Oh haha uhm nu heb ik dus landelijk bekend gemaakt wat mijn slechte eigenschap is.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:47 schreef nokwanda het volgende:
Q had het zo gebracht dat ik dacht dat het over haar eigen poep en aambeien ging
En zo'n donatie kunnen doen aan Dierenthuis lijkt me ook super. Gefeliciteerd
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:51 schreef jora23 het volgende:
[..]
Oh haha uhm nu heb ik dus landelijk bekend gemaakt wat mijn slechte eigenschap is.....![]()
We weten nog niet zeker hoe en wat met de cheque, als we hem zelf kunnen houden heel graag natuurlijk!!
Maar wat was die uitslagavond een aanfluiting...
Vies eten en caroline tensen
Dus als jij op een terrasje zit dan kijk je niet naar mensen in het algemeen maar naar bipsen (wat een woordquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:17 schreef nokwanda het volgende:
Het eerste: konten. Ik kijk er gewoon erg graag naar. Mooie ronde konten. Dik mag. Ik kan het op straat lopen bewonderen.
Dat laatste: Heel erg goed idee
sorryquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef jora23 het volgende:
En Q: wil jij mijn fascinatie over poep en anussen niet doorvertellen!!
De dood ruikt nooit lekker, maar dat dat bij computers ook zo is nieuw voor me.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:28 schreef Qwea het volgende:een computer is hier zojuist overleden. Naja, de voeding. En stinken
wow
You don't wanna knowquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De dood ruikt nooit lekker, maar dat dat bij computers ook zo is nieuw voor me.
Ik wil sowieso niet weten hoe Q ruikt.... Met die aambeien enzquote:
je klinkt nu als een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 5 oktober 2008 19:24 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet weten hoe Q ruikt.... Met die aambeien enzDan kun je je anus ook niet goed schoonhouden en restjes stinken na verloop van tijd..
Binnenkort kom ik langs, en dan mag je de aambeien uitdrukken met je tongquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:24 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet weten hoe Q ruikt.... Met die aambeien enzDan kun je je anus ook niet goed schoonhouden en restjes stinken na verloop van tijd..
Nee ik heb speciaal draad op t werk om ze af te bindenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik langs, en dan mag je de aambeien uitdrukken met je tong
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:08 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nee ik heb speciaal draad op t werk om ze af te binden
Ooh geylquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:08 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nee ik heb speciaal draad op t werk om ze af te binden
Ja, het is een makkelijke kat, maar dit vindt ie niet tof.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:55 schreef Dipkip het volgende:
Als dit die makkelijke kat is kun je wellicht iets doen met een fohn en bakpapier, of een schilmesje wat je warm maakt en dan de vacht vastpakken en boven je vingers met het mesje er langs.
dat is wat ik deed met mijn haar toen ik niet door had dat mn haar in een kaars had gehangen![]()
Ik heb weleens een kat gehad zonder snorharen.. En niet 1 keer maar die sukkel bleef het maar doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, het is een makkelijke kat, maar dit vindt ie niet tof.
Ik probeer het te knippen. dan maar een tijdje een rafelige vacht. Heb er al een groot stuk en alle kleine stukjes uit. maar er zit nog een groot stuk dat erg dicht op zijn huid zit.
En hij vindt het niet prettig. Hij ligt nu bij EW op schoot en die kroelt hem terwijl ik bezig ben. Moet beetje voor beetje, anders gaat het niet.
Zo zielig. Zet ik de kaars op een veilige plek. Is een dikke stompkaars, op een groot bord. Springt ie er net bovenop
aanstellerquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:13 schreef jora23 het volgende:
Niet op mijn eerste dag hoor![]()
Dan moet ik eerst weer langzaam wennen
Net alsof het de eerste keer is dat je er aan zitquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:22 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ja kom met die kontkloeten van jou ben ik wel een paar uur bezig
Dat waren je genitale wratten, die zijn over het algemeen wat kleinerquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Net alsof het de eerste keer is dat je er aan zitde vorige keer deed je er maar 30 min over.
Vraag je Daphne ook. Vele handen maken immers licht werk.
Een andere poes hier, Spicy, is niet de snuggerste. Die blijft vlak langs kaarsen lopen. Daarom heb ik ook meestal stompkaarsen staan op tafels en laat ik de gewone kaarsen op plekken waar de katten niet komen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:14 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik heb weleens een kat gehad zonder snorharen.. En niet 1 keer maar die sukkel bleef het maar doen
quote:Lieve Qwea,
Ik zag dat je onlangs ergens op FOK! je borsten had geplaatst, maar daarop "groetjes Qwea". Nou vroeg ik me af of ik ze binnenkort eens kon bewonderen in het echt. Zullen we een afspraak maken?
Hete groetjes,
XXXX
Die heb je er toch wel gewoon afgebeten, hequote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef jora23 het volgende:
[..]
Dat waren je genitale wratten, die zijn over het algemeen wat kleiner
Nou ja, kleiner dan die van jou zoals we laatst hadden gemetenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef jora23 het volgende:
[..]
Dat waren je genitale wratten, die zijn over het algemeen wat kleiner
nee 30 min sabbelen...quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die heb je er toch wel gewoon afgebeten, he
Gewoon sturen dat je eerst een pic van zijn joekoeloekus wil zienquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef Qwea het volgende:!!!!!
PM ;
[..]!!!
Zal ik terug PM'en en een afspraak maken, en hem vervolgens in zn gezicht uit gaan lachen alstie eenmaal komt?
Of terugPMmen: Mits je ook aan mijn aambeien sabbeltquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef Qwea het volgende:!!!!!
PM ;
[..]!!!
Zal ik terug PM'en en een afspraak maken, en hem vervolgens in zn gezicht uit gaan lachen alstie eenmaal komt?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of terugPMmen: Mits je ook aan mijn aambeien sabbelt
Mijn vorige kat had sowieso nooit snorharen. Mijn vorige gaskachel daarentegen had een permanente strook geschroeid poezenhaar aan de voorkantquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:14 schreef jora23 het volgende:
Ik heb weleens een kat gehad zonder snorharen.. En niet 1 keer maar die sukkel bleef het maar doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |