Boeiend, hij is toch geband.quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Opperkwal het volgende:
Ben ik de enige die het 'een beetje jammer' vind dat diegene die de poll maakte zichzelf niet toevoegde terwijl hij wel genomineerd was.
Waaromquote:Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Boeiend, hij is toch geband.
toch maar ff 't topique doorgelezen mooie dame?quote:
had ik al gedaan (lol heb 2 pagina's gedelete hierquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
toch maar ff 't topique doorgelezen mooie dame?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
had ik al gedaan (lol heb 2 pagina's gedelete hier) maar was vergeten te reageren
Dan tel ik niks maar lees ik globaal door welke 10 er door gaan, iemand bezwaar?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Deadline is voorbij. Wie doet de volgende ronde maken?
Kon het zelf niet beter verwoorden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb op je gestemd omdat je zo ontzettend uit de hoogte doet en omdat je altijd zo agressief en opvliegend reageert. Ik irriteer me er mateloos aan.
Ik mis mooiboy89, die hoort met stip op 1 te staan.quote:Op maandag 29 september 2008 19:51 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Poll: Wie is de grootste kutuser van Fok?Beauregard afcajos Fritztiaan de_boswachter Dr. Crane Yi-Long Sackboy Breathtaking Meki tong80 Elixabete StefanP Olep paultjuhhhh De_Ananas Mikeymo _Saviour_ Sunchaser appelsjap Jojoortje Sjibble Jordeeeh -SHE- Dagdag Postmortum Hoi_Piepeloi Edwinuss Kwiwi Lambiekje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:11 schreef Juup© het volgende:
Ik heb trouwens niet gekozen. Vind eigenlijk geen enkele user echt waardeloos. Op 1 geval na, maar dat is mijn persoonlijke mening en dat staat volledig los van mijn modereren omdat elke user gelijk is voor mij.
Ban.quote:
Als jij vind dat ik uit de hoogte doe ben je zelf waarschijnlijk een ontzettende lowlife. Meer kan ik er niet van maken. Wellicht moet je het probleem bij jezelf zoeken en je niet zo slap, nederig en gay opstellen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb op je gestemd omdat je zo ontzettend uit de hoogte doet en omdat je altijd zo agressief en opvliegend reageert. Ik irriteer me er mateloos aan.
Okee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:49 schreef BrandX het volgende:
jongens, we hadden afgesproken geen ruzie(tjes) meer te houden over wie de grootste heeft.
![]()
Gewoon puur ontopic posten, simpelweg nomineren dus, en persoonlijke c.q. onderlinge irritaties lekker uitvechten over PM.
Ik ga niet weer 2 pagina's deleten, hierna tyf ik hem gewoon op slot![]()
Alvast bedankt voor de medewerking!
Gebruik de bookmark functie, prutser.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon puur uit interesse enzo wil ik wel eens weten wie er de kutusers zijn op FOK.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:20 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ja dan word het een leuk topic zeg, met alleen nominaties! Spannend hoor! Elke dag weer even doorlezen.
Internetfreshmen
Letten we op, beveiliging?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:21 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Doe maar naar KLB dan kunnen we pretten.
Dat lijkt me vrij duidelijk. Hij kwam vanmiddag nog huilend in dit topic voor positive feedback.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon puur uit interesse enzo wil ik wel eens weten wie er de kutusers zijn op FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |