quote:Op donderdag 25 september 2008 10:04 schreef nokwanda het volgende:
Kom ik net de keuken in, staat Mudhle aan een koffiepad te likken
Wat moet ze daar nou mee? Kareltje laatst ook al aan de honingpot. Gekke katten.
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:38 schreef Morretje het volgende:Goedemorgen!
![]()
Greys, wordt Boris dan toch stiekem een slopert?![]()
Nok, die katten van jou hebben een gekke smaak. Chip houdt ook van chips..
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:28 schreef Greys het volgende:
Het elastiekje was heel dun, dunner dan een haarelastiekje en het was een recht stukje van zo'n 3 ą 4 centimeter wat ik mis![]()
Om de hoeveel dagen moet de hele kattenbak leeg ongeveer? Met nieuw grit er in?
Want ik heb sinds zaterdag dus steeds netjes alles er uit geschept en een nieuw laagje er bovenop gedaan, maar moet ie al helemaal leeg? Of had ik dat al veel eerder moeten doen?Ik weet het niet
ja ik dacht dat je anders nooit antwoord zou krijgenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik wilde net mijn laatste bericht gaan kopiėren maar dat heb je al gedaan!
Gewoon omdat ik een leuke vriendin benquote:Op donderdag 25 september 2008 18:51 schreef Greys het volgende:
Is ie bijna jarig dan Q? Of gewoon omdat je hem wilt overhalen die Jack Russel te nemen?![]()
dat was voor je laptop gebeuren toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik een leuke vriendin ben
Trouwens, norrod vergoedt mn nieuwe voeding voor de helft
Wat was er ook alweer met mn laptop?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat was voor je laptop gebeuren toch?
dan bedoel ik je blauwe schermenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met mn laptop?
Mn voeding is van de blauwe schermen.
Dat was deze computer. En ik dacht dat het aan de hardeschijf lag, maar mn voeding is dus gewoon kapot/brakquote:Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan bedoel ik je blauwe schermen
Kijk, zoveel hebben we er van gesnapt..quote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met mn laptop?
Mn voeding is van de blauwe schermen.
was het wel gezellig?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:11 schreef Morretje het volgende:
Greys, dat wat dipkip zegt doen we hier ook!
Wat gebruik je als kattengrit?
Zijn net uit eten geweest met een studievriend van Ravage, en nu heb ik iets te veel gedronken.. Had maar 2 rode wijn en een kriekje.. maar dat tikt er hier hard in vandaag..
en wat wordt er nou voor de helft vergoed dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was deze computer. En ik dacht dat het aan de hardeschijf lag, maar mn voeding is dus gewoon kapot/brak
quote:
ach ja zolang het maar gezellig was toch?!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Verbazingwekkend, als je bedenkt dat ik dus met twee nerds aan tafel zat..
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:52 schreef Morretje het volgende:
En dat was het! Ik ga trouwens, misschien iets meer slaap halen vannacht dan voorgaande, Chip was weer met de deuren aan het meppen..
![]()
De voedingquote:Op donderdag 25 september 2008 21:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en wat wordt er nou voor de helft vergoed dan?
ai klinkt niet lekker! hoop dat het snel overgaat!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:39 schreef Qwea het volgende:
Mogguh.
Men, ik heb al 3 dagen flinke nekpijn, en dat trekt naar mn hoofd toe. Waardoor mn hoofd bonkt als een gek. Vroeger was dit het begin van migraine, maar ik mag toch hopen dat dat uitblijft. Ik ben net een jaar migraine vrij
Daarom een kind en 7 katten hier.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Aaah, eentje bijt mij altijd wakker als die boven is. Dat zijn liefdesbeetjes, zo van hé, laten we elkander liefhebben en aai me nog eens onder mijn kinnetje. Zo schattig. Zelfs op zaterdag om 7.00 uur is dat schattig.
Kinderen daarentegen.
IK HEHEB HONGER!
Kinderen in Afrika hebben honger!![]()
MAHAM, MET PINDAKAAS!!
Pindakaas tegen je hoofd. Wegwezen nu.
IK PAK DE CHIPS, HOOR!!
Succes!
En dan als een gek naar beneden rennen als je een keukendeurtje hoort klappen.
EN WAAG HET NIET OM OP 6.30 UUR AAN DE CHIPS TE GAAN. BEN JE BESODEMIETERD!!
Dit was em!![]()
![]()
ha haquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:55 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Q, beterschap. Hoop dat het geen migraine wordt.
Deze las ik nog even en moest ik we mee hierheen nemen![]()
![]()
[..]
Daarom een kind en 7 katten hier.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:33 schreef oh-oh het volgende:Mogge!
Ja Nok, dat zijn zo van die dingen dat ik denk ach ik hoef niet persé te baren hoor
Weet ikquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:32 schreef nokwanda het volgende:
Jij maakt nu een grapje, Dipkip, maar ik meende toch echt te horen dat dat laatst ergens als een plan werd geopperd.
mogguhquote:Op maandag 29 september 2008 08:37 schreef oh-oh het volgende:Mogguh!
Waarom is het weekend nu alweer voorbij
quote:Op maandag 29 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
dan is het zeker heel gemeen te zeggen dat ik nog een dagje thuis ben
en het morgen ga proberen
als ik de spullen had om thuis te werken had ik dat ook gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 09:04 schreef nokwanda het volgende:
ja, dat is gemeen.
Hier wel thuis, maar wel aan het werk.
quote:Op maandag 29 september 2008 11:16 schreef Xebber het volgende:
Het gaat allemaal prima met Mara, ik maak me geen zorgen meer.
Oog is al een stuk minder rood, de Cavasan oogzalf doet zijn werk dus. Oog heeft ze ook weer gewoon helemaal open, en heb geen overmatige slaap meer gezien. Vrijdag toch nog even op controle, je weet maar nooit.
Wat gezellig!quote:Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef nokwanda het volgende:
Hier hadden ze ook zomaar ineens dierendag. Had vandeweek snoepstaafjes gehaald en heb net een klein blikje leverpastij als snoepje verdeeld. Dus laten we maar zeggen dat we mee hebben gevierd
Tis een hondenbuggy hoorquote:Op maandag 29 september 2008 16:11 schreef nokwanda het volgende:Die chique halsband van Bill
Was me niet opgevallen dat je een gewone kinderbuggy hebt. Ik dacht dat je zo'n hondenbuggy had.
Dus het is niet gek dat ze aan de schijterij is? Ze heeft er denk 4 of 5 kleine likjes van gehad.. Kon in het blikje niet zien dat er wat uit wasquote:Op maandag 29 september 2008 16:12 schreef nokwanda het volgende:
@Mor, ze krijgen hier dus ook echt een heel klein likje. Met 7 katten een deel van een blikje delen. I kvoel me dan best wel gierig.
auw!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:32 schreef Xebber het volgende:
Het is jaren geleden dat ik voor het laatst een keer heb gezwommen, tot gisteren. De komende 25 jaar hoeft 't van mij niet meer.
Ben niet helemaal jofel terecht gekomen uit de glijbaan, dus een verstuikte voet, en niet zo'n beetje ook.
NEEEEEEEE, doe dat niet!!!!!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:51 schreef Xebber het volgende:
Over 25 jaar of zo dus weer een nieuwe poging!
Oh!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:44 schreef Barbaaf het volgende:
Er zijn er ook die op benzine werken, Greys
Ja! Wat een goeie! En nog best wel in de buurt ook! Ik ga ze bellen!quote:Bel anders hun even, misschien hebben ze wat over: Boomstronk(en) in de weg??
ik heb echt geen verstand van katten maar als ze het ook al in de douche heeft gedaan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:19 schreef Morretje het volgende:Ik vond net een deurmat nat aan de onderkant... kattenpies. Das niet goed he, als ze het niet op de bak doet?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:08 schreef Greys het volgende:
Ja dat ga ik morgen ook even doen, de gemeente bellen!
En over je PM... ik ben 31-10 nog op vakantie![]()
quote:Allereerst ; Ik hou er niet van om dingen door te sturen, en ik weiger dat dan doorgaans ook pertinent. Netzoals mass prive berichten, maar hiervoor wil ik een uitzondering maken.
Het zit namelijk zo ;
Shirley Hendriks van Dierenkliniek Makatsi is genomineerd als dierenheld 2008. Zoals jullie misschien wel weten heeft zij het jochemproject onder haar hoede.
Een huiskamer met herplaatsers?opgelapt en opgefrist; klaar om een nieuw huis ?onveilig? te maken. Deze ?kattengemeenschap? die bestaat uit herplaatsers (adoptie-katten) en blijvertjes, zijn we in de loop der tijd onze kliniekatten gaan noemen.
Het fonds noemen we nog steeds het Jochem fonds ter ere van zijn oprichter.
Nu is het de bedoeling dat doormiddel van stemmen Shirley uitgeroepen wordt tot dierenheld 2008. Hier zit een geldprijs van (ik dacht) 7500 euro aan vast. Een mooi bedrag voor het jochemproject!
Ik wil jullie dus vragen om op haar te stemmen (speciaal voor mij ) hier kunt je stemmen ; www.dierenbescherming.nl/lintjesregen2008/index.php?page=nomineer
STEMMEN KAN TOT 2 OKTOBER! Stem dus optijd aub!
Groeten,
Denise
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:30 schreef Ravage het volgende:
Chip was trouwens een voorbeeldige patient volgens de dierenartsZe ging rustig liggen op de onderzoekstafel, en gaf geen krimp bij de injecties en de thermometer. De dierenarts kon gewoon bij haar buik voelen en haar tanden bekijken (ik dacht nog ff.. zo die durft
)
Van de DAquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:26 schreef nokwanda het volgende:
Wacht ff. Welke Miranda quote jij nou?
Ja, zondag. Dacht ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef Morretje het volgende:Jeeej
![]()
Komt het ook op tv? Niet dat ik daar morgen tijd voor heb, maar dan kijk ik het wel terug..
I'll fucking hope so.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Hebben al onze stemmen dan toch geholpen????????![]()
Ik 2 thuis en 7 op het werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
I'll fucking hope so.
Ik heb 20 computers gehad op school om te stemmen
Nou meer, want ik heb thuis ook 4x gestemd, en bij MM 3x, en bij mn zus 1x, en mn hele msnlijst heb ik laten stemmen, half fok, en half hyvesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:36 schreef nokwanda het volgende:
Dus 31 stemmen heeft ze sowieso al
True. Nou ja, en haar assistentes. Daar ben ik ook zeker vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:46 schreef nokwanda het volgende:
Dus iig 38 keer. Of al die andere mensen hebben gestemd weet je niet zeker
Nu tel ik jouw 28, Grey's 9 en mijn eigen stem. Daar ben je dan helemaal zeker van.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef Morretje het volgende:42
Q'tje wat ben je ook fanatiek als je je hart er in legt!!
Ligt eraan of het over je huisdier gaat of over je eigen drollen en aambeien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Qwea het volgende:
Oke, gesprekken met je DA assistente over poep is teveel van het goeieOver aambeien ook trouwens
Ah, je hebt het topic gevondenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Een hele goedenavond.
Ik hoorde dat de actie een succes is geweest? Hulde!
Enne Greys, je 50 euro is terug overgemaakt.
Dus kan je je zweet weer wegvegen.
Cool, ga het morgen in de gaten houden, op mijn werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik zal zaterdag een fotoverslag plaatsen hier van het bouwen van de ren![]()
Dat zal wat worden!
En ik zal morgen de brief van het asiel even inscannen
Maar het is wel altijd spannend, je kent me niet. Maar toch enorm veel respect voor je dat je dit voor me over had! Als je ook maar één moment hier in de buurt was geweest ... ... nou...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, je hebt het topic gevonden![]()
Gewoon lekker meekleppen hier, is gezellig en gaat vaak over van alles behalve over dieren
Bedankt voor het overmaken, helemaal top! En je weet dat ik geen moment er zweetdruppels over had
nou? Dan wat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Maar het is wel altijd spannend, je kent me niet. Maar toch enorm veel respect voor je dat je dit voor me over had! Als je ook maar één moment hier in de buurt was geweest ... ... nou....
ik heb nu zo'n 3 jaar dystrofie bij mn rechtervoet/beenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ai, heeft de fysio dat gedaan of had je dat al?
dat kan ik me dan ook echt wel voorstellen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Das echt niet fijn ...
Mijn fysio heeft es vlak voor ik op vakantie naar Indonesiė ging mn ribben gekneusd met kraken, daarna ben ik nooooooooooit meer gegaan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:38 schreef nokwanda het volgende:
Hebben ze trouwens door dat de diepvries voorlopig ook aangevuld wordt?
Dat vraag ik me eigenlijk al af sinds de 20ste en de reportage op de asielsite.
Nog niks op die verkiezingssite?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:40 schreef Qwea het volgende:ik heb nog niks van Shirley en kornuiten gehoord. Ik brand van nieuwsgierigheid
![]()
Nope. Heul niks. En zij zijn er live bij. Dus of de uitreiking is nog niet geweest, of ze is het vergetenquote:
Sorry ik zit vandaag en morgenochtend in Amsterdam bij Conleche!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Greys: Al het geld mogen ontvangen, heb namelijk nog geen pm'etje van je mogen ontvangen.
Oké geen probleem. Maar ik wil het toch voor de zekerheid weten snap jequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry ik zit vandaag en morgenochtend in Amsterdam bij Conleche!
Ik zal morgen kijken, maar ik geloof dat het goed is gekomen hoor!
ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:09 schreef Qwea het volgende:
Ja, geen idee. Heb net terug gesmst. Als ik meer weet post ik et.
Jawel, sorry.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
We hebben vandaag een kattenren geplaatst voor Boris, zal straks even foto's in het Bengalentopic zetten. Voor DierendagMaar toen hij er in zat was hij hartstikke bang van dat grote 'buiten'
Went vast nog wel, hebben hem maar weer naar binnen gelaten
Qwea, nog niets?
Hoi allemaal!![]()
Dipkip, als Nokwanda morgen weer nuchter is (quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:50 schreef Dipkip het volgende:
Heeft iemand tips hoe ik een langharige logeerkat kan kammen terwijl hij daar niet van houdt? Het baasje heeft de kam meegegeven en ik moet de kat wel kammen, want hij blijft 3 weken en anders heeft ie echt pijnlijke klitten straks. De rug is me al wel gelukt maar de buik vind ik erg lastig, de kat gaat me slaan en hij is al uit zn hum (wil niet op schoot en verstopt zich regelmatig onder het bed).
Hoe maak ik het het minst erg voor de kat en beperk ik bloedverlies van mijn kant tot een minimum? Ik kan iemand me laten helpen.
Klote zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jawel, sorry.
Ze mag het geld niet houden, en moet het weggeven aan een goed doel naar keuze. En dat mag dus niet het Jochemfonds zijn.
Be-lache-lijk in mijn ogen
edit ; MM moet echt uitloggen
-Qwea-
Meuh? Varkentje wassen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dipkip, als Nokwanda morgen weer nuchter is () heeft ze vast goeie tips voor je, dat weet ik zeker! Die heeft al vaker zo'n varkentje gewassen als ik het wel heb
Het opzetten van inzamelingsacties voor goede dierendoelen welquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:58 schreef Qwea het volgende:
[quote]Op zaterdag 4 oktober 2008 22:22 schreef nokwanda het volgende:
Dan moeten we volgend jaar jou op de een of andere manier genomineerd zien te krijgen. Dan kan jij de prijs aan het jochemfonds geven
[/quot
Ja, maar hoe wil je dat doen? Ten eerste moet je iets goeds voor dieren hebben gedaan, ten tweede moet je ooggetuigen hebben, en er moeten keiveel mensen stemmen. Nou ja, dat laatste lukt wel
Maar 200 euro per maand voor je hond uitgeven valt niet onder goede dingen voor dieren dacht ik
Oh haha uhm nu heb ik dus landelijk bekend gemaakt wat mijn slechte eigenschap is.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:47 schreef nokwanda het volgende:
Q had het zo gebracht dat ik dacht dat het over haar eigen poep en aambeien ging
En zo'n donatie kunnen doen aan Dierenthuis lijkt me ook super. Gefeliciteerd
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:51 schreef jora23 het volgende:
[..]
Oh haha uhm nu heb ik dus landelijk bekend gemaakt wat mijn slechte eigenschap is.....![]()
We weten nog niet zeker hoe en wat met de cheque, als we hem zelf kunnen houden heel graag natuurlijk!!
Maar wat was die uitslagavond een aanfluiting...
Vies eten en caroline tensen
Dus als jij op een terrasje zit dan kijk je niet naar mensen in het algemeen maar naar bipsen (wat een woordquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:17 schreef nokwanda het volgende:
Het eerste: konten. Ik kijk er gewoon erg graag naar. Mooie ronde konten. Dik mag. Ik kan het op straat lopen bewonderen.
Dat laatste: Heel erg goed idee
sorryquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef jora23 het volgende:
En Q: wil jij mijn fascinatie over poep en anussen niet doorvertellen!!
De dood ruikt nooit lekker, maar dat dat bij computers ook zo is nieuw voor me.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:28 schreef Qwea het volgende:een computer is hier zojuist overleden. Naja, de voeding. En stinken
wow
You don't wanna knowquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De dood ruikt nooit lekker, maar dat dat bij computers ook zo is nieuw voor me.
Ik wil sowieso niet weten hoe Q ruikt.... Met die aambeien enzquote:
je klinkt nu als een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 5 oktober 2008 19:24 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet weten hoe Q ruikt.... Met die aambeien enzDan kun je je anus ook niet goed schoonhouden en restjes stinken na verloop van tijd..
Binnenkort kom ik langs, en dan mag je de aambeien uitdrukken met je tongquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:24 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet weten hoe Q ruikt.... Met die aambeien enzDan kun je je anus ook niet goed schoonhouden en restjes stinken na verloop van tijd..
Nee ik heb speciaal draad op t werk om ze af te bindenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik langs, en dan mag je de aambeien uitdrukken met je tong
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:08 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nee ik heb speciaal draad op t werk om ze af te binden
Ooh geylquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:08 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nee ik heb speciaal draad op t werk om ze af te binden
Ja, het is een makkelijke kat, maar dit vindt ie niet tof.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:55 schreef Dipkip het volgende:
Als dit die makkelijke kat is kun je wellicht iets doen met een fohn en bakpapier, of een schilmesje wat je warm maakt en dan de vacht vastpakken en boven je vingers met het mesje er langs.
dat is wat ik deed met mijn haar toen ik niet door had dat mn haar in een kaars had gehangen![]()
Ik heb weleens een kat gehad zonder snorharen.. En niet 1 keer maar die sukkel bleef het maar doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, het is een makkelijke kat, maar dit vindt ie niet tof.
Ik probeer het te knippen. dan maar een tijdje een rafelige vacht. Heb er al een groot stuk en alle kleine stukjes uit. maar er zit nog een groot stuk dat erg dicht op zijn huid zit.
En hij vindt het niet prettig. Hij ligt nu bij EW op schoot en die kroelt hem terwijl ik bezig ben. Moet beetje voor beetje, anders gaat het niet.
Zo zielig. Zet ik de kaars op een veilige plek. Is een dikke stompkaars, op een groot bord. Springt ie er net bovenop
aanstellerquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:13 schreef jora23 het volgende:
Niet op mijn eerste dag hoor![]()
Dan moet ik eerst weer langzaam wennen
Net alsof het de eerste keer is dat je er aan zitquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:22 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ja kom met die kontkloeten van jou ben ik wel een paar uur bezig
Dat waren je genitale wratten, die zijn over het algemeen wat kleinerquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Net alsof het de eerste keer is dat je er aan zitde vorige keer deed je er maar 30 min over.
Vraag je Daphne ook. Vele handen maken immers licht werk.
Een andere poes hier, Spicy, is niet de snuggerste. Die blijft vlak langs kaarsen lopen. Daarom heb ik ook meestal stompkaarsen staan op tafels en laat ik de gewone kaarsen op plekken waar de katten niet komen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:14 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik heb weleens een kat gehad zonder snorharen.. En niet 1 keer maar die sukkel bleef het maar doen
quote:Lieve Qwea,
Ik zag dat je onlangs ergens op FOK! je borsten had geplaatst, maar daarop "groetjes Qwea". Nou vroeg ik me af of ik ze binnenkort eens kon bewonderen in het echt. Zullen we een afspraak maken?
Hete groetjes,
XXXX
Die heb je er toch wel gewoon afgebeten, hequote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef jora23 het volgende:
[..]
Dat waren je genitale wratten, die zijn over het algemeen wat kleiner
Nou ja, kleiner dan die van jou zoals we laatst hadden gemetenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef jora23 het volgende:
[..]
Dat waren je genitale wratten, die zijn over het algemeen wat kleiner
nee 30 min sabbelen...quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die heb je er toch wel gewoon afgebeten, he
Gewoon sturen dat je eerst een pic van zijn joekoeloekus wil zienquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef Qwea het volgende:!!!!!
PM ;
[..]!!!
Zal ik terug PM'en en een afspraak maken, en hem vervolgens in zn gezicht uit gaan lachen alstie eenmaal komt?
Of terugPMmen: Mits je ook aan mijn aambeien sabbeltquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef Qwea het volgende:!!!!!
PM ;
[..]!!!
Zal ik terug PM'en en een afspraak maken, en hem vervolgens in zn gezicht uit gaan lachen alstie eenmaal komt?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of terugPMmen: Mits je ook aan mijn aambeien sabbelt
Mijn vorige kat had sowieso nooit snorharen. Mijn vorige gaskachel daarentegen had een permanente strook geschroeid poezenhaar aan de voorkantquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:14 schreef jora23 het volgende:
Ik heb weleens een kat gehad zonder snorharen.. En niet 1 keer maar die sukkel bleef het maar doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |