Nee, maar ik zou wel een poll maken als ik wist hoe.quote:Op maandag 29 september 2008 19:39 schreef Sackboy het volgende:
Bedankt voor je nominatie BrandX, maar mijn username dient te allen tijde met een hoofdletter geschreven te worden.
Anyway, post de nieuwe tussenstanden eens.
En je kan niet als je wilt even een gebruiker eraan toevoegen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:53 schreef Sackboy het volgende:
Poll gaat niet werken ben ik bang, er zijn altijd users die met hun nerdy computerskillz de poll weten te manipuleren.
Waar denk jij te gaan zitten?quote:Op maandag 29 september 2008 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Roept hard *BOE* en gaat weer snel zitten
Boeiend, hij is toch geband.quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Opperkwal het volgende:
Ben ik de enige die het 'een beetje jammer' vind dat diegene die de poll maakte zichzelf niet toevoegde terwijl hij wel genomineerd was.
Waaromquote:Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Boeiend, hij is toch geband.
toch maar ff 't topique doorgelezen mooie dame?quote:
had ik al gedaan (lol heb 2 pagina's gedelete hierquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
toch maar ff 't topique doorgelezen mooie dame?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
had ik al gedaan (lol heb 2 pagina's gedelete hier) maar was vergeten te reageren
Dan tel ik niks maar lees ik globaal door welke 10 er door gaan, iemand bezwaar?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Deadline is voorbij. Wie doet de volgende ronde maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |