Succes met wegkomen uit de klote hokje met die klote verhuurderquote:Op donderdag 25 september 2008 10:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou mensen, I'm off to my intake-gesprek! Ik hoop zoooo dat alles in orde gaat zijn en we het huisje toegewezen krijgen!
Duim voor ons!!
Echt wel !quote:Op donderdag 25 september 2008 10:28 schreef cosmick het volgende:
Mooie plaat mensen.
Heeft ze rollercoaster gedaan vanochtend?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze kan nog steeds niet rijden al had ze Schumacher geheten, zingen kan ze gelukkig wel
![]()
Moeten we je vanavond ergens ophalen!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou mensen, I'm off to my intake-gesprek! Ik hoop zoooo dat alles in orde gaat zijn en we het huisje toegewezen krijgen!
Duim voor ons!!
eerder botsauto.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft ze rollercoaster gedaan vanochtend?
Ik mis echt alles vandaag: toto gemist/ doe maar gemist...
Heeeeeeeeeeeeeej Roel! Nou, fijn dat je er weer bent hoor, straksquote:Op donderdag 25 september 2008 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog maar twee dagen in Éire.
Nu in Wexford na het werkelijk schitterende zuidwesten![]()
. Ring of Beara
. Dadelijk langs de oostkust omhoog richting Dublin (stad zelf sla ik over
.
Op zo'n moment vliegt de tijd voorbijquote:Op donderdag 25 september 2008 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog maar twee dagen in Éire.
Nu in Wexford na het werkelijk schitterende zuidwesten![]()
. Ring of Beara
. Dadelijk langs de oostkust omhoog richting Dublin (stad zelf sla ik over
.
Maandag is 't weer business as usualquote:Op donderdag 25 september 2008 10:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeej Roel! Nou, fijn dat je er weer bent hoor, straks!
Yeah, op voorhoofdeholt-ontsteking na, best, thanks!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej Cosemos, alles kids mien jong?
als ze dan ook maar wat extras uitdoenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:42 schreef Litton-Lane het volgende:Echt waar: Het is lekker weer, de zon schijnt en ook de lucht is blauw en die dames hier op kantoor hebben de kachel op standje sauna staan
![]()
Wel een beetje genoten enzo? Uitgerust, leuke dingen gezien, gedaan, gevoeld, geproefd??quote:Op donderdag 25 september 2008 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maandag is 't weer business as usual![]()
.
Oeh! dat is niet best. Sterkte ermee!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, op voorhoofdeholt-ontsteking na, best, thanks!
Met u ook?
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, op voorhoofdeholt-ontsteking na, best, thanks!
Met u ook?
Mr. Roel!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maandag is 't weer business as usual![]()
.
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ik heb nóg een vakantie nodig om de foto's uit te zoeken. Bijna 26 Gb volgeschoten... ~2000 pics, gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |