Ik vind meer nummers wel goed. Bones ook bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:35 schreef cosmick het volgende:
[..]. Opzich toch wel een aardig bandje, met als topper "An End Has A Start"
.
Zekers!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind meer nummers wel goed. Bones ook bijvoorbeeld.
Mensen die Giel sms-enquote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef Marc63 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij had Domien deze dame vannacht ook al aan de telefoon. Die denkt de hele tijd dat ze met Giel aan het sms'en is.
Heb lopen zoeken maar heb A geen pyjama (nooit gehad) en alleen de kleine heeft een badjas, heeft er anders iemand een slaapmutsquote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef muisje-eliza het volgende:
heeej iedereen...ben weer klaar bij de tandenbeul
ieder die vanacht meegaat nog nagedacht over de pyama-party die we gaan houden bij Muijs?
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb lopen zoeken maar heb A geen pyjama (nooit gehad) en alleen de kleine heeft een badjas, heeft er anders iemand een slaapmuts
Neem hem maar meequote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb wel n mannenbadjas te leen
Echt wel !quote:Op donderdag 25 september 2008 13:44 schreef cosmick het volgende:
Wow, gaaf nummerrrrrrrr!
Ze zijn ook nog niet op hun retour.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
aardig bandje ja, maar dit nummer gaf hoop dat het wel eens een topper zou kunnen worden. Hebben ze wat mij betreft nog niet waargemaakt.
Dit is echt gewoon slecht.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:34 schreef cosmick het volgende:
Over niet-kunnen-zingen gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |