Ik vind het wel erg over-the-top-drama. Vooral ook merkwaardig dat zo'n plaatje dan wél wordt opgepakt door 3Fm.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:41 schreef on_air het volgende:
Niet verder vertellen, maar ik vind het mooi. Nina. Een nieuwe Nina.
Is de labiele vrouw in mij.
Goed dubbel zinnig!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef cosmick het volgende:
[..]. Kwam jij daar ooit dan? Nee, ik geloof niet dat ik de kermis.
Afgelopen weekend nog op de kermis geweest in Hasselt Belgiequote:
Volgens mij vinden alle DJ's het een prima nummer, dus het zou mij niets verbazen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Geen Novastar op de MYA-playlist dus zou het een voorteken zijn dat het de nieuwe 3FM Meeee-ga-hit is?
Van mij mag het.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij vinden alle DJ's het een prima nummer, dus het zou mij niets verbazen.
Die had ik zeker nog niet gezien maar tof dat er nu ook een clip is. Nu maar hopen dat TMF de clip ook gaat draaien.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:33 schreef Marc63 het volgende:
Hans, clip van A Public Thing al gezien?
http://www.last.fm/music/Hit+Me+TV/+videos/12493571
Is het zo, dat de huidige MH niet/ nooit in de MYA playlist zit?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Geen Novastar op de MYA-playlist dus zou het een voorteken zijn dat het de nieuwe 3FM Meeee-ga-hit is?
Vaak wel maar niet altijd.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is het zo, dat de huidige MH niet/ nooit in de MYA playlist zit?
Vergeet niet om pas te beginnen met opnemen om even na 4 uur (4.01 uur bijvoorbeeld), omdat de streams om 4 uur ge-reset worden.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe laat begint het?
Zet ik m'n wekker wel een keertje
[..]
Dank u
Goeie tipquote:Op donderdag 25 september 2008 17:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vergeet niet om pas te beginnen met opnemen om even na 4 uur (4.01 uur bijvoorbeeld), omdat de streams om 4 uur ge-reset worden.
Desnoods neem je zelf een broodtrommeltje mee.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo, weet iemand of er al ontbijtje is geregeld ergens morgenochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |