ooh okay, beetje jammerquote:Op donderdag 25 september 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is altijd in handen geweest van Saai. Helaas hebben ze er een advertentiewervings site van gemaakt.
Ik wel. Ik ken nl. genoeg meiden van die leeftijd en die kunnen er echt zo uitzien en zo klinken.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh okay, beetje jammer![]()
Zag toevallig net de clip van Sweet About Me, maar die chick is echt geen 16/17 jaar. No f*cking way. Ik geloof er echt niets van.
Eliza
Haar nieuwe single is ook uit, las ik. "Save The Lies" heet het. Toepasselijk, als jij gelijk hebt, Hans.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh okay, beetje jammer![]()
Zag toevallig net de clip van Sweet About Me, maar die chick is echt geen 16/17 jaar. No f*cking way. Ik geloof er echt niets van.
Eliza
uuhhm okay.. dan zal het wel zo zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ken nl. genoeg meiden van die leeftijd en die kunnen er echt zo uitzien en zo klinken.
PP&P
dan is danny weer bezig of de template server is aan het kwakkelenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:In This City
![]()
damn, Fok loopt irritant te doen met de stylesheets die niet goed doorkomen...
Draai hier zelf op Foksilver maar ik lees in bug dat een aantal andere mensen er ook last van hebben. Hopen dat Danny het snel weet te fixenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan is danny weer bezig of de template server is aan het kwakkelen
hier doet de bagger layout het nog prima
Hij zal hem erook zelf ingestopt hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Draai hier zelf op Foksilver maar ik lees in bug dat een aantal andere mensen er ook last van hebben. Hopen dat Danny het snel weet te fixen
Daar moest ik ook 't meest om lachenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:15 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Vooral die Uncle Sam Michiel vind ik erg sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |