Klopt, maar ik vind het vrij hopeloos (onterecht overigens) dus dan kan ik net zo goed wat extra "hints" mijn kant op makenquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:22 schreef Robier het volgende:
[..]
Als je soms probeert te doen alsof je de dorpsgek bent, die is al dood!
Waarom Ladidadida?quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:59 schreef lynda het volgende:
Hawaii_Tim (8) B.ertha., Harajuku., MaJo, Robier, Susi, Ladidadida, Isdatzo
Ladidadida (3) Puntenslijpsel, Hawaii_Tim, Lynda
De roos is al opgelost, die hoorde bij timmmmm.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:20 schreef lynda het volgende:
Omdat ik 3 mensen niet helemaal vertrouw en zij is er een van
Onder andere door de FOK!City hint.. Die is eerder gebruikt bij Ladidadida.. de roos ook
En als de rest niet echt overtuigende hints zijn probeer ik het maar zo
De Fok-city hint? Vertelquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:21 schreef tamiiii het volgende:
Ik was nog vergeten te zeggen wie ik wilde lynchen..
## Harajakkie
## Hawai_tim
eerstgenoemde omdat alle burgerslachtoffers met haar te maken hebben, en de tweede door alle eerdergenoemde aanwijzingen.. (is zo nutteloos dat allemaal te gaan herhalen he:P)
Eerst zeggen dat er teveell gezegt word, en dan zeggen dat het jammer is dat ik er niet nóg meer bijzeg, wat wil je nou nichtjequote:Op zaterdag 27 september 2008 16:20 schreef tamiiii het volgende:
Goedenmiddag luitjes
wat hebben jullie toch weer veel geluld, was weer lekker lang bezig met teruglezen
En wat een lijkenze blijven wel bezig met lijkruimen
Tis trouwens wel stil op het topic nu tim dood is, hij fleurde de boel toch een beetje op met zn irritantheid.
zie je ik ben gewoon veels te weinig online om alles te blijven volgen,quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN stem, dommerd, maar 1 lynch
Ik mis je stralende persoonlijkheid beste neefquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat er teveell gezegt word, en dan zeggen dat het jammer is dat ik er niet nóg meer bijzeg, wat wil je nou nichtje
Praat dan gewoon op msn, zeug! en nu zeg ik niets meer, want ik ben doodquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:32 schreef tamiiii het volgende:
[..]
Ik mis je stralende persoonlijkheid beste neef
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Praat dan gewoon op msn, zeug! en nu zeg ik niets meer, want ik ben dood
Nja.. ik moet nu eten en werken, ga ik denk niet redden.. voordat ik dadelijk weg moet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:56 schreef -SG- het volgende:
Trigalti... Als ik tijd heb zal ik nog ff kijken voor wat hints maar zou jij die anders ook willen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |