Meer muziek maar lagere luistercijfers.. Hopen dat dit een incident is en dat het de volgende keer weer goed is.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@ TT: Goh, verassend
Gaat het over een maand of een kwartaal of hoe werkt dat precies?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meer muziek maar lagere luistercijfers.. Hopen dat dit een incident is en dat het de volgende keer weer goed is.
Als het smorgens nog zo door blijft gaan is het volgende keer onder de 7%quote:Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@ TT: Goh, verassend
Als je naar de andere radiozenders kijkt, dan zitten er geen grote winnaars tussen. Ik denk dat het verval in cijfers door de vakantieperiode komt. En Radio1 heeft natuurlijk wat kunnen snoepen door o.a. de Tour en de Olympische Spelen. Ten opzichte van vorig jaar dezelfde periode heeft 3FM het zelfs beter gedaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meer muziek maar lagere luistercijfers.. Hopen dat dit een incident is en dat het de volgende keer weer goed is.
De redenen hou ik wel voor me waarom het gedaald isquote:Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk nummertjequote:Op donderdag 25 september 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Jeuk... overal... radio... moet... op... mute...
Als Giel de reden is dan klopt er iets niet, want de luistercijfers zijn van juli-augustus en toen was Giel zelfs 2 weken weg.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
De redenen hou ik wel voor me waarom het gedaald is. Die kan iedereen wel verzinnen
.
Dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 25 september 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Misschien is de Michiel-overkill wel de reden
giel is oa.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Giel de reden is dan klopt er iets niet, want de luistercijfers zijn van juli-augustus en toen was Giel zelfs 2 weken weg.
Wel je wekker dan zetten om 4 uurquote:Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef borisz het volgende:
Opzich jammer dat ik niet naar Muijs ga. Al ben ik er ook wel blij dat ik niet ga en dat ik rustig kan uitzieken. Ben een beetje gammel.
Mij ook, maar ik heb het idee dat de nieuwe programmering de schuld krijgt van de daling in luistercijfers, terwijl 3FM elk jaar in de periode juli-augustus verlies lijdt ten opzichte van juni-juli.quote:
Van Michiel en Gerard kun je nooit te veel van krijgenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Giel de reden is dan klopt er iets niet, want de luistercijfers zijn van juli-augustus en toen was Giel zelfs 2 weken weg.
Geloof dat ze om de 2 maanden een nieuwe meting houden en dit was de meting van juli - augustus.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gaat het over een maand of een kwartaal of hoe werkt dat precies?
Vorig jaar doken ze zo te zien ook bijna een volle procent terug.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat ze om de 2 maanden een nieuwe meting houden en dit was de meting van juli - augustus.![]()
Take Me Back To your house
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |