14:34| Natasha Bedingfield - Unwritten (Live@That's Live)quote:Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zat aan de telefoon, maar ik hoorde een fragment van een nummer zojuist voordat die Natasja (B) ging krijsen.
Wie weet het toevallig? Mannen band.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
14:34| Natasha Bedingfield - Unwritten (Live@That's Live)
14:26| Kings Of Leon - Sex On Fire
14:22| The Fray - How To Save A Life
14:16| Ce Ce Peniston - Finally
14:14| Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat
14:10| Jamie Lidell - Another Day
14:06| Rolling Stones - Paint It Black
13:54| Bon Jovi - Wanted Dead Or Alive
13:50| De Richards - Boxoet Boxan
13:44| Sammy Davis Jr. - Barretta's Theme
13:38| Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
13:34| Radiohead - Street Spirit
13:26| Jason Mraz - I'm Yours
13:22| Nena & Kim Wilde - Anyplace, Anywhere, Anytime
13:18| Snoop Dogg - My Medicine
O sorry ;-). Kwam onder Natasja ook weer binnen, dus had het fragment ook gemist.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik had al gekeken, maar het was een fragment. En niet een heel nummer, helaas.
Dus ik dacht, misschien had iemand opgelet. Vond het aardig klinken, vandaar.
Mja, ik hou niet zo van dit soort dingen. Al zingt Sharon natuurlijk wel heel erg leuk.quote:Deze Armin met Sharon trouwens is echt heel goed (imo)
Weet niet of piles het kan inplannen om om 4 uur tot 6 uur de webcamstream te capturenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef muisje-eliza het volgende:bijna iedereen heeft n badjas-pyama voor deze ochtend bij Muijs...alleen Webhawkjuh nog
![]()
is er nog iemand anders wakker die tijd die het kan openemen?
Hoe laat begint het?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef muisje-eliza het volgende:
Dank uquote:Op donderdag 25 september 2008 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Weet niet of piles het kan inplannen om om 4 uur tot 6 uur de webcamstream te capturen
Las laast leuk stukje dat ze vroeger geroepen heeft hier nooit wat mee te willen doen om dat ze het haatte, ze was er gelukkig op terug gekomen ze vond het erg leuk.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
O sorry ;-). Kwam onder Natasja ook weer binnen, dus had het fragment ook gemist.
Gewoon ff Rabbering mailen!
[..]
Mja, ik hou niet zo van dit soort dingen. Al zingt Sharon natuurlijk wel heel erg leuk.
Eerst (nep-) gothic maken en dan in de house. Sja, wel bedenkelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Las laast leuk stukje dat ze vroeger geroepen heeft hier nooit wat mee te willen doen om dat ze het haatte, ze was er gelukkig op terug gekomen ze vond het erg leuk.
Als of gothics uit 1 stroming bestaatquote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eerst (nep-) gothic maken en dan in de house. Sja, wel bedenkelijk.
Ik weet ook niet wat Gothic is hoor, maar dat het een underground stroming is, da's wel duidelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als of gothics uit 1 stroming bestaat
Zitten ook niet underground stromingen tussen bv die japanse lolita poppetjes vallen ook onder gothicquote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat Gothic is hoor, maar dat het een underground stroming is, da's wel duidelijk.
En WT maakten toch Top40-Gothic? Gothic voor een breed publiek?
zou als ik jou was een keer enter proberen te luisteren, dat was voor de mother earth cd, kijken of je dan andere mening hebtquote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat Gothic is hoor, maar dat het een underground stroming is, da's wel duidelijk.
Gezien alle emo's en gothics die je op straat tegen komt tegenwoordig, denk ik niet dat je nog kunt spreken van Gothic als underground. Maar WT is natuurlijk wel voor een breder publiek dan de gemiddelde gothic-band. Ik heb er ook geen verstand van hoor, maar ik vraag me af of WT nog wel eens gothic is. Natuurlijk wel in hun voorkomen, maar hun muziek vind ik gewoon rock met hier en daar een strijker.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ken WT wel hoor, ooit zelfs naar een concert geweestquote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou als ik jou was een keer enter proberen te luisteren, dat was voor de mother earth cd, kijken of je dan andere mening hebt, geef toe , wat ze nu maken is voor breeder publiek.
Ik was ooit jong en stom.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef cosmick het volgende:
[..]. Kwam jij daar ooit dan? Nee, ik geloof niet dat ik de kermis.
Ik hoorde ooit 'pick up the pieces' van Tony Scott (mét een geweldig scratchende DJ Fix!) in, pak 'm beet, 1987 op de kermis in Zwolle.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik was ooit jong en stom.
Check en dubbelcheck op het gemis.
Heel frappant is dat. Meteen die Octopus erbij. En swingen maar.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit 'pick up the pieces' van Tony Scott (mét een geweldig scratchende DJ Fix!) in, pak 'm beet, 1987 op de kermis in Zwolle.
Helaas kom je dan nooit van dat kermis-gevoel af als je dat plaatje weer eens op zet.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef muisje-eliza het volgende:
bijna iedereen heeft n badjas-pyama voor deze ochtend bij Muijs...alleen Webhawkjuh nog
![]()
In het geval van 'mijn' plaatje moet ik meer aan de botsoto's denken. En aan Miss Kermis, of liever gezegd Miss Slettebak.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Heel frappant is dat. Meteen die Octopus erbij. En swingen maar.
Up to the top!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Heel frappant is dat. Meteen die Octopus erbij. En swingen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |