Hij woont in Enschedequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
Hawaii_Tim weer? Zal even kijken of hij bij de rest past
Oh, dat is jammerquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:43 schreef -SG- het volgende:
Even snel iets in elkaar geflanst:
De nachtwaker vond dat er een executie moest komen en nam het recht in eigen handen. Ze achtevolgde Rimas (burger) al een tijdje. Hij had dit door. Ik ben geen Maffia riep hij nog. Echt niet! En dat waren ook zijn laatste woorden.
Ja, Timmm en Lordmagic bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef Ladidadida het volgende:
Hara.. valt het jou ook op dat jij steeds hints aandraagt die leiden naar de moord op dorpsbewoners?
Ik weet niet hoe jij tot die conclusie komt, maar draag dan zelf iets nuttigs bijquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef Ladidadida het volgende:
Hara.. valt het jou ook op dat jij steeds hints aandraagt die leiden naar de moord op dorpsbewoners?
En tripack en Rimas.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Timmm en Lordmagic bijvoorbeeld
WEDEROM, Tripack had ik stopgezet en veranderd naar jou. Rimas inderdaad, maar zag jij betere hints? Nee, want je hebt nog geen één hint proberen op te lossen.quote:
Vakantie + vuurwerk = Hawaii + Enschede?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef B.ertha het volgende:
weer spelletjes, dus iets met MEN misschien toch. of toch GAM. iemand die ook iets met muziek heeft.
6, auto, pools
vuurwerk, 15, sleutel
was er iets met werk al eerder? Lynda heeft gepost in geen reet te doen op het werk. Zag ik net. + 14-jan1986
MaJo heeft muziek en spelletjes, maar daar kan ik de rest niet plaatsen.
Rimas: 2006
Tamiii: 6 topics gepost, meer kan ik er niet van maken.
Ik zie wel nachtwakerhintsquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WEDEROM, Tripack had ik stopgezet en veranderd naar jou. Rimas inderdaad, maar zag jij betere hints? Nee, want je hebt nog geen één hint proberen op te lossen.
Rimas dus niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef B.ertha het volgende:
weer spelletjes, dus iets met MEN misschien toch. of toch GAM. iemand die ook iets met muziek heeft.
6, auto, pools
vuurwerk, 15, sleutel
was er iets met werk al eerder? Lynda heeft gepost in geen reet te doen op het werk. Zag ik net. + 14-jan1986
MaJo heeft muziek en spelletjes, maar daar kan ik de rest niet plaatsen.
Rimas: 2006
Tamiii: 6 topics gepost, meer kan ik er niet van maken.
Maar 6 hoort bij de andere hintquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Rimas dus niet.
Vuurwerk zou idd Hawaii_Tim kunnen zijn. 6 trouwens ook: Postcount 16166!
Hawaii_Tim heeft dan weer wel meerdere sleutelwoord topics in zijn AT, en sleutel staat wel in zijn stukjequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Rimas dus niet.
Vuurwerk zou idd Hawaii_Tim kunnen zijn. 6 trouwens ook: Postcount 16166!
dus: pool, muziek, tv: MaJoquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:35 schreef -SG- het volgende:
In het buurthuis zaten veel mensen (zoals elke zaterdagavond). Ze zaten lekker wat spelletjes te spelen en wat muziek te luisteren. PrincePolly (bodyguard) had het naar zijn zin. Natuurlijk het was een bizarre week. Maar dat mocht de pret niet drukken. Toen PrincePolly rond 6 uur naar huis ging was er niemand op straat. Lallend en zingend ging PrincePolly naar huis. Een auto, met vermoedelijk een pools kenteken, reed hard de straat in. Knal! Boem! PrincePolly mocht het ongeval helaas niet overleven.
vakantie, vuurwerk, sleutel: Timquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:37 schreef -SG- het volgende:
Zoals PrincePolly in het buurthuis zat, zat ook YoSander (bodyguard) in het buurthuis.Na zo'n rumoerige week was YoSander wel toe aan een mooi einde van de week. Vuurwerk afsteken. Wel wat illigaal dacht hij maar na zo'n week mag dat wel. Of lekker op vakantie gaan? Heerlijk er een weekje tussenuit gaan. Met zulke gedachtes liep YoSander het buurthuis uit naar zijn huis. "He? Het licht staat aan? Ik had alles toch uitgedaan." Dacht YoSander. Voordat hij zijn sleutel in het sleutelgat kon steken werden er 15 schoten op hem afgevuurd. Hij overleefde deze moordaanslag niet.
+quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hawaii_Tim heeft dan weer wel meerdere sleutelwoord topics in zijn AT, en sleutel staat wel in zijn stukje
'VERgezochtquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
+
ondertitel: 2733
2+7=9
3+3= 6
9+6 = 15
Hawaii_Tim krijgt dus echt mijn stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |