Bij mij morgenvroeg om 7 uurquote:
Maria Menaquote:Op donderdag 25 september 2008 09:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Deze nieuwe Marina Mena (?) is best wel ook
Denk als ze het doen ze het zelf dokken zonder verzekering er bij te betrekken.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:52 schreef Damzkieee het volgende:
Kost Jurgen of Giel wel zijn no-claim korting
Hoewel Giel al op -30% zit denkik
Oeh, dat is geen slecht vooruitzichtquote:Op donderdag 25 september 2008 09:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij morgenvroeg om 7 uur. Wel tot maandagmiddag 3 uur
. En zaterdag avond ga ik wel naar het werk, dan hebben we FEEST
![]()
, uiteraard met bier
.
Gerards reactie ook; "Oh? Nou, da's mooi"quote:Op donderdag 25 september 2008 09:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gerard Ekdom uitgekraakt
AMSTERDAM - Het gaat goed met de stemband van Gerard Ekdom. De dj is voor controle in het ziekenhuis geweest en de artsen zijn positief. „De poliep zit er nog wel, maar is niet groter geworden. Gelukkig heb ik er geen last meer van. Het ’gekraak’ in mijn stem is weg”, vertelt Gerard opgelucht.
De artsen hebben hem aangeraden zich niet te laten opereren. „Ik hoef in principe niet meer terug te komen.” De dj houdt nu wel meer rekening met zijn stem. „Ik blèr niet meer ieder nummer dat ik hoor mee. En ook het kwaad worden op mijn kinderen heb ik uitbesteed”, grapt hij.
[ afbeelding ]
Ik heb het gemist, maar is Giel weer tegen iemand aangereden? Of trek ik snelle conclusies...quote:Op donderdag 25 september 2008 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Was weer drama met dat autoongeluk op de parkeerplaats vanmorgen bij giel
Ik weet niet of ik het de enige vind. Maar wel een hele leuke Culture Beat plaat!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:52 schreef cosmick het volgende:
Ah, de enige leuke Culture Beat-plaat!!!!![]()
!!!!
Ik vind het veruit de leukste, vooral met die Tears For Fears-sample.. werkt super, lekker ouderwets ook allemaal (met dat slippende geluid).quote:Op donderdag 25 september 2008 09:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het de enige vind. Maar wel een hele leuke Culture Beat plaat!
Heeft Jovanka laten rijden die geen rijbewijs heeft , jurgen van den berg zat er naast ging redelijk goed tot dat gas en rem werden omgedraaitquote:Op donderdag 25 september 2008 09:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, maar is Giel weer tegen iemand aangereden? Of trek ik snelle conclusies...
Ze heet Giovanca.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft Jovanka laten rijden die geen rijbewijs heeft , jurgen van den berg zat er naast ging redelijk goed tot dat gas en rem werden omgedraait
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft Jovanka laten rijden die geen rijbewijs heeft , jurgen van den berg zat er naast ging redelijk goed tot dat gas en rem werden omgedraaid
Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan verkeerd gespelde namen.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze kan nog steeds niet rijden al had ze Schumacher geheten, zingen kan ze gelukkig wel
![]()
Je hebt gelijk, maar deed niets af aan het verhaalquote:Op donderdag 25 september 2008 10:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan verkeerd gespelde namen.
Doe Maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |