lullig is dat mensen met een belangrijke rol het af laten weten.
Gefixt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:23 schreef Robier het volgende:
Er is iets fout gegaan met Debbie in het overzicht. Verder wil ik toch wel ff kwijt dat het knap lullig is dat mensen met een belangrijke rol het af laten weten.
Dank u, het is nog geen verhaaltje, maar ik doe het ervoor, Dan hou ik nu verder mijn Mondquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:24 schreef Robier het volgende:
Timmmmm
[ afbeelding ]
Jammer van Debbie maar daar hebben we verder toch niets aan gehad de laatste dagen.
Jij hebt BIER in je AT staanquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:25 schreef Robier het volgende:
Trouwens, is het nog slim vanavond iets te laten doen door velddoctor/Nachtwaker?
Ik werk wel veel met gist op m'n studiequote:Op vrijdag 26 september 2008 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
Zou het dan toch iets met bier zijn? Heb daar wel naar gezocht maar niets gevonden geloof ik
Nee, dat is gewoon ingewikkeld.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
ik ben er ook weer.. gelukkig dat die irritante kut-timmmm dood is. 'bout time.
En misschien is het iets om volgende ronde, wanneer blijkt dat mensen met een speciale rol niet actief (genoeg) zijn, deze rol aan een wél actieve dorpsbewoner te geven?
volgende ronde niet toelatenquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon ingewikkeld.
Jammer maar helaas, gewoon pech.
Ga eerst eens helpen hints zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:38 schreef lynda het volgende:
Nou kom op met die speciale rollenKan ik weer stemmen
Debbie bedankt he!! Not..
Wie zijn er nog meer zo inactief als de pest?
Ja euh, we hebben nog 2 hints openstaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:40 schreef lynda het volgende:
Ja euh ik wacht tot de maffia wat heeft gedaan.. Heb sowieso 2 verdachte..
quote:Thieske (dorpsbewoner) zat aan de keukentafel na te denken over de middag. Lekker een koel biertje erbij die Thieske met liefde wilde opdrinken. Maar dat biertje ging nooit op. Zo geruisloos mogelijk was iemand naar binnen geslipt. 10 kogels had de dader ervoor nodig. 9 in de romp en 1 in het hoofd. Verder was er niks bekent over de moord.
Kan beide wel op Robier slaan :")quote:De avond viel. Iedereen lag veilig binnen in bed en de oogjes gingen toe. Maar Trigaliti (Dorpsidioot) zat nog achter zijn computer spelletjes te spelen. Totdat hij iets aan de deur hoorde rammelen. 1 Knal door zijn hoofd. Verder waren er geen sporen te bekennen.
Gebruik je dat excuus elke keer?quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:43 schreef lynda het volgende:
Jups.. en nog wat andere dingen
Maar voordat je nu met namen gaat gooien.. Je zal net zien dat je dan gelynchd word
Tis een feitquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gebruik je dat excuus elke keer?
Omdat de roos op iemand anders sloeg. Als je meer bekijkt, kom je achter meer dingen ipv gelijk maar een naam neer te gooien. Best handig als je geen dorp wil afmakenquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:46 schreef PrincePolly het volgende:
tvp. Ben ook gelijk weer weg. Hoezo leeft ladididida nog?? Een roos in een avatar en gewoon leven?
Na 21:00 uur weer present met hints enzo (als ik dan nog leef).
Ik heb het toch over nu. Dat jij een heel vorige ronde wel wat deed zegt helemaal nieeeeeets over deze rondequote:Op vrijdag 26 september 2008 19:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Tis een feitOo flippie's die en die vind mij verdacht.. Zullen we die naam maar even pm'en? JA doe maar.. blijven wij leven etc..
Dan vote je toch lekker op mijquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het toch over nu. Dat jij een heel vorige ronde wel wat deed zegt helemaal nieeeeeets over deze ronde
Robierquote:Thieske (dorpsbewoner) zat aan de keukentafel na te denken over de middag. Lekker een koel biertje erbij die Thieske met liefde wilde opdrinken. Maar dat biertje ging nooit op. Zo geruisloos mogelijk was iemand naar binnen geslipt. 10 kogels had de dader ervoor nodig. 9 in de romp en 1 in het hoofd. Verder was er niks bekent over de moord.
Rimas:quote:De avond viel. Iedereen lag veilig binnen in bed en de oogjes gingen toe. Maar Trigaliti (Dorpsidioot) zat nog achter zijn computer spelletjes te spelen. Totdat hij iets aan de deur hoorde rammelen. 1 Knal door zijn hoofd. Verder waren er geen sporen te bekennen.
Ik wil helemaal niet op jou stemmenquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan vote je toch lekker op mij
Check die post van mij om 5 uur 's ochtends en van voor het begon
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Robier
[..]
Rimas:
signature: Mensen wijzen graag naar de splinters in ander mans ogen, maar vergeten de balk in hun eigen ogen...
(gemiddeld 1 per dag)
------------------------------------
oogjes toe, 1 schot
Ik leg hiervoor net uit waardoor tamiii eik niet meer kan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En die van Tamii zie ik ook nog. Tenminste, blijkbaar sloeg de hint niet op debbie, dus dan kan het tamii toch zijn?
Ik kan net kiezen
Rimas:quote:De avond viel. Iedereen lag veilig binnen in bed en de oogjes gingen toe. Maar Trigaliti (Dorpsidioot) zat nog achter zijn computer spelletjes te spelen. Totdat hij iets aan de deur hoorde rammelen. 1 Knal door zijn hoofd. Verder waren er geen sporen te bekennen.
Je bent verdacht, lul je eruit!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef Rimas het volgende:
Toch weer een irritante mafiosa afgemaakt![]()
Ik had vandaag helaas geen tijd om te stemmen
ja dat zag ik te laat. Één minderquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik leg hiervoor net uit waardoor tamiii eik niet meer kan.
Ladiladida:
[..]
Rimas:
signature: Mensen wijzen graag naar de splinters in ander mans ogen, maar vergeten de balk in hun eigen ogen...
(gemiddeld 1 per dag)
------------------------------------
oogjes toe, 1 schot
Dit had ik dus al bij Rimas, dus perfect crime zóu er bij kunnen passen.
Maar dat kan niet want SG zegt dat één verhaaltje op één persoon slaat, en dat was dus Timmmmquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef MaJo het volgende:
Jee we hebben een maffiaHara, zei je nou dat nog iemand bouman heet? Als roosendaal op timmmm slaat dan zou de bouwvakker op die andere kunnen slaan!
Heb jij iets met bier?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:19 schreef Ladidadida het volgende:
Hadden jullie bijna mij vermoord door de roos van Tim
Ik drink nietquote:
Misschien heeft de nachtwaker je al vermoordquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:48 schreef Robier het volgende:
Nou, ik ga verder, zit hier met vrienden en een koude heineken in de hand. Tot vannacht.
Ik heb die tijd niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat de roos op iemand anders sloeg. Als je meer bekijkt, kom je achter meer dingen ipv gelijk maar een naam neer te gooien. Best handig als je geen dorp wil afmaken
Hoe kan jij me nu doodwensenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb die tijd niet.
Het is 22:30 en dan wordt papa moe en dan kan hij misschien om 20:00 de volgende weer ff kijken.
Tot de tijd dat ik mijn votes neertiepte was het 5x Ladidiaidi ofzo...
Ja het deed me ook een beetje pijn moet ik zeggen, maar als dorp (quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kan jij me nu doodwensenJIJ! Of all people
Nee maar het heeft wel onze diepgewortelde emotionele band geschaad..quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:09 schreef PrincePolly het volgende:
Uiteindelijk heeft mijn stem jou verder niet in gevaar gebracht
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee maar het heeft wel onze diepgewortelde emotionele band geschaad..
Snif.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
je zei diepgeworteld
PS: moet dit topic nog vol voor 22:30 uur
Je snapt die grote roos in haar ava niet?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja het deed me ook een beetje pijn moet ik zeggen, maar als dorp () wil je toch winnen hè.
En aangezien er iets over een Roos inzat en iemand dat met jou linkte (ik snap de link nu nog niet, maar goed) en verder geen tijd had dacht ik: voor het spel dan maar.
Uiteindelijk heeft mijn stem jou verder niet in gevaar gebracht
Nee, klopt. Waarom is het geen lelie?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je snapt die grote roos in haar ava niet?
Google Afbeeldingen: Leliequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee, klopt. Waarom is het geen lelie?
Ja, nuquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:24 schreef lynda het volgende:
Komt er nou vanavond nog een update of niet?
* lynda is niet meer zo wakker..
Laptop mee naar bed slepen.. Goed idee!
Waardevolle bijdrage aan dit topic inderdaad..quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waardevolle bijdrage aan dit topic inderdaad..
Kan je wat specifieker zijn; wie zijn jankerds en waarom?
quote:
Nee!quote:
Ga je weer? Ik ben geen Pool en ik heb ook niks met 6quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
Zong PP Ladidadida?
Bij zingen denk ik altijd aan jouquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga je weer? Ik ben geen Pool en ik heb ook niks met 6
Hij woont in Enschedequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
Hawaii_Tim weer? Zal even kijken of hij bij de rest past
Oh, dat is jammerquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:43 schreef -SG- het volgende:
Even snel iets in elkaar geflanst:
De nachtwaker vond dat er een executie moest komen en nam het recht in eigen handen. Ze achtevolgde Rimas (burger) al een tijdje. Hij had dit door. Ik ben geen Maffia riep hij nog. Echt niet! En dat waren ook zijn laatste woorden.
Ja, Timmm en Lordmagic bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef Ladidadida het volgende:
Hara.. valt het jou ook op dat jij steeds hints aandraagt die leiden naar de moord op dorpsbewoners?
Ik weet niet hoe jij tot die conclusie komt, maar draag dan zelf iets nuttigs bijquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef Ladidadida het volgende:
Hara.. valt het jou ook op dat jij steeds hints aandraagt die leiden naar de moord op dorpsbewoners?
En tripack en Rimas.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Timmm en Lordmagic bijvoorbeeld
WEDEROM, Tripack had ik stopgezet en veranderd naar jou. Rimas inderdaad, maar zag jij betere hints? Nee, want je hebt nog geen één hint proberen op te lossen.quote:
Vakantie + vuurwerk = Hawaii + Enschede?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef B.ertha het volgende:
weer spelletjes, dus iets met MEN misschien toch. of toch GAM. iemand die ook iets met muziek heeft.
6, auto, pools
vuurwerk, 15, sleutel
was er iets met werk al eerder? Lynda heeft gepost in geen reet te doen op het werk. Zag ik net. + 14-jan1986
MaJo heeft muziek en spelletjes, maar daar kan ik de rest niet plaatsen.
Rimas: 2006
Tamiii: 6 topics gepost, meer kan ik er niet van maken.
Ik zie wel nachtwakerhintsquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WEDEROM, Tripack had ik stopgezet en veranderd naar jou. Rimas inderdaad, maar zag jij betere hints? Nee, want je hebt nog geen één hint proberen op te lossen.
Rimas dus niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef B.ertha het volgende:
weer spelletjes, dus iets met MEN misschien toch. of toch GAM. iemand die ook iets met muziek heeft.
6, auto, pools
vuurwerk, 15, sleutel
was er iets met werk al eerder? Lynda heeft gepost in geen reet te doen op het werk. Zag ik net. + 14-jan1986
MaJo heeft muziek en spelletjes, maar daar kan ik de rest niet plaatsen.
Rimas: 2006
Tamiii: 6 topics gepost, meer kan ik er niet van maken.
Maar 6 hoort bij de andere hintquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Rimas dus niet.
Vuurwerk zou idd Hawaii_Tim kunnen zijn. 6 trouwens ook: Postcount 16166!
Hawaii_Tim heeft dan weer wel meerdere sleutelwoord topics in zijn AT, en sleutel staat wel in zijn stukjequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Rimas dus niet.
Vuurwerk zou idd Hawaii_Tim kunnen zijn. 6 trouwens ook: Postcount 16166!
dus: pool, muziek, tv: MaJoquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:35 schreef -SG- het volgende:
In het buurthuis zaten veel mensen (zoals elke zaterdagavond). Ze zaten lekker wat spelletjes te spelen en wat muziek te luisteren. PrincePolly (bodyguard) had het naar zijn zin. Natuurlijk het was een bizarre week. Maar dat mocht de pret niet drukken. Toen PrincePolly rond 6 uur naar huis ging was er niemand op straat. Lallend en zingend ging PrincePolly naar huis. Een auto, met vermoedelijk een pools kenteken, reed hard de straat in. Knal! Boem! PrincePolly mocht het ongeval helaas niet overleven.
vakantie, vuurwerk, sleutel: Timquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:37 schreef -SG- het volgende:
Zoals PrincePolly in het buurthuis zat, zat ook YoSander (bodyguard) in het buurthuis.Na zo'n rumoerige week was YoSander wel toe aan een mooi einde van de week. Vuurwerk afsteken. Wel wat illigaal dacht hij maar na zo'n week mag dat wel. Of lekker op vakantie gaan? Heerlijk er een weekje tussenuit gaan. Met zulke gedachtes liep YoSander het buurthuis uit naar zijn huis. "He? Het licht staat aan? Ik had alles toch uitgedaan." Dacht YoSander. Voordat hij zijn sleutel in het sleutelgat kon steken werden er 15 schoten op hem afgevuurd. Hij overleefde deze moordaanslag niet.
+quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hawaii_Tim heeft dan weer wel meerdere sleutelwoord topics in zijn AT, en sleutel staat wel in zijn stukje
'VERgezochtquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
+
ondertitel: 2733
2+7=9
3+3= 6
9+6 = 15
Hawaii_Tim krijgt dus echt mijn stem.
Vind ik niet. Ondertitel simpel optelsommetjequote:
laat maar dan, ik haal het wel wegquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:00 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop voor mij dat jij het goed hebt.
Oh nee, ik reageerde op Hara. Maar jij zat er tussenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
laat maar dan, ik haal het wel weg
Als het spel is afgelopen leg ik alle hints uit!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
SG, als Hawaii Tim dood is wil je dan even zeggen of die 15 een hint was
is het wel of niet fout dan? wel toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh nee, ik reageerde op Hara. Maar jij zat er tussen![]()
.
Ik vind vij MaJo eigenlijk alleen Muziek en MEN, misschien moeten we toch nog even naar anderen kijken ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:00 schreef B.ertha het volgende:
Ziet iemand ook de verwijzing naar zaterdagavond ipv vrijdagavond? En tweemaal buurthuis? Kunnen we dat nog aan MaJo linken misschien?
Laat maar dus
Lovelyquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als het spel is afgelopen leg ik alle hints uit!
Vast iets met spelletjesquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hints over mij eruit zouden zien
En deze was als reacitie op jou bedoeld:quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:00 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop voor mij dat jij het goed hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:01 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, het is vrijdag, sorry een ordinaire typo.
Damned ik schaam me![]()
.
Volgens mij moet ik maar is gaan slapen![]()
.
ik snap het en ik hoop dat je ballen gespaard blijvenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:06 schreef -SG- het volgende:
Kijk B.ertha
Deze was als reactie op Hara bedoeld.
[..]
En deze was als reacitie op jou bedoeld:
[..]
En deze was als reactie op
"De muziek natuurlijk" wat is er natuurlijk aan muziek, ik heb 0,0 in m'n profiel over muziek en ik post ook nooit in muziekquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry Ladidadida, ik kijk alle profielen nog eens en bij jou kom ik toch weer iets tegen
De muziek natuurlijk, maar nu ook
MAar goed, verder niets over autos of Polen
Ja, natuurlijk ga ik mezelf op die manier verdacht makenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:12 schreef lynda het volgende:
![]()
Eigenlijk heel gek.. maar toch is het wel toevallig 2 bodyguards dood.. Bijna elke dorpsbewoner komt bij Hara vandaan..
Kunnen we uberhaupt de burgemeester lynchen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:12 schreef lynda het volgende:![]()
Eigenlijk heel gek.. maar toch is het wel toevallig 2 bodyguards dood.. Bijna elke dorpsbewoner komt bij Hara vandaan..
Yupquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kunnen we uberhaupt de burgemeester lynchen?
Hopen dat iedereen het meespeelt.. iedereen die het niet doet verdacht maken...quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk ga ik mezelf op die manier verdacht maken
En waarom zou ik bodyguards afmaken? Mafia heeft er maar aan om de nachtwaker/velddokter te zoeken ipv mensen waar ze de rol al van kennenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Hopen dat iedereen het meespeelt.. iedereen die het niet doet verdacht maken...
Toevallig 2 bodyguards.. Daar heb je alleen wat aan in de nacht.. Maffia + burgemeester = bodyguards onnodig etc
Iedereen? Ik reageerde met een vraag op jouw vraag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ladidadida on the other hand vraagt iedereen of ze mensen met speciale rollen kennen. Precies de mensen die de mafia dood zou willen.
Ladidadida lost ook nooit een enkele hint op.
Ladidadida stemde Tripack ipv de overduidelijke mafia lordmagic
Bizar
Maar inderdaad, degene die mafia lynched is mafia.
Ik heb ook PMs gehad van meerdere mensen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Iedereen? Ik reageerde met een vraag op jouw vraag.
Ik los hints in stilte op
Ik stemde op tripack omdat JIJ hem als verdachte aankaartte
Ik heb niemand uit eigen initiatief iets gevraagd hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb ook PMs gehad van meerdere mensen.
Lynch me dan ookDan zie je dat ik dorp ben en leg dan morgen maar uit hoe je erbij kwam om mij te lynchen terwijl ik mafia vermoord en er geen enkele hint naar mij leidt. Mag lijen dat je daarna de eerste bent
Dat is ook een beetje waardoor ik nog twijfel bij jou. Je ging steeds mee met de mafia lynches. Maar on the other hand kan ik verder ook niemand voor die hint vindenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:39 schreef MaJo het volgende:
Trouwens als ik maffia was dan was ik nooit zo snel meegegaan met de lynch van timmmm. Was na die hint meteen overtuigd en dat zou niet logisch zijn als maffia. We kunnen beter kijken wie er niet op hem gestemd hebben, of wie in eerste instantie niet en later van stem veranderd? Dat is verdacht
Als je de hints goed zou lezen, zou je het wel snappen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap niet dat Ladi nog niet dood is
Ik stem lekker op haar # Ladidadida
Dat hoeft niets te zeggen, op basis van de eerste hint hebben we ook een ander iemand vermoordquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje waardoor ik nog twijfel bij jou. Je ging steeds mee met de mafia lynches. Maar on the other hand kan ik verder ook niemand voor die hint vinden
Lijkt me vergezochtquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
Zou buurthuis misschien erop slaan dat ze beide uit MEN komen? Omdat die spelletjes er ook weer staan. Of zou dat weer te vergezocht zijn
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MaJo, stop is met mij verdacht te maken, jij ouwe maffioos. Ik ben nou eenmaal niet in de wieg gelegd voor de maffia en dat word me ingewreven ook!
Is het ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht dat Kalten Polar Bar gewoon Duits was eigenlijkMaar niet dus?
Maar dan snap ik niet waarom ze bij Polen jou zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het ookdacht je dat het pools was?
Finlandquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Susi zit wel ergens bij Polen in de buurt, toch? Kan alleen verder, natuurlijk, niets vinden
Ik vind het raar dat SG hier 'het recht in eigen handen nemen' gebruikt. Terwijl het spreekwoord over het 'heft in eigen handen gaat'. Ik zal even kijken wie er in WGR komt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:43 schreef -SG- het volgende:
Even snel iets in elkaar geflanst:
De nachtwaker vond dat er een executie moest komen en nam het recht in eigen handen. De nachtwaker achtevolgde Rimas (Dorpsbewoner) al een tijdje. Hij had dit door. Ik ben geen Maffia riep hij nog. Echt niet! En dat waren ook zijn laatste woorden.
RIP mij.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:37 schreef -SG- het volgende:
Zoals PrincePolly in het buurthuis zat, zat ook YoSander (bodyguard) in het buurthuis.Na zo'n rumoerige week was YoSander wel toe aan een mooi einde van de week. Vuurwerk afsteken. Wel wat illigaal dacht hij maar na zo'n week mag dat wel. Of lekker op vakantie gaan? Heerlijk er een weekje tussenuit gaan. Met zulke gedachtes liep YoSander het buurthuis uit naar zijn huis. "He? Het licht staat aan? Ik had alles toch uitgedaan." Dacht YoSander. Voordat hij zijn sleutel in het sleutelgat kon steken werden er 15 schoten op hem afgevuurd. Hij overleefde deze moordaanslag niet.
Lul jij me maar erin!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent verdacht, lul je eruit!
Ja sorry hoor, kon geen andere hints vindenquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:21 schreef Rimas het volgende:
[..]
Lul jij me maar erin!
Ik ben maar een arme dorpsbewoner.
Nachtwaker. Maar goed, ik heb iedereen bekeken en vond verder niets.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:40 schreef Rimas het volgende:
[..]
Zie je nou!![]()
Nu heb je me dood gemaakt
Deze weet ik niet hoor.quote:quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:35 schreef -SG- het volgende:
In het buurthuis zaten veel mensen (zoals elke zaterdagavond). Ze zaten lekker wat spelletjes te spelen en wat muziek te luisteren. PrincePolly (bodyguard) had het naar zijn zin. Natuurlijk het was een bizarre week. Maar dat mocht de pret niet drukken. Toen PrincePolly rond 6 uur naar huis ging was er niemand op straat. Lallend en zingend ging PrincePolly naar huis. Een auto, met vermoedelijk een pools kenteken, reed hard de straat in. Knal! Boem! PrincePolly mocht het ongeval helaas niet overleven.
Polar, pool, polenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet waarom ze bij Polen jou zeggen
Polar van Noordpool ja, en dan is mijn 15 vergezocht?quote:
Als ik de tijd van aanmelden optel 1+6+5+3 optel kom ik ook op 15, maar zo kun je altijd wel wat vindenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry Ladidadida, ik kijk alle profielen nog eens en bij jou kom ik toch weer iets tegen
De muziek natuurlijk, maar nu ook
MAar goed, verder niets over autos of Polen
Ja maar dit is specifiek een nummer in zijn sig, das andersquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:27 schreef Robier het volgende:
[..]
Als ik de tijd van aanmelden optel 1+6+5+3 optel kom ik ook op 15, maar zo kun je altijd wel wat vinden.
Trek je niets aan van wat ik nu zeg, ik ben niet meer helder
Ah joh, ik ben allang trots dat ik hier achter kwamquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar dit is specifiek een nummer in zijn sig, das anders
Eigenlijk al ruim een jaar niet meer, maar heb het nooit geupdatequote:
Ja je doet het goedquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gelukkig dat jullie het leuk vinden.
Lovelyquote:Op zaterdag 27 september 2008 02:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat wij morgenavond samen sterven Isdatzo. Ook wel gezellig
Haha, zou ik ook zeggen als ik jou was jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja je doet het goedVolgende ronde mag je weer spelleider zijn
![]()
Daar ben jij toch voorquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:13 schreef -SG- het volgende:
Ja zet je zelf is in het rijtje.
Luie mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Als je soms probeert te doen alsof je de dorpsgek bent, die is al doodquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het ziet er niet zo zonnig voor me uit. Misschien moet ik onderduiken op vakantie. Ach, als ik er maar uit ga met een knaller
Na-aper, ook al ben je ook een tim, ik heb een patent op gek doen, een tim maakt je nog geen timmmmmquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het ziet er niet zo zonnig voor me uit. Misschien moet ik onderduiken op vakantie. Ach, als ik er maar uit ga met een knaller
Alle kills moeten zowel naar Trigalti als naar -SG- gestuurd worden. Alleen Trigalti zal vanavond de kills postenquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:27 schreef Ladidadida het volgende:
Houdt btw iedereen er rekening mee dat de lynch vanavond om 18:00 wordt gedaan en dat de speciale rollen maar tot 21:00 kunnen stemmen?
EN dat alle kills naar trigalti gestuurd moeten worden en niet naar -SG- vanavond?
Klopt, maar ik vind het vrij hopeloos (onterecht overigens) dus dan kan ik net zo goed wat extra "hints" mijn kant op makenquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:22 schreef Robier het volgende:
[..]
Als je soms probeert te doen alsof je de dorpsgek bent, die is al dood!
Waarom Ladidadida?quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:59 schreef lynda het volgende:
Hawaii_Tim (8) B.ertha., Harajuku., MaJo, Robier, Susi, Ladidadida, Isdatzo
Ladidadida (3) Puntenslijpsel, Hawaii_Tim, Lynda
De roos is al opgelost, die hoorde bij timmmmm.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:20 schreef lynda het volgende:
Omdat ik 3 mensen niet helemaal vertrouw en zij is er een van
Onder andere door de FOK!City hint.. Die is eerder gebruikt bij Ladidadida.. de roos ook
En als de rest niet echt overtuigende hints zijn probeer ik het maar zo
De Fok-city hint? Vertelquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:21 schreef tamiiii het volgende:
Ik was nog vergeten te zeggen wie ik wilde lynchen..
## Harajakkie
## Hawai_tim
eerstgenoemde omdat alle burgerslachtoffers met haar te maken hebben, en de tweede door alle eerdergenoemde aanwijzingen.. (is zo nutteloos dat allemaal te gaan herhalen he:P)
Eerst zeggen dat er teveell gezegt word, en dan zeggen dat het jammer is dat ik er niet nóg meer bijzeg, wat wil je nou nichtjequote:Op zaterdag 27 september 2008 16:20 schreef tamiiii het volgende:
Goedenmiddag luitjes
wat hebben jullie toch weer veel geluld, was weer lekker lang bezig met teruglezen
En wat een lijkenze blijven wel bezig met lijkruimen
Tis trouwens wel stil op het topic nu tim dood is, hij fleurde de boel toch een beetje op met zn irritantheid.
zie je ik ben gewoon veels te weinig online om alles te blijven volgen,quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN stem, dommerd, maar 1 lynch
Ik mis je stralende persoonlijkheid beste neefquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat er teveell gezegt word, en dan zeggen dat het jammer is dat ik er niet nóg meer bijzeg, wat wil je nou nichtje
Praat dan gewoon op msn, zeug! en nu zeg ik niets meer, want ik ben doodquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:32 schreef tamiiii het volgende:
[..]
Ik mis je stralende persoonlijkheid beste neef
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Praat dan gewoon op msn, zeug! en nu zeg ik niets meer, want ik ben dood
Nja.. ik moet nu eten en werken, ga ik denk niet redden.. voordat ik dadelijk weg moet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:56 schreef -SG- het volgende:
Trigalti... Als ik tijd heb zal ik nog ff kijken voor wat hints maar zou jij die anders ook willen maken?
Nee,quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen 5 minuten zitten f5en?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
zou best kunnen. En dan PS ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
Zou buurthuis misschien erop slaan dat ze beide uit MEN komen? Omdat die spelletjes er ook weer staan. Of zou dat weer te vergezocht zijn
polar: noord- en zuidpool: pool: poolsquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet waarom ze bij Polen jou zeggen
Ik poog dan ook niet grappig te doen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig getuigen jouw posts van geweldige humor inderdaad.
Ik als het goed is..quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:43 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, wie offert zich op om straks een nieuw topic te openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |