quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Robier
[..]
Rimas:
signature: Mensen wijzen graag naar de splinters in ander mans ogen, maar vergeten de balk in hun eigen ogen...
(gemiddeld 1 per dag)
------------------------------------
oogjes toe, 1 schot
Ik leg hiervoor net uit waardoor tamiii eik niet meer kan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En die van Tamii zie ik ook nog. Tenminste, blijkbaar sloeg de hint niet op debbie, dus dan kan het tamii toch zijn?
Ik kan net kiezen
Rimas:quote:De avond viel. Iedereen lag veilig binnen in bed en de oogjes gingen toe. Maar Trigaliti (Dorpsidioot) zat nog achter zijn computer spelletjes te spelen. Totdat hij iets aan de deur hoorde rammelen. 1 Knal door zijn hoofd. Verder waren er geen sporen te bekennen.
Was dit de perfect crime? Of toch niet?
Je bent verdacht, lul je eruit!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef Rimas het volgende:
Toch weer een irritante mafiosa afgemaakt![]()
Ik had vandaag helaas geen tijd om te stemmen
ja dat zag ik te laat. Één minderquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik leg hiervoor net uit waardoor tamiii eik niet meer kan.
Ladiladida:
[..]
Rimas:
signature: Mensen wijzen graag naar de splinters in ander mans ogen, maar vergeten de balk in hun eigen ogen...
(gemiddeld 1 per dag)
------------------------------------
oogjes toe, 1 schot
Dit had ik dus al bij Rimas, dus perfect crime zóu er bij kunnen passen.
Maar dat kan niet want SG zegt dat één verhaaltje op één persoon slaat, en dat was dus Timmmmquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef MaJo het volgende:
Jee we hebben een maffiaHara, zei je nou dat nog iemand bouman heet? Als roosendaal op timmmm slaat dan zou de bouwvakker op die andere kunnen slaan!
Heb jij iets met bier?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:19 schreef Ladidadida het volgende:
Hadden jullie bijna mij vermoord door de roos van Tim
Ik drink nietquote:
Misschien heeft de nachtwaker je al vermoordquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:48 schreef Robier het volgende:
Nou, ik ga verder, zit hier met vrienden en een koude heineken in de hand. Tot vannacht.
Ik heb die tijd niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat de roos op iemand anders sloeg. Als je meer bekijkt, kom je achter meer dingen ipv gelijk maar een naam neer te gooien. Best handig als je geen dorp wil afmaken
Hoe kan jij me nu doodwensenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb die tijd niet.
Het is 22:30 en dan wordt papa moe en dan kan hij misschien om 20:00 de volgende weer ff kijken.
Tot de tijd dat ik mijn votes neertiepte was het 5x Ladidiaidi ofzo...
Ja het deed me ook een beetje pijn moet ik zeggen, maar als dorp (quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kan jij me nu doodwensenJIJ! Of all people
Nee maar het heeft wel onze diepgewortelde emotionele band geschaad..quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:09 schreef PrincePolly het volgende:
Uiteindelijk heeft mijn stem jou verder niet in gevaar gebracht
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee maar het heeft wel onze diepgewortelde emotionele band geschaad..
Snif.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
je zei diepgeworteld
PS: moet dit topic nog vol voor 22:30 uur
Je snapt die grote roos in haar ava niet?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:09 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja het deed me ook een beetje pijn moet ik zeggen, maar als dorp () wil je toch winnen hè.
En aangezien er iets over een Roos inzat en iemand dat met jou linkte (ik snap de link nu nog niet, maar goed) en verder geen tijd had dacht ik: voor het spel dan maar.
Uiteindelijk heeft mijn stem jou verder niet in gevaar gebracht
Nee, klopt. Waarom is het geen lelie?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je snapt die grote roos in haar ava niet?
Google Afbeeldingen: Leliequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee, klopt. Waarom is het geen lelie?
Ja, nuquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:24 schreef lynda het volgende:
Komt er nou vanavond nog een update of niet?
* lynda is niet meer zo wakker..
Laptop mee naar bed slepen.. Goed idee!
Waardevolle bijdrage aan dit topic inderdaad..quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waardevolle bijdrage aan dit topic inderdaad..
Kan je wat specifieker zijn; wie zijn jankerds en waarom?
quote:
Nee!quote:
Ga je weer? Ik ben geen Pool en ik heb ook niks met 6quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
Zong PP Ladidadida?
Bij zingen denk ik altijd aan jouquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga je weer? Ik ben geen Pool en ik heb ook niks met 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |