Excuses. Ik bewerk de openingspost even voor je. Dutch_Nelson = vir clarissimus.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:56 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Credits to me voor de tussenstanden
quote:Op donderdag 25 september 2008 02:22 schreef Chancard het volgende:
Mijn stem: Lambiekje
Reden:
Deze Scientology-wannabe heeft vijf jaar geleden voor het laatst een aspirientje genomen, en blijkbaar heeft hij daar toen hoofdpijn door gekregen. Langzamerhand is hij er dan ook van overtuigd geraakt dat de medische wetenschap een sinister geheim genootschap is dat erop uit is de hele wereld te vergiftigen.
Intimi beweren dat Lambiekje heden ten dage overleeft op een dieet van zelf gekweekte wortels en knollen, aangevuld met gefilterd regenwater (zure regen is namelijk een hoax).
Dat zijn computer voor meer CO2-uitstoot zorgt dan de BMW van zijn buurman vindt hij niet erg. Immers, planten hebben CO2 nodig om zuurstof te maken! Hoe meer CO2 we dus uitstoten, hoe meer zuurstof. Ziedaar het misbegrepen genie Lambiekje. Over honderd jaar zullen de geschiedschrijvers zich afvragen waarom deze briljante user genegeerd en geridiculiseerd werd.![]()
Wat 'n nutteloze stem. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:09 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil m'n stem wijzigen naar Beauregard wegens zijn elitaire 'ik ben superieur aan alle Fokkers'-balzakhouding.
Attention whore !quote:Op donderdag 25 september 2008 08:58 schreef First het volgende:
Iemand had ook op mij gestemt op pagina 13 van vorig topic zet mij dus ook ff op de lijst AUB.
quote:Op donderdag 25 september 2008 08:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat 'n nutteloze stem. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
[..]
Wat 'n nutteloze stem. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
Uitmuntend!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:36 schreef servus_universitas het volgende:
Mijn nominatie gaat uit naar... tromgeroffel...
Dr.Crane
LOL!"quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik hou geen stemmen bij voor arbeiders, alsjeblieft zeg. Jullie zijn de werkmieren. Ik hou enkel toezicht.
We zien hem de komende maand niet weer.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De_Ananas; met zijn zelfverzonnen, en zogenaamd "leuke" KLB topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fas est et ab hoste doceri.
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:06 schreef Olep het volgende:
Ach, we zijn allemaal kutusers.
Ja, met z'n klauwen in het gips, ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:14 schreef Olep het volgende:
paultjuhh is cool jeweet
whehehehequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik nomineer: LovelyLady
Reden: -KLIK-
Stem dan op mij !quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Sjibble het volgende:
En afcajos staat er niet tussen omdat?
Grootste kutuser aller tijden.
Dus ik stem op Jordeeh
* Sjibble stemt op Jordeeh, kutusert!
SHE heeft nog wel wat humor hier en daar.
of een man met brainsquote:Op donderdag 25 september 2008 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
dat iemand she durft te noemen is echt te triest. moet een man met een peniskanker zijn.
of een vrouw met grote kutlippen.quote:
misschienquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of een vrouw met grote kutlippen.
Fantastisch! Dat brengt het aantal stemmen op heer Crane op vier, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:41 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik stem op de vervelende puber Dr. Crane.
de_boswachter is ook een goede kanshebber.
Nee, ik wil dat je het spontaan doetquote:Op zondag 28 september 2008 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ik nomineer pappie_culo zodat hij ook iemand kan nomineren
en tong80 is tofniet op hem stemmen dan opent ie er straks weer een topic over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit het met Fritztiaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 01:49 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
TUSSENSTANDEN
14 -tong80
4 Meki
4 Breathtaking
3 Yi-Long
3 Juup©
3 Hoi_Piepeloi
2 _Guitarist_-
2 paultjuh
2 de_boswachter
2 beverton
2 Juicyhil
2 Cerror
2 SCH
2 Dr.Crane
Danny
appelsjap
SpecialK
Dos37
cahir
__Saviour__
OldJeller
Sunchaser
Tinuzzz_talpa
remlof
Barca
The Sorrow
Jordeeeh
matjuhhh007
Jojoortje
Sjibble
michielv
Dagdag
Postmortum
navigator
EchtGaaf
Edwinuss
-SHE-
zhe-devilll
MouzorX
Fritztiaan
Iteejer
Kwiwi
Lambiekje
Djep
RickoKun
Fritztiaan
Biogarde
Bradly
Bob-b
Netiquette
Jaloersquote:Op zondag 28 september 2008 23:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik stem op diegene die verantwoordelijk is voor het aanstellen van de_boswachter als mod. Hoe cryptisch.
Met dezelfde reden nomineer ik ook beauregardquote:Op donderdag 25 september 2008 08:09 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil m'n stem wijzigen naar Beauregard wegens zijn elitaire 'ik ben superieur aan alle Fokkers'-balzakhouding.
Je kunt ook gewoon een abonnement nemen, daar zit die functie al in.quote:Op maandag 29 september 2008 15:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die lijst ga ik uiteindelijk gebruiken om in mijn filter-applicatie te plaatsen. Die applicatie ben ik momenteel, in samenwerking met een bekend developers-bureau, aan het ontwikkelen en gaat er voor zorgen dat posts van door mij geselecteerde lowlifes niet meer worden weergegeven. Da's wel zo prettig.
Hij heeft wel gelijk, ga ergens anders rellen, niet hier.quote:Op maandag 29 september 2008 17:13 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Trek alsjeblieft Danny af voor zo'n blauw kleurtje want hier wordt niemand vrolijk van.
preciesquote:
Nee, maar ik zou wel een poll maken als ik wist hoe.quote:Op maandag 29 september 2008 19:39 schreef Sackboy het volgende:
Bedankt voor je nominatie BrandX, maar mijn username dient te allen tijde met een hoofdletter geschreven te worden.
Anyway, post de nieuwe tussenstanden eens.
En je kan niet als je wilt even een gebruiker eraan toevoegen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:53 schreef Sackboy het volgende:
Poll gaat niet werken ben ik bang, er zijn altijd users die met hun nerdy computerskillz de poll weten te manipuleren.
Waar denk jij te gaan zitten?quote:Op maandag 29 september 2008 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Roept hard *BOE* en gaat weer snel zitten
Boeiend, hij is toch geband.quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Opperkwal het volgende:
Ben ik de enige die het 'een beetje jammer' vind dat diegene die de poll maakte zichzelf niet toevoegde terwijl hij wel genomineerd was.
Waaromquote:Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Boeiend, hij is toch geband.
toch maar ff 't topique doorgelezen mooie dame?quote:
had ik al gedaan (lol heb 2 pagina's gedelete hierquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
toch maar ff 't topique doorgelezen mooie dame?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
had ik al gedaan (lol heb 2 pagina's gedelete hier) maar was vergeten te reageren
Dan tel ik niks maar lees ik globaal door welke 10 er door gaan, iemand bezwaar?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Deadline is voorbij. Wie doet de volgende ronde maken?
Kon het zelf niet beter verwoorden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb op je gestemd omdat je zo ontzettend uit de hoogte doet en omdat je altijd zo agressief en opvliegend reageert. Ik irriteer me er mateloos aan.
Ik mis mooiboy89, die hoort met stip op 1 te staan.quote:Op maandag 29 september 2008 19:51 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Poll: Wie is de grootste kutuser van Fok?Beauregard afcajos Fritztiaan de_boswachter Dr. Crane Yi-Long Sackboy Breathtaking Meki tong80 Elixabete StefanP Olep paultjuhhhh De_Ananas Mikeymo _Saviour_ Sunchaser appelsjap Jojoortje Sjibble Jordeeeh -SHE- Dagdag Postmortum Hoi_Piepeloi Edwinuss Kwiwi Lambiekje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:11 schreef Juup© het volgende:
Ik heb trouwens niet gekozen. Vind eigenlijk geen enkele user echt waardeloos. Op 1 geval na, maar dat is mijn persoonlijke mening en dat staat volledig los van mijn modereren omdat elke user gelijk is voor mij.
Ban.quote:
Als jij vind dat ik uit de hoogte doe ben je zelf waarschijnlijk een ontzettende lowlife. Meer kan ik er niet van maken. Wellicht moet je het probleem bij jezelf zoeken en je niet zo slap, nederig en gay opstellen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb op je gestemd omdat je zo ontzettend uit de hoogte doet en omdat je altijd zo agressief en opvliegend reageert. Ik irriteer me er mateloos aan.
Okee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:49 schreef BrandX het volgende:
jongens, we hadden afgesproken geen ruzie(tjes) meer te houden over wie de grootste heeft.
![]()
Gewoon puur ontopic posten, simpelweg nomineren dus, en persoonlijke c.q. onderlinge irritaties lekker uitvechten over PM.
Ik ga niet weer 2 pagina's deleten, hierna tyf ik hem gewoon op slot![]()
Alvast bedankt voor de medewerking!
Gebruik de bookmark functie, prutser.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon puur uit interesse enzo wil ik wel eens weten wie er de kutusers zijn op FOK.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:20 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ja dan word het een leuk topic zeg, met alleen nominaties! Spannend hoor! Elke dag weer even doorlezen.
Internetfreshmen
Letten we op, beveiliging?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:21 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Doe maar naar KLB dan kunnen we pretten.
Dat lijkt me vrij duidelijk. Hij kwam vanmiddag nog huilend in dit topic voor positive feedback.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon puur uit interesse enzo wil ik wel eens weten wie er de kutusers zijn op FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |