Ja, maar bigamie is verboden, mevrouwquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heb wel zin in nog zo;n feestje
dat vergeet ik gewoon toch evenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, maar bigamie is verboden, mevrouw
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:53 schreef Morretje het volgende:
Q'tje, ik vind het zo mooi als jij een pcprobleem beschrijft..Ik snap er de helft van, maar je bent je frustratie wel mooi kwijt..
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:14 schreef oh-oh het volgende:Mijn kleine Fritsie, mn eerste echte eigen hondenbeebje, wordt zo 9 jaar
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:14 schreef oh-oh het volgende:Mijn kleine Fritsie, mn eerste echte eigen hondenbeebje, wordt zo 9 jaar
![]()
Gefeliciteerd Fritsquote:Op woensdag 24 september 2008 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal hem vanavond voor de laptop zetten en hem alles laten zien, thnx namens het kleine feestvarken![]()
Hij ligt nu lekker thuis te pitten met zijn harem, de zusjes Polly en Bella zijn weer op visite, ze blijven dit keer drie hele weken en Frips is dr zooooooooow blij mee
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:26 schreef Dipkip het volgende:
yay Frits!
![]()
Om met Greys te spreken, hij lijkt geen dag ouder dan 8!
Hier topt Merlijn al een dik uur lap.quote:
het was ff een nadenkertje maar ik snap hem!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier topt Merlijn al een dik uur lap.
Krijg er slaapbenen van
a elke zondagquote:Op woensdag 24 september 2008 22:45 schreef nokwanda het volgende:
Het wordt onderhand een pubertje. Tof dat ze snel leert.
ga je ook met haar naar een cursus of zo?
Nou moet je morgen de drol uit zijn kont trekken omdat ie anders steeds terugschietquote:Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Nok.... hoe erg is het als een kat een stukje elastiek heeft opgegeten?![]()
![]()
Hij heeft zijn muis van de krabpaal van het elastiek afgebeten en nu mis ik een stukkie elastiek...
sorry maar ik moest echt erg lachenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou moet je morgen de drol uit zijn kont trekken omdat ie anders steeds terugschiet
Ach weet je.... er kan altijd vanalles gebeuren. Mijn katten zijn nooit ziek geworden van een stukje elastiek of zo, maar wel van de vis of restjes vlees die de buurvrouw nog steeds (ondanks herhaaldelijk verzoek om dat niet te doen, maar dat vergeet ze echt) door het gaas heen propt.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Nee maar serieus, ik lees overal op internet dat dat schade kan aanrichten aan de darmen en dat ie dan geopereerd moet wordenNou ja, het was een dun rond elastiekje, misschien valt het mee.
Note to self: Boris en elastiek is geen goed plan
Maar echt, dat doet Greys wel. Ze heeft van Boris' eerste drol in zijn nieuwe huis ook een poppetje gekleid. Dat staat nu op de schoorsteen mantelquote:Op woensdag 24 september 2008 23:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sorry maar ik moest echt erg lachen
Greys toch!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar echt, dat doet Greys wel. Ze heeft van Boris' eerste drol in zijn nieuwe huis ook een poppetje gekleid. Dat staat nu op de schoorsteen mantel
Een touwtje is lang zoveel lol niet als elastiek. Dikker elastiek?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:24 schreef Greys het volgende:Nou meiden, duimen maar dat dat elastiekje geen kwaad kan.
Drollen trekken gaat me net iets te ver hoor Nok, ZELFS mij
Wel zielig dat hij nu zijn lollige speelmuis kwijt is
Hij speelde er de hele dag mee! Zal ik er anders eentje aan een gewoon touwtje ophangen? Of gaat ie dat dan ook weer doorbijten en opvreten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |