NEEEEEEEE, doe dat niet!!!!!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:51 schreef Xebber het volgende:
Over 25 jaar of zo dus weer een nieuwe poging!
Oh!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:44 schreef Barbaaf het volgende:
Er zijn er ook die op benzine werken, Greys
Ja! Wat een goeie! En nog best wel in de buurt ook! Ik ga ze bellen!quote:Bel anders hun even, misschien hebben ze wat over: Boomstronk(en) in de weg??
ik heb echt geen verstand van katten maar als ze het ook al in de douche heeft gedaan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:19 schreef Morretje het volgende:Ik vond net een deurmat nat aan de onderkant... kattenpies. Das niet goed he, als ze het niet op de bak doet?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:08 schreef Greys het volgende:
Ja dat ga ik morgen ook even doen, de gemeente bellen!
En over je PM... ik ben 31-10 nog op vakantie![]()
quote:Allereerst ; Ik hou er niet van om dingen door te sturen, en ik weiger dat dan doorgaans ook pertinent. Netzoals mass prive berichten, maar hiervoor wil ik een uitzondering maken.
Het zit namelijk zo ;
Shirley Hendriks van Dierenkliniek Makatsi is genomineerd als dierenheld 2008. Zoals jullie misschien wel weten heeft zij het jochemproject onder haar hoede.
Een huiskamer met herplaatsers?opgelapt en opgefrist; klaar om een nieuw huis ?onveilig? te maken. Deze ?kattengemeenschap? die bestaat uit herplaatsers (adoptie-katten) en blijvertjes, zijn we in de loop der tijd onze kliniekatten gaan noemen.
Het fonds noemen we nog steeds het Jochem fonds ter ere van zijn oprichter.
Nu is het de bedoeling dat doormiddel van stemmen Shirley uitgeroepen wordt tot dierenheld 2008. Hier zit een geldprijs van (ik dacht) 7500 euro aan vast. Een mooi bedrag voor het jochemproject!
Ik wil jullie dus vragen om op haar te stemmen (speciaal voor mij ) hier kunt je stemmen ; www.dierenbescherming.nl/lintjesregen2008/index.php?page=nomineer
STEMMEN KAN TOT 2 OKTOBER! Stem dus optijd aub!
Groeten,
Denise
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:30 schreef Ravage het volgende:
Chip was trouwens een voorbeeldige patient volgens de dierenartsZe ging rustig liggen op de onderzoekstafel, en gaf geen krimp bij de injecties en de thermometer. De dierenarts kon gewoon bij haar buik voelen en haar tanden bekijken (ik dacht nog ff.. zo die durft
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |