Vind ik niet. Ondertitel simpel optelsommetjequote:
laat maar dan, ik haal het wel wegquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:00 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop voor mij dat jij het goed hebt.
Oh nee, ik reageerde op Hara. Maar jij zat er tussenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
laat maar dan, ik haal het wel weg
Als het spel is afgelopen leg ik alle hints uit!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
SG, als Hawaii Tim dood is wil je dan even zeggen of die 15 een hint was
is het wel of niet fout dan? wel toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh nee, ik reageerde op Hara. Maar jij zat er tussen![]()
.
Ik vind vij MaJo eigenlijk alleen Muziek en MEN, misschien moeten we toch nog even naar anderen kijken ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:00 schreef B.ertha het volgende:
Ziet iemand ook de verwijzing naar zaterdagavond ipv vrijdagavond? En tweemaal buurthuis? Kunnen we dat nog aan MaJo linken misschien?
Laat maar dus
Lovelyquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als het spel is afgelopen leg ik alle hints uit!
Vast iets met spelletjesquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hints over mij eruit zouden zien
En deze was als reacitie op jou bedoeld:quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:00 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop voor mij dat jij het goed hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:01 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, het is vrijdag, sorry een ordinaire typo.
Damned ik schaam me![]()
.
Volgens mij moet ik maar is gaan slapen![]()
.
ik snap het en ik hoop dat je ballen gespaard blijvenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:06 schreef -SG- het volgende:
Kijk B.ertha
Deze was als reactie op Hara bedoeld.
[..]
En deze was als reacitie op jou bedoeld:
[..]
En deze was als reactie op
"De muziek natuurlijk" wat is er natuurlijk aan muziek, ik heb 0,0 in m'n profiel over muziek en ik post ook nooit in muziekquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry Ladidadida, ik kijk alle profielen nog eens en bij jou kom ik toch weer iets tegen
De muziek natuurlijk, maar nu ook
MAar goed, verder niets over autos of Polen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |