ik heb nu zo'n 3 jaar dystrofie bij mn rechtervoet/beenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ai, heeft de fysio dat gedaan of had je dat al?
dat kan ik me dan ook echt wel voorstellen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Das echt niet fijn ...
Mijn fysio heeft es vlak voor ik op vakantie naar Indonesië ging mn ribben gekneusd met kraken, daarna ben ik nooooooooooit meer gegaan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:38 schreef nokwanda het volgende:
Hebben ze trouwens door dat de diepvries voorlopig ook aangevuld wordt?
Dat vraag ik me eigenlijk al af sinds de 20ste en de reportage op de asielsite.
Nog niks op die verkiezingssite?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:40 schreef Qwea het volgende:ik heb nog niks van Shirley en kornuiten gehoord. Ik brand van nieuwsgierigheid
![]()
Nope. Heul niks. En zij zijn er live bij. Dus of de uitreiking is nog niet geweest, of ze is het vergetenquote:
Sorry ik zit vandaag en morgenochtend in Amsterdam bij Conleche!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Greys: Al het geld mogen ontvangen, heb namelijk nog geen pm'etje van je mogen ontvangen.
Oké geen probleem. Maar ik wil het toch voor de zekerheid weten snap jequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry ik zit vandaag en morgenochtend in Amsterdam bij Conleche!
Ik zal morgen kijken, maar ik geloof dat het goed is gekomen hoor!
ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:09 schreef Qwea het volgende:
Ja, geen idee. Heb net terug gesmst. Als ik meer weet post ik et.
Jawel, sorry.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
We hebben vandaag een kattenren geplaatst voor Boris, zal straks even foto's in het Bengalentopic zetten. Voor DierendagMaar toen hij er in zat was hij hartstikke bang van dat grote 'buiten'
Went vast nog wel, hebben hem maar weer naar binnen gelaten
Qwea, nog niets?
Hoi allemaal!![]()
Dipkip, als Nokwanda morgen weer nuchter is (quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:50 schreef Dipkip het volgende:
Heeft iemand tips hoe ik een langharige logeerkat kan kammen terwijl hij daar niet van houdt? Het baasje heeft de kam meegegeven en ik moet de kat wel kammen, want hij blijft 3 weken en anders heeft ie echt pijnlijke klitten straks. De rug is me al wel gelukt maar de buik vind ik erg lastig, de kat gaat me slaan en hij is al uit zn hum (wil niet op schoot en verstopt zich regelmatig onder het bed).
Hoe maak ik het het minst erg voor de kat en beperk ik bloedverlies van mijn kant tot een minimum? Ik kan iemand me laten helpen.
Klote zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jawel, sorry.
Ze mag het geld niet houden, en moet het weggeven aan een goed doel naar keuze. En dat mag dus niet het Jochemfonds zijn.
Be-lache-lijk in mijn ogen
edit ; MM moet echt uitloggen
-Qwea-
Meuh? Varkentje wassen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dipkip, als Nokwanda morgen weer nuchter is () heeft ze vast goeie tips voor je, dat weet ik zeker! Die heeft al vaker zo'n varkentje gewassen als ik het wel heb
Het opzetten van inzamelingsacties voor goede dierendoelen welquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:58 schreef Qwea het volgende:
[quote]Op zaterdag 4 oktober 2008 22:22 schreef nokwanda het volgende:
Dan moeten we volgend jaar jou op de een of andere manier genomineerd zien te krijgen. Dan kan jij de prijs aan het jochemfonds geven
[/quot
Ja, maar hoe wil je dat doen? Ten eerste moet je iets goeds voor dieren hebben gedaan, ten tweede moet je ooggetuigen hebben, en er moeten keiveel mensen stemmen. Nou ja, dat laatste lukt wel
Maar 200 euro per maand voor je hond uitgeven valt niet onder goede dingen voor dieren dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |