Heb jij ook al rechten gedaan dan?quote:
Goed planquote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Discobowlen, leuk, kunnen we wel een keer met de meet gaan doen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
Jubileum meet was sowieso poolen toch?
Ik krijg dit nu, maar ik heb geen flauw idee wat ik dan aan heb staanquote:Hoi! Het lijkt erop dat je een script gebruikt om bepaalde beveiliging van deze site te omzeilen. Schakel deze scripts uit om gebruik te kunnen maken van FOK!
Misschien een adblocker?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik krijg dit nu, maar ik heb geen flauw idee wat ik dan aan heb staan
En CP dat heb ik iedere avond haha.. maar ik weiger eraan toe te geven.. straks ben ik weer blij met m'n heerlijke zelfgemaakte soepie haha.
Ik heb net de boodschappen pas binnen. Had eigenlijk ook geen zin maar beloofd aan 'n vriendin om te kokenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wehehe daarom besloot ik dus om maar wat te halenhad geen zin om nog te koken hoor
Die melding had ik net ook ineens...quote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik krijg dit nu, maar ik heb geen flauw idee wat ik dan aan heb staan
En CP dat heb ik iedere avond haha.. maar ik weiger eraan toe te geven.. straks ben ik weer blij met m'n heerlijke zelfgemaakte soepie haha.
je posts van afgelopen week spreken je tegenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[Laatste tijd nog maar weinig afhaal / ongezond
uuhhhh ik heb een durum op vandaag.... en van het weekend een frietje. Eerlijk gezegd weet ik de rest niet eens meerquote:Op donderdag 25 september 2008 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je posts van afgelopen week spreken je tegen
doe je dit nu expres of moet ik je weer verbeterenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef LastRequest het volgende:
Hmmm laatste keer dat ik patat op heb is toen D_K daar over begon te mopperen.. dat is bijna een maand geleden. Sindsdien volgens mij geen troep/afhaal meer gehad.
Ik twijfelde, wilde het bijna aanpassen om jullie gezeik te voorkomen.. maar daar had ik geen zin inquote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe je dit nu expres of moet ik je weer verbeteren
Ik las "zelf geirriteerde stukjes vlees"quote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef HostiMeister het volgende:
Whoohoo, zit ik ff stampvol, ik heb babi pangang gemaakt met zelf gemarineerde stukies vlees
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ze wil je gewoon ff laten voelen hoe dat nou isquote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
Jaloers.quote:
kan je iig uitslapen morgen,.....quote:Op donderdag 25 september 2008 19:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jaloers.
Ik moet morgen nog naar school van 10 tot 5 ofzo.
Vandaag workshopdag gehad voor vaktherapeuten
kom je houniet nog tegen tijdens t rellen dalijkquote:Op donderdag 25 september 2008 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kreeg net telefoon dat er ff kaarten voor Ajax - NEC gehosseld gaan worden voor mij.
Dat is waar, en dat scheeltquote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je iig uitslapen morgen,.....
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga naar de verjaardag van n vriend, tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |