Heb jij ook al rechten gedaan dan?quote:
Goed planquote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Discobowlen, leuk, kunnen we wel een keer met de meet gaan doen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
Jubileum meet was sowieso poolen toch?
Ik krijg dit nu, maar ik heb geen flauw idee wat ik dan aan heb staanquote:Hoi! Het lijkt erop dat je een script gebruikt om bepaalde beveiliging van deze site te omzeilen. Schakel deze scripts uit om gebruik te kunnen maken van FOK!
Misschien een adblocker?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik krijg dit nu, maar ik heb geen flauw idee wat ik dan aan heb staan
En CP dat heb ik iedere avond haha.. maar ik weiger eraan toe te geven.. straks ben ik weer blij met m'n heerlijke zelfgemaakte soepie haha.
Ik heb net de boodschappen pas binnen. Had eigenlijk ook geen zin maar beloofd aan 'n vriendin om te kokenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wehehe daarom besloot ik dus om maar wat te halenhad geen zin om nog te koken hoor
Die melding had ik net ook ineens...quote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik krijg dit nu, maar ik heb geen flauw idee wat ik dan aan heb staan
En CP dat heb ik iedere avond haha.. maar ik weiger eraan toe te geven.. straks ben ik weer blij met m'n heerlijke zelfgemaakte soepie haha.
je posts van afgelopen week spreken je tegenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[Laatste tijd nog maar weinig afhaal / ongezond
uuhhhh ik heb een durum op vandaag.... en van het weekend een frietje. Eerlijk gezegd weet ik de rest niet eens meerquote:Op donderdag 25 september 2008 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je posts van afgelopen week spreken je tegen
doe je dit nu expres of moet ik je weer verbeterenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef LastRequest het volgende:
Hmmm laatste keer dat ik patat op heb is toen D_K daar over begon te mopperen.. dat is bijna een maand geleden. Sindsdien volgens mij geen troep/afhaal meer gehad.
Ik twijfelde, wilde het bijna aanpassen om jullie gezeik te voorkomen.. maar daar had ik geen zin inquote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe je dit nu expres of moet ik je weer verbeteren
Ik las "zelf geirriteerde stukjes vlees"quote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef HostiMeister het volgende:
Whoohoo, zit ik ff stampvol, ik heb babi pangang gemaakt met zelf gemarineerde stukies vlees
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ze wil je gewoon ff laten voelen hoe dat nou isquote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
Jaloers.quote:
kan je iig uitslapen morgen,.....quote:Op donderdag 25 september 2008 19:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jaloers.
Ik moet morgen nog naar school van 10 tot 5 ofzo.
Vandaag workshopdag gehad voor vaktherapeuten
kom je houniet nog tegen tijdens t rellen dalijkquote:Op donderdag 25 september 2008 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kreeg net telefoon dat er ff kaarten voor Ajax - NEC gehosseld gaan worden voor mij.
Dat is waar, en dat scheeltquote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je iig uitslapen morgen,.....
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga naar de verjaardag van n vriend, tot morgen
Als ik ergens goed in ben, is het failenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En jij durft zo'n spot-zhe-sarcasm plaatje te posten, epic fail.
Ik heb 100 rozen gekregenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:24 schreef LastRequest het volgende:
Pff ik moet morgen ook van 9 tot 5.. mooi kut.
Maar mrkomt vanavond hierheen zodat ik morgen mee kan rijden naar zijn huis, hoef ik niet na school ook nog eens 3 uur met de trein
En ik kan me nog wel herinneren dat je een jonkie was!quote:
Alsof ik zoon oude zak ben!quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:30 schreef morgane het volgende:
Ok, vergeleken met jou ben ik nog altijd jonkie ja
en idd, dit is toch wel wat praktischer
Dat klinkt erg goed. Ga ik binnenkort ook maar eens doenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef HostiMeister het volgende:
Whoohoo, zit ik ff stampvol, ik heb babi pangang gemaakt met zelf gemarineerde stukies vlees
Damn, dan heb je echt meerdere steekjes los.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7636577.stm
WTF
Het spijt mequote:Op vrijdag 26 september 2008 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil even melden dat ik de TT ongepast vind! Maar ja dat zal wel komen omdat ik moslim ben!
Moge al je zonen baardloos blijven en al je dochters ongehuwd ,Insha'Allah!quote:
Hallo, weet je wel hoe duur vrouwen in onderhoud zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:13 schreef morgane het volgende:
Zou je niet willen trouwen met een mooie chick dan?
En dan ook de slijtage niet vergeten! Het is voordeliger om de paar jaar de oude om te ruilen voor een nieuwer modelquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hallo, weet je wel hoe duur vrouwen in onderhoud zijn?.
Ik hou wel van jong, strak en dapper.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:15 schreef morgane het volgende:
Trouwens, het zou wel een aanzienlijk leeftijdsverschil zijn als je mijn dochter uitzoekt
Absoluut. Anders moet je allemaal onderdelen gaan olieën en gaan smeren om ze soepel te houden, maar of je daar nou blij van wordt...quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan ook de slijtage niet vergeten! Het is voordeliger om de paar jaar de oude om te ruilen voor een nieuwer model
Waarom dapperquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hou wel van jong, strak en dapper.
Wat zeiden ze "je moet je leven beteren, je moet je leven beteren, I want you back so clean up the dish, by the way, how much is the fish, how much is the fish".quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb als een idioot zitten ijlen. Mijn zusje was er ineens en mijn oom en mijn tante. Ging nergens over
Gruntsquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, mijn zusje maakt andere muziek.
http://www.myspace.com/nephthysmusic
Stretto wil ik nog niet doodgevonden wordenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer wakkerwas weer n leuke avond gister eerst thuis keihard gezopen toen bascafe en toen stretto
en dan niet eens out of the blue maar al gelijk gefungeerd, met anekdote erbijquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarma postte een youtube.
* screenshot maakt
ik heb het niet in mn naam staan he dus ben geen echte nijmegenaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
De tekst van kronenburgerpark niet kennen maar zichzelf wel een échte Nijmegenaar noemen
+10 kudo's voor jou!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan niet eens out of the blue maar al gelijk gefungeerd, met anekdote erbij
Hoezo je had het toch juist wel in je naamquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb het niet in mn naam staan he dus ben geen echte nijmegenaar
Waar de neuk moet jij een leaseauto voor ophalen? Bovendien komen ze die in de regel vaak brengen ipv dat je 'm moet ophalen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
dalijk ff leaseauto ophalen en dan mn laatste jeugdkamp met de duikclubdus t is weer n rustig weekend voor jullie
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[LIVE 8-18u] Q-music Rock top 100
die staan standaard op de vestigingenquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar de neuk moet jij een leaseauto voor ophalen? Bovendien komen ze die in de regel vaak brengen ipv dat je 'm moet ophalen?
Staat een beetje los van de vraag die gesteld werd, noobjequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je moet tegenwoordig inloggen met je RU login opt draadloze netwerk van de uni.
Kijk aan, da's wel chill geregeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die staan standaard op de vestigingenen ik moet dit weekend n auto hebben maar mamma ook dus heb ik ff zon leasebak geregeld aangezien die in t weekend stilstaan
Bedoelde meer aan te geven dat het veranderd isquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staat een beetje los van de vraag die gesteld werd, noobje
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
die ford vond ik te groot was een stationmazda was n kleinere dus das wel lekkerder
k heb niet zoveel ruimte nodig dus n beetje overdreven om zon grote auto te nemen he
geen idee wat er in zit, ga m dalijk ophalen dus zal t wel ff vertellen
naja met groot bedoel ik dan dat je n ''echte'' achterbak hebt, of gewoon n kofferbak, you snap the pointquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]4.47m voor de Focus Wagon tov 4.42m voor de Mazda3.
.
Maar laat inderdaad maar eens horen. Leasers zijn vaak diesel, zou wel jammer zijn als je zo'n gare basismotor hebt.
Dan heb je gewoon de 1600cc diesel, 110 pk, een ander diesel is er niet voor de Mazda3 Sport. Geen scheurijzer, maar op zich voldoet het prima volgens mij.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
t is een diesel idd en ze hebben niet de standaard autos maar geen idee verder wat dan wel erin zit
"Oberhausenstraße"quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat heb je nou aan een scheurijzer? Je moet je toch aan de snelheid houden...
quote:
Vooral vermoeiend, volle schooldag gehad.quote:
Vanavond niet, misschien in novemberquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:19 schreef Mikkie het volgende:
Nog iemand die vanavond mee gaat fitnessen?
Wat een bullshit, je bent nota bene vrij vanavondquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ga dan niet op vrijdag dan ben ik niet meer in Nijmegen
Mooie tijd is dat hèquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:07 schreef morgane het volgende:
Ik ga maar es naar bed dus, en morgen om kwart over 5 uit frustratie mn wekker uit het raam gooien.
Smoesjes!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had vanmiddag een afspraak hier dus moest wel al vandaag gaan
Een uur, was er laatst om 2 uur en toen waster al geen brood meerquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je maar niet een uur voor sluitingstijd uitverkocht bent morgane, dat haat ik zo aan de AH.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:11 schreef morgane het volgende:
Werken, ik moet alweer om 6 uur op de bakkerij bij AH staan.
Die dus jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, alsof dat verschillend is van normaal.
Dan was er te weinig besteld denk ik, daar kan ík niks aan doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een uur, was er laatst om 2 uur en toen waster al geen brood meer
Wij ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waaaaaaaat![]()
. Geloof ik overigens niet dat dat bij onze AH geldt, want daar staan ze vaak nog wel vanaf de toonbank te verkopen, 1 soort of zo
.
Weet ik, is bij die nieuwe AH, hebben ze nogal probleem met de bestellingen geloof ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Dan was er te weinig besteld denk ik, daar kan ík niks aan doen
Jawel! dat is jouw schuld, hetzelfde als dat het altijd mijn schuld is dat mijn baas allerlei dingen aan allerlei mensen beloofd zonder het na te komen en wij het dus weer op kunnen lossen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Dan was er te weinig besteld denk ik, daar kan ík niks aan doen
Dit had ik eigenlijk helemaal niet willen wetenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:21 schreef morgane het volgende:
Wij ookalleen niet meer in de schappen. We halen ook niet alles tegelijk weg, maar in fases zeg maar.
Nu ben ik slapen!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn leven hangt van smoesjes aan elkaar! dus ja ik dacht nog één erbij kan best
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jawel! dat is jouw schuld, hetzelfde als dat het altijd mijn schuld is dat mijn baas allerlei dingen aan allerlei mensen beloofd zonder het na te komen en wij het dus weer op kunnen lossen.
Die van Monique ja ja jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Jan Smit op NL1... Dan volg je haar benen!
Zo bedoelde ik het helemaal nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Gaat ie lekker? Neem een bakkie
.
quote:
Smoesjes!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet![]()
Ga weg, schavuit, ik was 'r net aan 't troosten.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga weg, schavuit, ik was 'r net aan 't troosten.
Ik schijt op Mekka, mag dat ook?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er waren ergens "moslim-proof" plee's geplaatst (was in 't nieuws), moslims mogen niet richting Mekka schijten.
Wij wel.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga weg, schavuit, ik was 'r net aan 't troosten.
Stelletje slijmjurken zijn jullie naar elkaar zegquote:
jealousy is a bitch dus ook een beetje liefde voor jouquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stelletje slijmjurken zijn jullie naar elkaar zeg.
Ik ben heul niet jaloers. Dat is al gestopt toen je met mij zat te rotzooien en je toen ineens naar swarmi ging. En nu Piet... #3 van dit topic alquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
jealousy is a bitch dus ook een beetje liefde voor jou
Jouw feestje!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:03 schreef LosingMyWay het volgende:
Een shot of creepyness ... should I stay or should I go?
Das het wapen van Nijmegen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een Duitse adelaar in je avatar? Toch geen bepaalde sympathieen ofzo?
Ja, maar daarmee start je een heul ander soort discussie opquote:
Ah, dat verklaart het een en ander ... "herinnert er aan dat Nijmegen een vrije rijksstad van het Heilige Roomse Rijk is geweest". Waarom zouden we dat moeten herinneren?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das het wapen van Nijmegen!![]()
http://www2.nijmegen.nl/bezoek/historienijmegen/stadswapen_vlag
De negatieve impact van de Islam op Europa II.quote:
Ik zou ook niet weten waarom we dat zouden moeten herinneren eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:21 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het een en ander ... "herinnert er aan dat Nijmegen een vrije rijksstad van het Heilige Roomse Rijk is geweest". Waarom zouden we dat moeten herinneren?
[..]
De negatieve impact van de Islam op Europa II.
Ik herinner me nog een discussie van H_M en mij dat ik juist van Piet naar jou ging. Dus eigenlijk lag mijn hart altijd al bij Pietquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben heul niet jaloers. Dat is al gestopt toen je met mij zat te rotzooien en je toen ineens naar swarmi ging. En nu Piet... #3 van dit topic al.
Waarschijnlijk vanwege dit Roomscher dan de Paus!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom we dat zouden moeten herinneren eigenlijk.
Maakt aantekening in notitoeboekje.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een discussie van H_M en mij dat ik juist van Piet naar jou ging. Dus eigenlijk lag mijn hart altijd al bij Pietik heb me alleen door jullie laten afleiden van mijn eigenlijke doel.
In het notitoeboekje nog wel!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:47 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Maakt aantekening in notitoeboekje.
Jazeker, het boekje is getiteld "Yashaaaaa privélevne de in and outs". Maar vrees niet ook van jouw staat er sinds kort een boekje in de gijze dossierkast achter mijn. Yep, het wordt al een aardige verzameling ... denk buch ... boudewijn buch en zijn aanzienlijke colelctie aan boeken. Nou goed bij mijn is het een aanzienlijke collectie van blauw gekafte notitieboekjes.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het notitoeboekje nog wel!
Levne, van jouw, achter mijn PUNT, bij mijn is het?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:52 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Jazeker, het boekje is getiteld "Yashaaaaa privélevne de in and outs". Maar vrees niet ook van jouw staat er sinds kort een boekje in de gijze dossierkast achter mijn. Yep, het wordt al een aardige verzameling ... denk buch ... boudewijn buch en zijn aanzienlijke colelctie aan boeken. Nou goed bij mijn is het een aanzienlijke collectie van blauw gekafte notitieboekjes.
Notitie, vrijdag 26 september 2008 23.57 ... een user met de gebruikersnaam De_Kardinaal heeft aanmerkingen op mijn spelling. Einde notitie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Levne, van jouw, achter mijn PUNT, bij mijn is het?
Dan nog zijn jullie mij niet snel voorbijquote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoop dat een kleurling hier binnenkort een notitie maakt.
Ik ga me daar een beetje topics uit C&H lezen, kom zegquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:21 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
De negatieve impact van de Islam op Europa II.
Ik zit al op 2! in 4 dagen tijd ofzo!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog zijn jullie mij niet snel voorbij
Ohja, je moet me meteen weer nadoen als ik notes gekregen heb.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zit al op 2! in 4 dagen tijd ofzo!
Eerlijk gezegd had ik wel gedacht dat jij van lange teksten hield.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje topics uit C&H lezen, kom zeg.
En waar houd jij dan van? Ik houd wel van aardappelen, jus en een stukje vlees! Ik vind jou wel een type voor een moeilijk boek op de bank of een stevig potje WoW!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:30 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik wel gedacht dat jij van lange teksten hield.
Tja, dat heb je dan compleet verkeerd gedacht ... tenzij het met mijn vakgebied te maken heeft lees ik geen boeken, de laatste keer dat ik een boek heb gelezen voor "entertainment purpose" was op de middelbare school. En WoW nee, ik heb een gruwelijke hekel aan "proces" spelletjes, net als sims stomweg tien keer dezelfde stompzinnige actie uitvoeren. Speel uberhaupt al jaren geen games meer ... en de laatste die ik speelde was Hearts of Iron 2. Dus helaas jammer, probeer het nog een keer want deze inschatting kon er niet mee door.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar houd jij dan van? Ik houd wel van aardappelen, jus en een stukje vlees! Ik vind jou wel een type voor een moeilijk boek op de bank of een stevig potje WoW!
Toch ben je een harde nerd denk ik, gebaseerd op dat antwoordquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:41 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Tja, dat heb je dan compleet verkeerd gedacht ... tenzij het met mijn vakgebied te maken heeft lees ik geen boeken, de laatste keer dat ik een boek heb gelezen voor "entertainment purpose" was op de middelbare school. En WoW nee, ik heb een gruwelijke hekel aan "proces" spelletjes, net als sims stomweg tien keer dezelfde stompzinnige actie uitvoeren. Speel uberhaupt al jaren geen games meer ... en de laatste die ik speelde was Hearts of Iron 2. Dus helaas jammer, probeer het nog een keer want deze inschatting kon er niet mee door.
Waar ben je geweest dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf ik wist heul niet dat pinnen in 't buitenland geld kost, hebben ze zomaar 10 euro afgeschreven![]()
.
Is buiten de EU, volgens mij is het binnen de EU overal gratis, maar pin me er niet op vastquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie 't nu pas van de vakantie in Hongarije, internetbankier niet zo vaak. Maar 10 euro voor 4 of 5x pinnen is aardig geld
.
Wat moet je daar nu weer meequote:Op zaterdag 27 september 2008 17:33 schreef Nielez het volgende:
Moggel.
Ga hem even helpen dan in plaats van te gaan fokkenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:41 schreef Houniet het volgende:
Kutzooi, Houniet heeft me nog een pens werk dat afmoet voor maandag.
Mooi kutquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:41 schreef Houniet het volgende:
Kutzooi, Houniet heeft me nog een pens werk dat afmoet voor maandag.
Net alsof er vrachtwagens aan het toeteren zijn, bij Lent.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:39 schreef morgane het volgende:
Hier hoor ik niks!
Je toetsenbord heeft de hik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef Houniet het volgende:
Bokbiertje, huiswerkk, ,,d 0wq (Y&)@*Y D()AH0-[ kan me er echt niet aan zetten nu.
In landen waar ze de euro hebben is 't over het algemeen gratis, verder moet je altijd dokken inderdaad. Een tientje voor vijf keer valt mee, er zijn ook plaatsen waar 't ¤4,50 per transactie kost.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf ik wist heul niet dat pinnen in 't buitenland geld kost, hebben ze zomaar 10 euro afgeschreven![]()
.
Ik zag hem gewoon bij de dixons al?quote:
Ja, maar ik heb hem dom genoeg bij de Apple Store besteld en daar wasssssiiee niet op voorraad ofzoquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag hem gewoon bij de dixons al?
Mja, typisch Apple. Maar hell, het komt dus maandag wel binnenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hem dom genoeg bij de Apple Store besteld en daar wasssssiiee niet op voorraad ofzo.
Gaat dat geld via de trein ofzoquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vind het duitse systeem echt geweldig, toegang tot de pinautomaten met je pinpas
Kreeg vanmiddag de mail, "verstuurd"quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, typisch Apple. Maar hell, het komt dus maandag wel binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |