Hij woont in Enschedequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
Hawaii_Tim weer? Zal even kijken of hij bij de rest past
Oh, dat is jammerquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:43 schreef -SG- het volgende:
Even snel iets in elkaar geflanst:
De nachtwaker vond dat er een executie moest komen en nam het recht in eigen handen. Ze achtevolgde Rimas (burger) al een tijdje. Hij had dit door. Ik ben geen Maffia riep hij nog. Echt niet! En dat waren ook zijn laatste woorden.
Ja, Timmm en Lordmagic bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef Ladidadida het volgende:
Hara.. valt het jou ook op dat jij steeds hints aandraagt die leiden naar de moord op dorpsbewoners?
Ik weet niet hoe jij tot die conclusie komt, maar draag dan zelf iets nuttigs bijquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef Ladidadida het volgende:
Hara.. valt het jou ook op dat jij steeds hints aandraagt die leiden naar de moord op dorpsbewoners?
En tripack en Rimas.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Timmm en Lordmagic bijvoorbeeld
WEDEROM, Tripack had ik stopgezet en veranderd naar jou. Rimas inderdaad, maar zag jij betere hints? Nee, want je hebt nog geen één hint proberen op te lossen.quote:
Vakantie + vuurwerk = Hawaii + Enschede?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef B.ertha het volgende:
weer spelletjes, dus iets met MEN misschien toch. of toch GAM. iemand die ook iets met muziek heeft.
6, auto, pools
vuurwerk, 15, sleutel
was er iets met werk al eerder? Lynda heeft gepost in geen reet te doen op het werk. Zag ik net. + 14-jan1986
MaJo heeft muziek en spelletjes, maar daar kan ik de rest niet plaatsen.
Rimas: 2006
Tamiii: 6 topics gepost, meer kan ik er niet van maken.
Ik zie wel nachtwakerhintsquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WEDEROM, Tripack had ik stopgezet en veranderd naar jou. Rimas inderdaad, maar zag jij betere hints? Nee, want je hebt nog geen één hint proberen op te lossen.
Rimas dus niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef B.ertha het volgende:
weer spelletjes, dus iets met MEN misschien toch. of toch GAM. iemand die ook iets met muziek heeft.
6, auto, pools
vuurwerk, 15, sleutel
was er iets met werk al eerder? Lynda heeft gepost in geen reet te doen op het werk. Zag ik net. + 14-jan1986
MaJo heeft muziek en spelletjes, maar daar kan ik de rest niet plaatsen.
Rimas: 2006
Tamiii: 6 topics gepost, meer kan ik er niet van maken.
Maar 6 hoort bij de andere hintquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Rimas dus niet.
Vuurwerk zou idd Hawaii_Tim kunnen zijn. 6 trouwens ook: Postcount 16166!
Hawaii_Tim heeft dan weer wel meerdere sleutelwoord topics in zijn AT, en sleutel staat wel in zijn stukjequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Rimas dus niet.
Vuurwerk zou idd Hawaii_Tim kunnen zijn. 6 trouwens ook: Postcount 16166!
dus: pool, muziek, tv: MaJoquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:35 schreef -SG- het volgende:
In het buurthuis zaten veel mensen (zoals elke zaterdagavond). Ze zaten lekker wat spelletjes te spelen en wat muziek te luisteren. PrincePolly (bodyguard) had het naar zijn zin. Natuurlijk het was een bizarre week. Maar dat mocht de pret niet drukken. Toen PrincePolly rond 6 uur naar huis ging was er niemand op straat. Lallend en zingend ging PrincePolly naar huis. Een auto, met vermoedelijk een pools kenteken, reed hard de straat in. Knal! Boem! PrincePolly mocht het ongeval helaas niet overleven.
vakantie, vuurwerk, sleutel: Timquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:37 schreef -SG- het volgende:
Zoals PrincePolly in het buurthuis zat, zat ook YoSander (bodyguard) in het buurthuis.Na zo'n rumoerige week was YoSander wel toe aan een mooi einde van de week. Vuurwerk afsteken. Wel wat illigaal dacht hij maar na zo'n week mag dat wel. Of lekker op vakantie gaan? Heerlijk er een weekje tussenuit gaan. Met zulke gedachtes liep YoSander het buurthuis uit naar zijn huis. "He? Het licht staat aan? Ik had alles toch uitgedaan." Dacht YoSander. Voordat hij zijn sleutel in het sleutelgat kon steken werden er 15 schoten op hem afgevuurd. Hij overleefde deze moordaanslag niet.
+quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hawaii_Tim heeft dan weer wel meerdere sleutelwoord topics in zijn AT, en sleutel staat wel in zijn stukje
'VERgezochtquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
+
ondertitel: 2733
2+7=9
3+3= 6
9+6 = 15
Hawaii_Tim krijgt dus echt mijn stem.
Vind ik niet. Ondertitel simpel optelsommetjequote:
laat maar dan, ik haal het wel wegquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:00 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop voor mij dat jij het goed hebt.
Oh nee, ik reageerde op Hara. Maar jij zat er tussenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
laat maar dan, ik haal het wel weg
Als het spel is afgelopen leg ik alle hints uit!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
SG, als Hawaii Tim dood is wil je dan even zeggen of die 15 een hint was
is het wel of niet fout dan? wel toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh nee, ik reageerde op Hara. Maar jij zat er tussen![]()
.
Ik vind vij MaJo eigenlijk alleen Muziek en MEN, misschien moeten we toch nog even naar anderen kijken ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:00 schreef B.ertha het volgende:
Ziet iemand ook de verwijzing naar zaterdagavond ipv vrijdagavond? En tweemaal buurthuis? Kunnen we dat nog aan MaJo linken misschien?
Laat maar dus
Lovelyquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als het spel is afgelopen leg ik alle hints uit!
Vast iets met spelletjesquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hints over mij eruit zouden zien
En deze was als reacitie op jou bedoeld:quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:00 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop voor mij dat jij het goed hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:01 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, het is vrijdag, sorry een ordinaire typo.
Damned ik schaam me![]()
.
Volgens mij moet ik maar is gaan slapen![]()
.
ik snap het en ik hoop dat je ballen gespaard blijvenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:06 schreef -SG- het volgende:
Kijk B.ertha
Deze was als reactie op Hara bedoeld.
[..]
En deze was als reacitie op jou bedoeld:
[..]
En deze was als reactie op
"De muziek natuurlijk" wat is er natuurlijk aan muziek, ik heb 0,0 in m'n profiel over muziek en ik post ook nooit in muziekquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry Ladidadida, ik kijk alle profielen nog eens en bij jou kom ik toch weer iets tegen
De muziek natuurlijk, maar nu ook
MAar goed, verder niets over autos of Polen
Ja, natuurlijk ga ik mezelf op die manier verdacht makenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:12 schreef lynda het volgende:
![]()
Eigenlijk heel gek.. maar toch is het wel toevallig 2 bodyguards dood.. Bijna elke dorpsbewoner komt bij Hara vandaan..
Kunnen we uberhaupt de burgemeester lynchen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:12 schreef lynda het volgende:![]()
Eigenlijk heel gek.. maar toch is het wel toevallig 2 bodyguards dood.. Bijna elke dorpsbewoner komt bij Hara vandaan..
Yupquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kunnen we uberhaupt de burgemeester lynchen?
Hopen dat iedereen het meespeelt.. iedereen die het niet doet verdacht maken...quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk ga ik mezelf op die manier verdacht maken
En waarom zou ik bodyguards afmaken? Mafia heeft er maar aan om de nachtwaker/velddokter te zoeken ipv mensen waar ze de rol al van kennenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Hopen dat iedereen het meespeelt.. iedereen die het niet doet verdacht maken...
Toevallig 2 bodyguards.. Daar heb je alleen wat aan in de nacht.. Maffia + burgemeester = bodyguards onnodig etc
Iedereen? Ik reageerde met een vraag op jouw vraag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ladidadida on the other hand vraagt iedereen of ze mensen met speciale rollen kennen. Precies de mensen die de mafia dood zou willen.
Ladidadida lost ook nooit een enkele hint op.
Ladidadida stemde Tripack ipv de overduidelijke mafia lordmagic
Bizar
Maar inderdaad, degene die mafia lynched is mafia.
Ik heb ook PMs gehad van meerdere mensen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Iedereen? Ik reageerde met een vraag op jouw vraag.
Ik los hints in stilte op
Ik stemde op tripack omdat JIJ hem als verdachte aankaartte
Ik heb niemand uit eigen initiatief iets gevraagd hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb ook PMs gehad van meerdere mensen.
Lynch me dan ookDan zie je dat ik dorp ben en leg dan morgen maar uit hoe je erbij kwam om mij te lynchen terwijl ik mafia vermoord en er geen enkele hint naar mij leidt. Mag lijen dat je daarna de eerste bent
Dat is ook een beetje waardoor ik nog twijfel bij jou. Je ging steeds mee met de mafia lynches. Maar on the other hand kan ik verder ook niemand voor die hint vindenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:39 schreef MaJo het volgende:
Trouwens als ik maffia was dan was ik nooit zo snel meegegaan met de lynch van timmmm. Was na die hint meteen overtuigd en dat zou niet logisch zijn als maffia. We kunnen beter kijken wie er niet op hem gestemd hebben, of wie in eerste instantie niet en later van stem veranderd? Dat is verdacht
Als je de hints goed zou lezen, zou je het wel snappen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap niet dat Ladi nog niet dood is
Ik stem lekker op haar # Ladidadida
Dat hoeft niets te zeggen, op basis van de eerste hint hebben we ook een ander iemand vermoordquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje waardoor ik nog twijfel bij jou. Je ging steeds mee met de mafia lynches. Maar on the other hand kan ik verder ook niemand voor die hint vinden
Lijkt me vergezochtquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
Zou buurthuis misschien erop slaan dat ze beide uit MEN komen? Omdat die spelletjes er ook weer staan. Of zou dat weer te vergezocht zijn
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MaJo, stop is met mij verdacht te maken, jij ouwe maffioos. Ik ben nou eenmaal niet in de wieg gelegd voor de maffia en dat word me ingewreven ook!
Is het ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht dat Kalten Polar Bar gewoon Duits was eigenlijkMaar niet dus?
Maar dan snap ik niet waarom ze bij Polen jou zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het ookdacht je dat het pools was?
Finlandquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Susi zit wel ergens bij Polen in de buurt, toch? Kan alleen verder, natuurlijk, niets vinden
Ik vind het raar dat SG hier 'het recht in eigen handen nemen' gebruikt. Terwijl het spreekwoord over het 'heft in eigen handen gaat'. Ik zal even kijken wie er in WGR komt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:43 schreef -SG- het volgende:
Even snel iets in elkaar geflanst:
De nachtwaker vond dat er een executie moest komen en nam het recht in eigen handen. De nachtwaker achtevolgde Rimas (Dorpsbewoner) al een tijdje. Hij had dit door. Ik ben geen Maffia riep hij nog. Echt niet! En dat waren ook zijn laatste woorden.
RIP mij.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:37 schreef -SG- het volgende:
Zoals PrincePolly in het buurthuis zat, zat ook YoSander (bodyguard) in het buurthuis.Na zo'n rumoerige week was YoSander wel toe aan een mooi einde van de week. Vuurwerk afsteken. Wel wat illigaal dacht hij maar na zo'n week mag dat wel. Of lekker op vakantie gaan? Heerlijk er een weekje tussenuit gaan. Met zulke gedachtes liep YoSander het buurthuis uit naar zijn huis. "He? Het licht staat aan? Ik had alles toch uitgedaan." Dacht YoSander. Voordat hij zijn sleutel in het sleutelgat kon steken werden er 15 schoten op hem afgevuurd. Hij overleefde deze moordaanslag niet.
Lul jij me maar erin!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent verdacht, lul je eruit!
Ja sorry hoor, kon geen andere hints vindenquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:21 schreef Rimas het volgende:
[..]
Lul jij me maar erin!
Ik ben maar een arme dorpsbewoner.
Nachtwaker. Maar goed, ik heb iedereen bekeken en vond verder niets.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:40 schreef Rimas het volgende:
[..]
Zie je nou!![]()
Nu heb je me dood gemaakt
Deze weet ik niet hoor.quote:quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:35 schreef -SG- het volgende:
In het buurthuis zaten veel mensen (zoals elke zaterdagavond). Ze zaten lekker wat spelletjes te spelen en wat muziek te luisteren. PrincePolly (bodyguard) had het naar zijn zin. Natuurlijk het was een bizarre week. Maar dat mocht de pret niet drukken. Toen PrincePolly rond 6 uur naar huis ging was er niemand op straat. Lallend en zingend ging PrincePolly naar huis. Een auto, met vermoedelijk een pools kenteken, reed hard de straat in. Knal! Boem! PrincePolly mocht het ongeval helaas niet overleven.
Polar, pool, polenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet waarom ze bij Polen jou zeggen
Polar van Noordpool ja, en dan is mijn 15 vergezocht?quote:
Als ik de tijd van aanmelden optel 1+6+5+3 optel kom ik ook op 15, maar zo kun je altijd wel wat vindenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry Ladidadida, ik kijk alle profielen nog eens en bij jou kom ik toch weer iets tegen
De muziek natuurlijk, maar nu ook
MAar goed, verder niets over autos of Polen
Ja maar dit is specifiek een nummer in zijn sig, das andersquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:27 schreef Robier het volgende:
[..]
Als ik de tijd van aanmelden optel 1+6+5+3 optel kom ik ook op 15, maar zo kun je altijd wel wat vinden.
Trek je niets aan van wat ik nu zeg, ik ben niet meer helder
Ah joh, ik ben allang trots dat ik hier achter kwamquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar dit is specifiek een nummer in zijn sig, das anders
Eigenlijk al ruim een jaar niet meer, maar heb het nooit geupdatequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |