Jullie lijken 010 wel stelletje vuillakkenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
2 - 3
Goed weekend, Maricha !
Michiel tot morgen @ EkStra weekend
Doe ik, morgen massage! (Echt!)quote:Op donderdag 25 september 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fijn weekend
En geef die muisarm flink wat rust
zal best wel lukkenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Veel plezier aan degenen die naar Muijs gan (ben er zelf niet bij)
Fijn weekend alvast!
Net zo slecht inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jullie lijken 010 wel stelletje vuillakken
a.s. Vrijdagochtend 04:00-06:00quote:Op donderdag 25 september 2008 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wanneer is de laatste Muijs afl?
Grunn niet in overtime maar gewoon binnen de reguliere 90 minuten de boel afgemaakt.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jullie lijken 010 wel stelletje vuillakken
Piles gaat het opnemen als het goed gaat.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn niet in overtime maar gewoon binnen de reguliere 90 minuten de boel afgemaakt.
3x Berg hoor ik.
edit:
Thanks MaW ! ga ik helaas neit horen...
Shit, eerst opschrijvenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Piles gaat het opnemen als het goed gaat.
Prima service ! tijdstip is mij net wat te vroeg en al helemaal op mijn vrije dag. Trouwens jammer dat hij 3FM gaat verlaten.. Dan zullen we hem ook niet meer zien in de 3FM-topics, denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Piles gaat het opnemen als het goed gaat.
Nee het zal een groot gemis zijn, had hem wel een weekend programma gegunt zo tussen 23:00-01:00quote:Op donderdag 25 september 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prima service ! tijdstip is mij net wat te vroeg en al helemaal op mijn vrije dag. Trouwens jammer dat hij 3FM gaat verlaten.. Dan zullen we hem ook niet meer zien in de 3FM-topics, denk ik.
KoL
Bijna de standaard opener van Corton.quote:
Zaterdagavond ofzo na het Weekend DNA want na het Weekend DNA is toch alleen maar bagger te horen. Urenlang stom en saai gebeuk, zo jammer..quote:Op donderdag 25 september 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee het zal een groot gemis zijn, had hem wel een weekend programma gegunt zo tussen 23:00-01:00
Lijkt inderdaad een beetje traditie te worden. Net zoals dat MYA afsluit met Mr. Brightside.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bijna de standaard opener van Corton.![]()
Oja, Andrew.. Tijd voor 'n uurtje zonder geluid dus.
Eikel eerste klas maar een geweldige voetballer en zijn doelpunt is natuurlijk grote klassequote:
Ik slaap toch liever uit tot 8 uur...quote:Op donderdag 25 september 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ga nog even tijdje op bedliggen dan 2 uur weer opstaan
Fijne playlist voor morgen ook weer (met hopelijk deze week wel tijd voor The Killers).quote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad een beetje traditie te worden. Net zoals dat MYA afsluit met Mr. Brightside.
De speakers worden het eerste uur al even getest wanneer Hit Me TV de ether wordt ingeslingerd, maar het echte feest begint bij uur 2. Wat een lijst, damn ! Check trouwens ook even MGMT -Kids, wat een track !quote:Op donderdag 25 september 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Fijne playlist voor morgen ook weer (met hopelijk deze week wel tijd voor The Killers).![]()
Uurtje met de stelling weer voorbij, tijd voor muziek zometeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |