quote:Op maandag 29 september 2008 11:16 schreef Xebber het volgende:
Het gaat allemaal prima met Mara, ik maak me geen zorgen meer.
Oog is al een stuk minder rood, de Cavasan oogzalf doet zijn werk dus. Oog heeft ze ook weer gewoon helemaal open, en heb geen overmatige slaap meer gezien. Vrijdag toch nog even op controle, je weet maar nooit.
Wat gezellig!quote:Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef nokwanda het volgende:
Hier hadden ze ook zomaar ineens dierendag. Had vandeweek snoepstaafjes gehaald en heb net een klein blikje leverpastij als snoepje verdeeld. Dus laten we maar zeggen dat we mee hebben gevierd
Tis een hondenbuggy hoorquote:Op maandag 29 september 2008 16:11 schreef nokwanda het volgende:Die chique halsband van Bill
Was me niet opgevallen dat je een gewone kinderbuggy hebt. Ik dacht dat je zo'n hondenbuggy had.
Dus het is niet gek dat ze aan de schijterij is? Ze heeft er denk 4 of 5 kleine likjes van gehad.. Kon in het blikje niet zien dat er wat uit wasquote:Op maandag 29 september 2008 16:12 schreef nokwanda het volgende:
@Mor, ze krijgen hier dus ook echt een heel klein likje. Met 7 katten een deel van een blikje delen. I kvoel me dan best wel gierig.
auw!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:32 schreef Xebber het volgende:
Het is jaren geleden dat ik voor het laatst een keer heb gezwommen, tot gisteren. De komende 25 jaar hoeft 't van mij niet meer.
Ben niet helemaal jofel terecht gekomen uit de glijbaan, dus een verstuikte voet, en niet zo'n beetje ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |