quote:De cijfers:
01. Radio 538 10.7 (11.6)
02. Radio 2 9.4 (9.4)
03. Sky Radio 9.4 (9.0)
04. Radio 1 8.1 (7.6)
05. Radio 3FM 7.2 (7.9)
06. Q-music 6.5 (7.4)
Dat dus!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tegenvallende luistercijfers? Goh....
gewoon kritisch zijn en 40% weggooien waar weinig verschil tussen zit.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ik heb nóg een vakantie nodig om de foto's uit te zoeken. Bijna 26 Gb volgeschoten... ~2000 pics, gok ik
Dat heb ik op de camera al gedaanquote:Op donderdag 25 september 2008 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon kritisch zijn en 40% weggooien waar weinig verschil tussen zit.
Ik zit in een T-shirtje met de ramen open! telt dat ook?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze dan ook maar wat extras uitdoen
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb ik op de camera al gedaan.
Het gaat uiteindelijk toch wel weer om de chickpicsquote:Op donderdag 25 september 2008 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon kritisch zijn en 40% weggooien waar weinig verschil tussen zit.
Volgende keer, minder geheugen mee nemen?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb ik op de camera al gedaan.
ik waarschuw vast dat dat tegenvaltquote:Op donderdag 25 september 2008 10:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk toch wel weer om de chickpics.
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Volgende keer, minder geheugen mee nemen?
(Of misschien bij mij al gaan uitzoeken voor de pub open gaat)
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik waarschuw vast dat dat tegenvalt. Geen Stockholmtaferelen
.
Het is nog niet 100%, maar ik ga er wel vanuit!quote:
RadioFreakquote:Op donderdag 25 september 2008 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans wat is jouw bron mijn bron geeft iets anders cijfers
Radio 3FM 7.2% was vorige maand 7.9 daarvoor 8.0
www.luistercijfers.nl
Keek scheef we hadden het zelfde.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
RadioFreak![]()
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7712
Ik vind heel Alanis vreselijk, kan geen nummer bedenken die ik mooi vind...quote:Op donderdag 25 september 2008 11:11 schreef cosmick het volgende:
Alanis is toch wel heel vreselijk verder.
Gefeliciteerd !quote:Op donderdag 25 september 2008 11:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Intake gehad en als t aan de woningbouwvereniging ligt, mogen we t huren
We moeten t nog gaan bezichtigen, maar kan me niet voorstellen dat we t niet doen... veel slechter dan dit kan t niet worden...![]()
Whoeiii!
Moet nog wel nieuwe vloer enzo in, en wss moeten we alles schilderen. Zitten er hier klusjesman(vrouw)vrijwilligers?![]()
als jij transport regeltquote:Op donderdag 25 september 2008 11:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !
Misschien heb ik ook klusserts nodig (overseas)
wat voor type iets kunnen jullie huren, hoeveel kamersquote:Op donderdag 25 september 2008 11:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Intake gehad en als t aan de woningbouwvereniging ligt, mogen we t huren
We moeten t nog gaan bezichtigen, maar kan me niet voorstellen dat we t niet doen... veel slechter dan dit kan t niet worden...![]()
Whoeiii!
Moet nog wel nieuwe vloer enzo in, en wss moeten we alles schilderen. Zitten er hier klusjesman(vrouw)vrijwilligers?![]()
Idd, dan met liefde en plezier!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als jij transport regelt
Regel het bier dan wel!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als jij transport regelt
Spannend, worden er al weddenschappen afgesloten voor wat het wordt en op welk tijdstip?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
En nog meer whoei, een vriendin van me is NU aan t bevallen!!!!!!!!
Klinkt goed , Persen die vrouwquote:Op donderdag 25 september 2008 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Twee verdiepingen. Beneden woonkamer (23 m2) en een open keuken. Boven badkamer en 2 slaapkamers!
Whoei!!
En nog meer whoei, een vriendin van me is NU aan t bevallen!!!!!!!!
We weten wel dat het een jongetje wordt. En we hadden idd weddenschappen lopen van op welke dag hij zou komen, alleen hadden we allemaal gedacht dat-ie veel eerder geboren zou worden, en nu is ze een paar dagen over tijd. We hebben de weddenschap dus allemaal verlorenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Spannend, worden er al weddenschappen afgesloten voor wat het wordt en op welk tijdstip?
Deden ze hier op het werk, kwamen ook ineens veel kinderen bij.
Hoe laat verwacht u vanuit eindhoven weg te rijden met janneke, is dacht ik 45 minuten rijden snachts, dan weet ik hoe laat ik moet klaar staan, gegevens pb ik nog.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:45 schreef Litton-Lane het volgende:
4,
Valt het op dat ik geen zin heb....
niemand had het bij ons ook goed, 2,5 week te vroegquote:Op donderdag 25 september 2008 11:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
We weten wel dat het een jongetje wordt. En we hadden idd weddenschappen lopen van op welke dag hij zou komen, alleen hadden we allemaal gedacht dat-ie veel eerder geboren zou worden, en nu is ze een paar dagen over tijd. We hebben de weddenschap dus allemaal verloren
en ben je zo stipt geblevenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben zelf precies op de uitgerekende dag geboren. Stipt he?
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en ben je zo stipt gebleven
Ik ook, de dag en het tijdstip. Maar ook nog VOOR de weeën!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben zelf precies op de uitgerekende dag geboren. Stipt he?
je moeder moest niesen en je lag er plots uit te bungelen aan de navelstrengquote:Op donderdag 25 september 2008 12:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook, de dag en het tijdstip. Maar ook nog VOOR de weeën!
Inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat de arbeidsvitaminen zo snel voorbij vliegen
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je moeder moest niesen en je lag er plots uit te bungelen aan de navelstreng
Zou niet stom zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lijkt wel of ze aan het oefenen zijn op de nieuwe megahit : Novastar
De plaat is wel te mooi voor een MH eigenlijk. Dit moet je voorts ook niet te vaak horen.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zou niet stom zijn.
Dit is gewoon een lekker nummer. Knalt niet zo als KOL maar toch [ afbeelding ]
Nu heb ik hongerquote:Op donderdag 25 september 2008 12:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Mjummie, lunch!
3 eieren in een pan, kruiden er over, scramblen, vegaburger in stukjes snijden en erbij gooien, stukjes brood erbij in de pa, ondertussen goed roeren, weer wat kruiden erbij, klein beetje mayo erdoor, beetje kruidenboter erdoor, kaas er overheen, weer roeren en smullen maar!
Also truequote:Op donderdag 25 september 2008 12:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
De plaat is wel te mooi voor een MH eigenlijk. Dit moet je voorts ook niet te vaak horen.
Ook erg lekker!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nu heb ik honger![]()
Ik heb File America met Pesto
Hier gewone filet Americainquote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nu heb ik honger![]()
Ik heb File America met Pesto
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:34 schreef Againzender het volgende:
Munich
Toen leek het nog wat te worden met de Editors....
aardig bandje ja, maar dit nummer gaf hoop dat het wel eens een topper zou kunnen worden. Hebben ze wat mij betreft nog niet waargemaakt.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:35 schreef cosmick het volgende:
[..]. Opzich toch wel een aardig bandje, met als topper "An End Has A Start"
.
Kun jij dat ergens zien? Ik geloof dat het wel ergens online staat (borisz?) maar wat de exacte link is weet ik helaas niet meer.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keek scheef we hadden het zelfde.
ik zou wel is kijk en luistercijfers per uur van de dag willen zien.
Ik vind meer nummers wel goed. Bones ook bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:35 schreef cosmick het volgende:
[..]. Opzich toch wel een aardig bandje, met als topper "An End Has A Start"
.
Zekers!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind meer nummers wel goed. Bones ook bijvoorbeeld.
Mensen die Giel sms-enquote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef Marc63 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij had Domien deze dame vannacht ook al aan de telefoon. Die denkt de hele tijd dat ze met Giel aan het sms'en is.
Heb lopen zoeken maar heb A geen pyjama (nooit gehad) en alleen de kleine heeft een badjas, heeft er anders iemand een slaapmutsquote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef muisje-eliza het volgende:
heeej iedereen...ben weer klaar bij de tandenbeul
ieder die vanacht meegaat nog nagedacht over de pyama-party die we gaan houden bij Muijs?
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb lopen zoeken maar heb A geen pyjama (nooit gehad) en alleen de kleine heeft een badjas, heeft er anders iemand een slaapmuts
Neem hem maar meequote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb wel n mannenbadjas te leen
Echt wel !quote:Op donderdag 25 september 2008 13:44 schreef cosmick het volgende:
Wow, gaaf nummerrrrrrrr!
Ze zijn ook nog niet op hun retour.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
aardig bandje ja, maar dit nummer gaf hoop dat het wel eens een topper zou kunnen worden. Hebben ze wat mij betreft nog niet waargemaakt.
Dit is echt gewoon slecht.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:34 schreef cosmick het volgende:
Over niet-kunnen-zingen gesproken.
14:34| Natasha Bedingfield - Unwritten (Live@That's Live)quote:Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zat aan de telefoon, maar ik hoorde een fragment van een nummer zojuist voordat die Natasja (B) ging krijsen.
Wie weet het toevallig? Mannen band.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
14:34| Natasha Bedingfield - Unwritten (Live@That's Live)
14:26| Kings Of Leon - Sex On Fire
14:22| The Fray - How To Save A Life
14:16| Ce Ce Peniston - Finally
14:14| Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat
14:10| Jamie Lidell - Another Day
14:06| Rolling Stones - Paint It Black
13:54| Bon Jovi - Wanted Dead Or Alive
13:50| De Richards - Boxoet Boxan
13:44| Sammy Davis Jr. - Barretta's Theme
13:38| Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
13:34| Radiohead - Street Spirit
13:26| Jason Mraz - I'm Yours
13:22| Nena & Kim Wilde - Anyplace, Anywhere, Anytime
13:18| Snoop Dogg - My Medicine
O sorry ;-). Kwam onder Natasja ook weer binnen, dus had het fragment ook gemist.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik had al gekeken, maar het was een fragment. En niet een heel nummer, helaas.
Dus ik dacht, misschien had iemand opgelet. Vond het aardig klinken, vandaar.
Mja, ik hou niet zo van dit soort dingen. Al zingt Sharon natuurlijk wel heel erg leuk.quote:Deze Armin met Sharon trouwens is echt heel goed (imo)
Weet niet of piles het kan inplannen om om 4 uur tot 6 uur de webcamstream te capturenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef muisje-eliza het volgende:bijna iedereen heeft n badjas-pyama voor deze ochtend bij Muijs...alleen Webhawkjuh nog
![]()
is er nog iemand anders wakker die tijd die het kan openemen?
Hoe laat begint het?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef muisje-eliza het volgende:
Dank uquote:Op donderdag 25 september 2008 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Weet niet of piles het kan inplannen om om 4 uur tot 6 uur de webcamstream te capturen
Las laast leuk stukje dat ze vroeger geroepen heeft hier nooit wat mee te willen doen om dat ze het haatte, ze was er gelukkig op terug gekomen ze vond het erg leuk.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
O sorry ;-). Kwam onder Natasja ook weer binnen, dus had het fragment ook gemist.
Gewoon ff Rabbering mailen!
[..]
Mja, ik hou niet zo van dit soort dingen. Al zingt Sharon natuurlijk wel heel erg leuk.
Eerst (nep-) gothic maken en dan in de house. Sja, wel bedenkelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Las laast leuk stukje dat ze vroeger geroepen heeft hier nooit wat mee te willen doen om dat ze het haatte, ze was er gelukkig op terug gekomen ze vond het erg leuk.
Als of gothics uit 1 stroming bestaatquote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eerst (nep-) gothic maken en dan in de house. Sja, wel bedenkelijk.
Ik weet ook niet wat Gothic is hoor, maar dat het een underground stroming is, da's wel duidelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als of gothics uit 1 stroming bestaat
Zitten ook niet underground stromingen tussen bv die japanse lolita poppetjes vallen ook onder gothicquote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat Gothic is hoor, maar dat het een underground stroming is, da's wel duidelijk.
En WT maakten toch Top40-Gothic? Gothic voor een breed publiek?
zou als ik jou was een keer enter proberen te luisteren, dat was voor de mother earth cd, kijken of je dan andere mening hebtquote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat Gothic is hoor, maar dat het een underground stroming is, da's wel duidelijk.
Gezien alle emo's en gothics die je op straat tegen komt tegenwoordig, denk ik niet dat je nog kunt spreken van Gothic als underground. Maar WT is natuurlijk wel voor een breder publiek dan de gemiddelde gothic-band. Ik heb er ook geen verstand van hoor, maar ik vraag me af of WT nog wel eens gothic is. Natuurlijk wel in hun voorkomen, maar hun muziek vind ik gewoon rock met hier en daar een strijker.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ken WT wel hoor, ooit zelfs naar een concert geweestquote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou als ik jou was een keer enter proberen te luisteren, dat was voor de mother earth cd, kijken of je dan andere mening hebt, geef toe , wat ze nu maken is voor breeder publiek.
Ik was ooit jong en stom.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef cosmick het volgende:
[..]. Kwam jij daar ooit dan? Nee, ik geloof niet dat ik de kermis.
Ik hoorde ooit 'pick up the pieces' van Tony Scott (mét een geweldig scratchende DJ Fix!) in, pak 'm beet, 1987 op de kermis in Zwolle.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik was ooit jong en stom.
Check en dubbelcheck op het gemis.
Heel frappant is dat. Meteen die Octopus erbij. En swingen maar.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit 'pick up the pieces' van Tony Scott (mét een geweldig scratchende DJ Fix!) in, pak 'm beet, 1987 op de kermis in Zwolle.
Helaas kom je dan nooit van dat kermis-gevoel af als je dat plaatje weer eens op zet.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef muisje-eliza het volgende:
bijna iedereen heeft n badjas-pyama voor deze ochtend bij Muijs...alleen Webhawkjuh nog
![]()
In het geval van 'mijn' plaatje moet ik meer aan de botsoto's denken. En aan Miss Kermis, of liever gezegd Miss Slettebak.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Heel frappant is dat. Meteen die Octopus erbij. En swingen maar.
Up to the top!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Heel frappant is dat. Meteen die Octopus erbij. En swingen maar.
Ik vind het wel erg over-the-top-drama. Vooral ook merkwaardig dat zo'n plaatje dan wél wordt opgepakt door 3Fm.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:41 schreef on_air het volgende:
Niet verder vertellen, maar ik vind het mooi. Nina. Een nieuwe Nina.
Is de labiele vrouw in mij.
Goed dubbel zinnig!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef cosmick het volgende:
[..]. Kwam jij daar ooit dan? Nee, ik geloof niet dat ik de kermis.
Afgelopen weekend nog op de kermis geweest in Hasselt Belgiequote:
Volgens mij vinden alle DJ's het een prima nummer, dus het zou mij niets verbazen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Geen Novastar op de MYA-playlist dus zou het een voorteken zijn dat het de nieuwe 3FM Meeee-ga-hit is?
Van mij mag het.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij vinden alle DJ's het een prima nummer, dus het zou mij niets verbazen.
Die had ik zeker nog niet gezien maar tof dat er nu ook een clip is. Nu maar hopen dat TMF de clip ook gaat draaien.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:33 schreef Marc63 het volgende:
Hans, clip van A Public Thing al gezien?
http://www.last.fm/music/Hit+Me+TV/+videos/12493571
Is het zo, dat de huidige MH niet/ nooit in de MYA playlist zit?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Geen Novastar op de MYA-playlist dus zou het een voorteken zijn dat het de nieuwe 3FM Meeee-ga-hit is?
Vaak wel maar niet altijd.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is het zo, dat de huidige MH niet/ nooit in de MYA playlist zit?
Vergeet niet om pas te beginnen met opnemen om even na 4 uur (4.01 uur bijvoorbeeld), omdat de streams om 4 uur ge-reset worden.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe laat begint het?
Zet ik m'n wekker wel een keertje
[..]
Dank u
Goeie tipquote:Op donderdag 25 september 2008 17:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vergeet niet om pas te beginnen met opnemen om even na 4 uur (4.01 uur bijvoorbeeld), omdat de streams om 4 uur ge-reset worden.
Desnoods neem je zelf een broodtrommeltje mee.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo, weet iemand of er al ontbijtje is geregeld ergens morgenochtend
Meer muziek maar lagere luistercijfers.. Hopen dat dit een incident is en dat het de volgende keer weer goed is.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@ TT: Goh, verassend
Gaat het over een maand of een kwartaal of hoe werkt dat precies?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meer muziek maar lagere luistercijfers.. Hopen dat dit een incident is en dat het de volgende keer weer goed is.
Als het smorgens nog zo door blijft gaan is het volgende keer onder de 7%quote:Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@ TT: Goh, verassend
Als je naar de andere radiozenders kijkt, dan zitten er geen grote winnaars tussen. Ik denk dat het verval in cijfers door de vakantieperiode komt. En Radio1 heeft natuurlijk wat kunnen snoepen door o.a. de Tour en de Olympische Spelen. Ten opzichte van vorig jaar dezelfde periode heeft 3FM het zelfs beter gedaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meer muziek maar lagere luistercijfers.. Hopen dat dit een incident is en dat het de volgende keer weer goed is.
De redenen hou ik wel voor me waarom het gedaald isquote:Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk nummertjequote:Op donderdag 25 september 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Jeuk... overal... radio... moet... op... mute...
Als Giel de reden is dan klopt er iets niet, want de luistercijfers zijn van juli-augustus en toen was Giel zelfs 2 weken weg.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
De redenen hou ik wel voor me waarom het gedaald is. Die kan iedereen wel verzinnen
.
Dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 25 september 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Misschien is de Michiel-overkill wel de reden
giel is oa.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Giel de reden is dan klopt er iets niet, want de luistercijfers zijn van juli-augustus en toen was Giel zelfs 2 weken weg.
Wel je wekker dan zetten om 4 uurquote:Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef borisz het volgende:
Opzich jammer dat ik niet naar Muijs ga. Al ben ik er ook wel blij dat ik niet ga en dat ik rustig kan uitzieken. Ben een beetje gammel.
Mij ook, maar ik heb het idee dat de nieuwe programmering de schuld krijgt van de daling in luistercijfers, terwijl 3FM elk jaar in de periode juli-augustus verlies lijdt ten opzichte van juni-juli.quote:
Van Michiel en Gerard kun je nooit te veel van krijgenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Giel de reden is dan klopt er iets niet, want de luistercijfers zijn van juli-augustus en toen was Giel zelfs 2 weken weg.
Geloof dat ze om de 2 maanden een nieuwe meting houden en dit was de meting van juli - augustus.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gaat het over een maand of een kwartaal of hoe werkt dat precies?
Vorig jaar doken ze zo te zien ook bijna een volle procent terug.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat ze om de 2 maanden een nieuwe meting houden en dit was de meting van juli - augustus.![]()
Take Me Back To your house
Ik luister wel terug tussen 1600 en 1800quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel je wekker dan zetten om 4 uur
't is niet veel meer maar wel 0.2% meer t.o.v. vorig jaar. Eigenlijk hebben alle jongerenstations behoorlijk verloren dus ik denk ook wel dat de "zomer" een belangrijke factor is geweest. De volgende keer wordt denk ik wel interessant want dan is de nieuwe programmering meegenomen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je naar de andere radiozenders kijkt, dan zitten er geen grote winnaars tussen. Ik denk dat het verval in cijfers door de vakantieperiode komt. En Radio1 heeft natuurlijk wat kunnen snoepen door o.a. de Tour en de Olympische Spelen. Ten opzichte van vorig jaar dezelfde periode heeft 3FM het zelfs beter gedaan.
Als je wat over de nieuwe programmering en luistercijfers wil kunnen zeggen, dan moet je nog 2 maanden wachten.
Wat is er met die site aan de hand want het is ineens (of was dat al zo) onderdeel van de Saai Radio groep.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
De redenen hou ik wel voor me waarom het gedaald is. Die kan iedereen wel verzinnen
.
Ik mis wel radionieuws.nl waarin je per tijdvak kan kijken wat de luistercijfers zijn.
Statistieken zijn er om verkeerd te interpreteren.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb het idee dat de nieuwe programmering de schuld krijgt van de daling in luistercijfers, terwijl 3FM elk jaar in de periode juli-augustus verlies lijdt ten opzichte van juni-juli.
Met cijfers kun je ook alles bewijzen wat je maar wilt.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Statistieken zijn er om verkeerd te interpreteren.
Het is altijd in handen geweest van Saai. Helaas hebben ze er een advertentiewervings site van gemaakt.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat is er met die site aan de hand want het is ineens (of was dat al zo) onderdeel van de Saai Radio groep.
Klopt. Juli is natuurlijk de fiets maand met de tour en augustus is nu ook extra veel sprot dus september oktober is. Zelfs radio 1 heeft een tiende minder dan vorig jaar, dat is wel verassend.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:29 schreef MichielV het volgende:
3FM - en alle jongerenzenders - zakken in de juli-agustus meting. Interessanter is het om te kijken hoe het een jaar geleden was in dezelfde peiode en toen hadden we 7.0. Met andere woorden: ik ben best opgelucht, we scoren dit jaar in de traditionele dip hoger dan in 2007. Ik kijk pas weer echt met interesse naar de cijfers vanaf de september-oktober-meting.
Het meest interessante is dan om vorig jaar met dit jaar te vergelijken en dan op uur niveau in de september-oktober-november statistieken. Je mag best mensen 1 maand geven om te wennen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met cijfers kun je ook alles bewijzen wat je maar wilt.
Dat is vaak ook een beetje een probleem met mijn onderzoeken. Als je met behulp van bronnen iets aan wil tonen, dan vergeet je vaak andere mogelijkheden van interpretatie.
De cijfers van juli-augustus 2008 zijn beter dan in 2007, maar de daling ten opzichte van de periode daarvoor is wel groter: juni-juli 2008 was 7,9, juni-juli 2007 was 7,5. Dus in 2008 een daling van 0,7 en in 2007 0,5.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:29 schreef MichielV het volgende:
3FM - en alle jongerenzenders - zakken in de juli-agustus meting. Interessanter is het om te kijken hoe het een jaar geleden was in dezelfde peiode en toen hadden we 7.0. Met andere woorden: ik ben best opgelucht, we scoren dit jaar in de traditionele dip hoger dan in 2007. Ik kijk pas weer echt met interesse naar de cijfers vanaf de september-oktober-meting.
ORN Radio? Wat is dat?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Klopt. Juli is natuurlijk de fiets maand met de tour en augustus is nu ook extra veel sprot dus september oktober is. Zelfs radio 1 heeft een tiende minder dan vorig jaar, dat is wel verassend.
Voor de volledigheid, van Rick van V.
[ afbeelding ]
De regionalen en lokalen.quote:
Verdeel dat over de hypotheken heen waar het omgaat, dan heb je het over 1200 dollar per hypotheek, is een schijntjequote:
ooh okay, beetje jammerquote:Op donderdag 25 september 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is altijd in handen geweest van Saai. Helaas hebben ze er een advertentiewervings site van gemaakt.
Ik wel. Ik ken nl. genoeg meiden van die leeftijd en die kunnen er echt zo uitzien en zo klinken.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh okay, beetje jammer![]()
Zag toevallig net de clip van Sweet About Me, maar die chick is echt geen 16/17 jaar. No f*cking way. Ik geloof er echt niets van.
Eliza
Haar nieuwe single is ook uit, las ik. "Save The Lies" heet het. Toepasselijk, als jij gelijk hebt, Hans.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh okay, beetje jammer![]()
Zag toevallig net de clip van Sweet About Me, maar die chick is echt geen 16/17 jaar. No f*cking way. Ik geloof er echt niets van.
Eliza
uuhhm okay.. dan zal het wel zo zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ken nl. genoeg meiden van die leeftijd en die kunnen er echt zo uitzien en zo klinken.
PP&P
dan is danny weer bezig of de template server is aan het kwakkelenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:In This City
![]()
damn, Fok loopt irritant te doen met de stylesheets die niet goed doorkomen...
Draai hier zelf op Foksilver maar ik lees in bug dat een aantal andere mensen er ook last van hebben. Hopen dat Danny het snel weet te fixenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan is danny weer bezig of de template server is aan het kwakkelen
hier doet de bagger layout het nog prima
Hij zal hem erook zelf ingestopt hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Draai hier zelf op Foksilver maar ik lees in bug dat een aantal andere mensen er ook last van hebben. Hopen dat Danny het snel weet te fixen
Daar moest ik ook 't meest om lachenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:15 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Vooral die Uncle Sam Michiel vind ik erg sterk.
Als dat wit bier isquote:Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Againzender het volgende:
Damn, wat krijg ik zin in een liter Weizen
Schijnbaar nieuw op de playlist want Domien draaide die uitvoering gisteren ook. Origineel is geniaal.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef Sersjee het volgende:
Oh, voor ik vertrek wil ik even melden dat deze uitvoering van Infinity apeballen zuigt t.o.v. het origineel.
Id Duits, heeft wel wat weg van witbier, en destijds in Mulheim in grote hoeveelheden gedronkenquote:
Heb je toevallig youtube linkje? Kan hem niet zo makkelijk vindenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnbaar nieuw op de playlist want Domien draaide die uitvoering gisteren ook. Origineel is geniaal.
Duits bier vind ik zoieso beter weg te drinkenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Id Duits, heeft wel wat weg van witbier, en destijds in Mulheim in grote hoeveelheden gedronken
Overigens krijg ik daar minder koppijn van dan Belgisch/Nederlands witbier en Anouk
O ja, hup Ajax
Tuurlijk!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
Heb je toevallig youtube linkje? Kan hem niet zo makkelijk vinden
Van wie is het orgineel ?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnbaar nieuw op de playlist want Domien draaide die uitvoering gisteren ook. Origineel is geniaal.
Tijd voor de bokkiesquote:Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Againzender het volgende:
Damn, wat krijg ik zin in een liter Weizen
Guru Josh blijft geweldig hoor, weet niet waarom, maar als dat nummer begint heb ik kippenvel op over een groot deel van m'n lichaamquote:
quote:
Doe de 3dequote:Op donderdag 25 september 2008 20:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Staan achter met 1-0 bij Hollandia..![]()
Zit met 5 requests in m'n hoofd en kan niet kiezen..
Around the world is vandaag al eerder gedraaid, dacht dat jij daar achter zatquote:Op donderdag 25 september 2008 20:59 schreef borisz het volgende:
Ikke heb Straight 'Til Sunrise - Barry Adamson gerequest.
Ik wilde voor AZ nog around the world aanvragen, maar dat komt de volgende keer wel
Net 3x de Youtube video bekeken maar het is de eenvoud en zo onwijs pakkend. De instrumental break en dan daarna het saxofoon gedeelte is zo gaaf. Eind is trouwens ook zo heerlijk spacy. De plaat is i.t.t. de 2008 versie vanaf het begin direct zo pakkend en het kan mij in elk geval niet loslaten.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:54 schreef Againzender het volgende:
Guru Josh blijft geweldig hoor, weet niet waarom, maar als dat nummer begint heb ik kippenvel op over een groot deel van m'n lichaam
Das niet best inderdaad... van Loo staat geloof ik weer op het doel. Verwacht dat Groningen de 2e helft orde op zaken stelt.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Staan achter met 1-0 bij Hollandia..![]()
Zit met 5 requests in m'n hoofd en kan niet kiezen..
Van Loo staat er inderdaad weer 's in. En 't is 2-1..quote:Op donderdag 25 september 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Das niet best inderdaad... van Loo staat geloof ik weer op het doel. Verwacht dat Groningen de 2e helft orde op zaken stelt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
hej Pearl Jam...met Black...die heb ik eerder gehoord vandaag
Je zou het bijna niet geloven, maar ze zaten in het begin gerard erg te pesten met zijn poliepjequote:Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah...tijdens Coen & Sander zie ik
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zou het bijna niet geloven, maar ze zaten in het begin gerard erg te pesten met zijn poliepje
Mijn dank is grootquote:
Lief Meiske met goed geluidje uit haar keeltje , ben bang dat ze het best zwaar zal krijgen omdat ze nou niet echt populair genre zingt.quote:
Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Berg, 2 - 2Ook Grunn dus overtime.
Fijn weekendquote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Veel plezier aan degenen die naar Muijs gan (ben er zelf niet bij)
Fijn weekend alvast!
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend alvast!
Jullie lijken 010 wel stelletje vuillakkenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
2 - 3
Goed weekend, Maricha !
Michiel tot morgen @ EkStra weekend
Doe ik, morgen massage! (Echt!)quote:Op donderdag 25 september 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fijn weekend
En geef die muisarm flink wat rust
zal best wel lukkenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend alvast!
Net zo slecht inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jullie lijken 010 wel stelletje vuillakken
a.s. Vrijdagochtend 04:00-06:00quote:Op donderdag 25 september 2008 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wanneer is de laatste Muijs afl?
Grunn niet in overtime maar gewoon binnen de reguliere 90 minuten de boel afgemaakt.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jullie lijken 010 wel stelletje vuillakken
Piles gaat het opnemen als het goed gaat.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn niet in overtime maar gewoon binnen de reguliere 90 minuten de boel afgemaakt.
3x Berg hoor ik.
edit:
Thanks MaW ! ga ik helaas neit horen...
Shit, eerst opschrijvenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Piles gaat het opnemen als het goed gaat.
Prima service ! tijdstip is mij net wat te vroeg en al helemaal op mijn vrije dag. Trouwens jammer dat hij 3FM gaat verlaten.. Dan zullen we hem ook niet meer zien in de 3FM-topics, denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Piles gaat het opnemen als het goed gaat.
Nee het zal een groot gemis zijn, had hem wel een weekend programma gegunt zo tussen 23:00-01:00quote:Op donderdag 25 september 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prima service ! tijdstip is mij net wat te vroeg en al helemaal op mijn vrije dag. Trouwens jammer dat hij 3FM gaat verlaten.. Dan zullen we hem ook niet meer zien in de 3FM-topics, denk ik.
KoL
Bijna de standaard opener van Corton.quote:
Zaterdagavond ofzo na het Weekend DNA want na het Weekend DNA is toch alleen maar bagger te horen. Urenlang stom en saai gebeuk, zo jammer..quote:Op donderdag 25 september 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee het zal een groot gemis zijn, had hem wel een weekend programma gegunt zo tussen 23:00-01:00
Lijkt inderdaad een beetje traditie te worden. Net zoals dat MYA afsluit met Mr. Brightside.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bijna de standaard opener van Corton.![]()
Oja, Andrew.. Tijd voor 'n uurtje zonder geluid dus.
Eikel eerste klas maar een geweldige voetballer en zijn doelpunt is natuurlijk grote klassequote:
Ik slaap toch liever uit tot 8 uur...quote:Op donderdag 25 september 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ga nog even tijdje op bedliggen dan 2 uur weer opstaan
Fijne playlist voor morgen ook weer (met hopelijk deze week wel tijd voor The Killers).quote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad een beetje traditie te worden. Net zoals dat MYA afsluit met Mr. Brightside.
De speakers worden het eerste uur al even getest wanneer Hit Me TV de ether wordt ingeslingerd, maar het echte feest begint bij uur 2. Wat een lijst, damn ! Check trouwens ook even MGMT -Kids, wat een track !quote:Op donderdag 25 september 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Fijne playlist voor morgen ook weer (met hopelijk deze week wel tijd voor The Killers).![]()
Uurtje met de stelling weer voorbij, tijd voor muziek zometeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |