Van de DAquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:26 schreef nokwanda het volgende:
Wacht ff. Welke Miranda quote jij nou?
Ja, zondag. Dacht ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef Morretje het volgende:Jeeej
![]()
Komt het ook op tv? Niet dat ik daar morgen tijd voor heb, maar dan kijk ik het wel terug..
I'll fucking hope so.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Hebben al onze stemmen dan toch geholpen????????![]()
Ik 2 thuis en 7 op het werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
I'll fucking hope so.
Ik heb 20 computers gehad op school om te stemmen
Nou meer, want ik heb thuis ook 4x gestemd, en bij MM 3x, en bij mn zus 1x, en mn hele msnlijst heb ik laten stemmen, half fok, en half hyvesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:36 schreef nokwanda het volgende:
Dus 31 stemmen heeft ze sowieso al
True. Nou ja, en haar assistentes. Daar ben ik ook zeker vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:46 schreef nokwanda het volgende:
Dus iig 38 keer. Of al die andere mensen hebben gestemd weet je niet zeker
Nu tel ik jouw 28, Grey's 9 en mijn eigen stem. Daar ben je dan helemaal zeker van.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef Morretje het volgende:42
Q'tje wat ben je ook fanatiek als je je hart er in legt!!
Ligt eraan of het over je huisdier gaat of over je eigen drollen en aambeien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Qwea het volgende:
Oke, gesprekken met je DA assistente over poep is teveel van het goeieOver aambeien ook trouwens
Ah, je hebt het topic gevondenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Een hele goedenavond.
Ik hoorde dat de actie een succes is geweest? Hulde!
Enne Greys, je 50 euro is terug overgemaakt.
Dus kan je je zweet weer wegvegen.
Cool, ga het morgen in de gaten houden, op mijn werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik zal zaterdag een fotoverslag plaatsen hier van het bouwen van de ren![]()
Dat zal wat worden!
En ik zal morgen de brief van het asiel even inscannen
Maar het is wel altijd spannend, je kent me niet. Maar toch enorm veel respect voor je dat je dit voor me over had! Als je ook maar één moment hier in de buurt was geweest ... ... nou...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, je hebt het topic gevonden![]()
Gewoon lekker meekleppen hier, is gezellig en gaat vaak over van alles behalve over dieren
Bedankt voor het overmaken, helemaal top! En je weet dat ik geen moment er zweetdruppels over had
nou? Dan wat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Maar het is wel altijd spannend, je kent me niet. Maar toch enorm veel respect voor je dat je dit voor me over had! Als je ook maar één moment hier in de buurt was geweest ... ... nou....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |