Ja. Erg hè?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef Copycat het volgende:
Ben je gewoon zonder te betalen weggerend?
De teleurstelling hè, die je in die ogen denkt te lezen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
Ja. Erg hè?
Ik ga morgen. Misschien. Of overmorgen.
....
Ik wil gewoon een acceptgiro met 10 euro administratiekosten. Boeit me niks.
Ja, een bekeuring bijvoorbeeld! Die had ik vorige week nog. Die maak ik altijd gelijk over opdat ze niet zouden denken dat ik geen braaf ding zou zijn. ECI daarentegen, die laat ik regelmatig wachten omdat ze me hebben overgehaald en ik te lam ben om op te zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
De teleurstelling hè, die je in die ogen denkt te lezen.
Daarom zou ik ook in a heartbeat voor die acceptgiro met administratiekosten gaan. Die kijken niet zo verwijtend.
Alhoewel sommige ...
zolang je maar een alibi hebtquote:Op woensdag 24 september 2008 19:47 schreef Manu82 het volgende:
Die dochter van Peter R. de Vries is best een mooi meisje, maar zouden er mannen zijn die het op haar durven te doen?
Maar daar kun je juist drie maanden of zo mee wachten. Die laat ik altijd liggen tot mijn loonbetaling. Dan doe ik alles tegelijk en tot de komende maand komen alle rekeningen bij elkaar op een stapel. Meestal ongeopend.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
Ja, een bekeuring bijvoorbeeld! Die had ik vorige week nog. Die maak ik altijd gelijk over opdat ze niet zouden denken dat ik geen braaf ding zou zijn.
Die doe ik dan weer automatisch en heb ik vorig jaar opgezegd. Maar toen mocht ik plots ter waarde van 40 Euro (of zo) gratis boeken bestellen. En toen ben ik daar weer ingetraptquote:ECI daarentegen, die laat ik regelmatig wachten omdat ze me hebben overgehaald en ik te lam ben om op te zeggen.
Ja maar ik zou me nooit veilig voelen, volgens mij zit er dan stiekem afluisterzooi in je huisquote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zolang je maar een alibi hebt
Soms zijn het gewoon schroefjes, weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou me nooit veilig voelen, volgens mij zit er dan stiekem afluisterzooi in je huis
Oh echt? Die betaal ik echt dezelfde dag nog. Vaak moffel ik ze ook gewoon weg omdat het anders zo op gaat vallen dat ik de staatskas aardig spek. Betalen en wegwezen. Niks te zien hier, loop maar door.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar daar kun je juist drie maanden of zo mee wachten. Die laat ik altijd liggen tot mijn loonbetaling. Dan doe ik alles tegelijk en tot de komende maand komen alle rekeningen bij elkaar op een stapel. Meestal ongeopend.
[..]
Ja, dat dus. Daarom wacht ik de herinnering altijd af. Dat is mijn stille protest, ook al is alles mijn schuld.quote:Die doe ik dan weer automatisch en heb ik vorig jaar opgezegd. Maar toen mocht ik plots ter waarde van 40 Euro (of zo) gratis boeken bestellen. En toen ben ik daar weer ingetrapt.
ik zet t op uitgestelde betaling bij internet bankieren. en dan op de meest uiterste datum. Dat zal ze leren mij te flatsenquote:Op woensdag 24 september 2008 20:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh echt? Die betaal ik echt dezelfde dag nog. Vaak moffel ik ze ook gewoon weg omdat het anders zo op gaat vallen dat ik de staatskas aardig spek. Betalen en wegwezen. Niks te zien hier, loop maar door.![]()
[..]
De Brian Kubatz van het huis van Oranje denkt daar anders over.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Soms zijn het gewoon schroefjes, weet ik uit betrouwbare bron.
Edwin de rooie huiswijn. met zo'n man heb je geen vijanden nodig.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Brian Kubatz van het huis van Oranje denkt daar anders over.
Doe ik ook altijd, maar wel altijd even geld reserveren dan naar spaarrekeningquote:Op woensdag 24 september 2008 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zet t op uitgestelde betaling bij internet bankieren. en dan op de meest uiterste datum. Dat zal ze leren mij te flatsen
Niet gezienquote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef blomst het volgende:
matahare hier nog geweest vandaag???
Wie?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef blomst het volgende:
matahare hier nog geweest vandaag???
Nee.. buuf wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef blomst het volgende:
Mathara hier nog geweest vandaag???
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:45 schreef blomst het volgende:
[..]
zou ze weer inhet ziekenhuis liggen?
Daar zou ik niet raar van staan te kijken, de koorts bleef was gisteren nog steeds hoog.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:45 schreef blomst het volgende:
[..]
zou ze weer inhet ziekenhuis liggen?
Zó, wat een goed voornemen. Succes!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik niet raar van staan te kijken, de koorts bleef was gisteren nog steeds hoog.
Over longen gesproken, vanavond is mijn laatste avond dat ik rookMorgen stop ik.
Ik ben niet chagrijnig Blurkiequote:Op woensdag 24 september 2008 21:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zó, wat een goed voornemen. Succes!![]()
nu snap ik waarom je zo chagrijnig kijkt
oef, sterkte, en hopelijk hou je het volquote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik niet raar van staan te kijken, de koorts bleef was gisteren nog steeds hoog.
Over longen gesproken, vanavond is mijn laatste avond dat ik rookMorgen stop ik.
Nee ik zie het!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig Blurkie![]()
![]()
![]()
Siquote:Op woensdag 24 september 2008 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee ik zie het!
Heb je weer zitten flirten met Marghe?
Parlare di amorequote:Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Si![]()
"Un biaco a te" stond er bij haar antwoord.![]()
"Un bacio"quote:Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Si![]()
"Un biaco a te" stond er bij haar antwoord.![]()
quote:
Die vraag moet je eens stellen op ah.nl, je krijgt zeker antwoordquote:Op woensdag 24 september 2008 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stond vanavond even raar te kijken in mjn nieuwe AH winkel, je kan daar nu namelijk een foto ophangen van je huisdier? Je moet even je adres achter op de foto schrijven, en dan kiezen ze per maand de leukste foto en die krijgt dan een verassing.
Er hingen dus ook al echt 4 foto's!
Ik begrijp niet helemaal wat ze willen bereiken met deze actie, vrienden met je worden ofzo?
(ja sorry, moest het even kwijt)
Je adres achter op de foto van je hond zetten, voor je het weet wordt je hond gestalkt.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stond vanavond even raar te kijken in mjn nieuwe AH winkel, je kan daar nu namelijk een foto ophangen van je huisdier? Je moet even je adres achter op de foto schrijven, en dan kiezen ze per maand de leukste foto en die krijgt dan een verassing.
Ik begrijp niet helemaal wat ze willen bereiken met deze actie, vrienden met je worden ofzo?
Oeh, nu zie ik LS al met z'n hondje naar die supermarkt rennenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je adres achter op de foto van je hond zetten, voor je het weet wordt je hond gestalkt.
Ik vind het een enge actie
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh, nu zie ik LS al met z'n hondje naar die supermarkt rennen
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En toen heb jij gevraagd of de kassameisjes in het vervolg Houdoe kunnen zeggen?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op die site heb ik ook eens een vraag gesteld. Als rasechte brabander hoor ik veel liever "houdoe" van die meisjes als ik vertrek bij de lokale AH kassa, dan : "Ik wens u een prettige avond" (van iemand die net zo brabants is als ik)
waarschijnlijk heb je ook meer behoefte aan Italiaanse kassa meisjes op dit momentquote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op die site heb ik ook eens een vraag gesteld. Als rasechte brabander hoor ik veel liever "houdoe" van die meisjes als ik vertrek bij de lokale AH kassa, dan : "Ik wens u een prettige avond" (van iemand die net zo brabants is als ik)
Avete ricevuto una risposta?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je ook meer behoefte aan Italiaanse kassa meisjes op dit moment![]()
ik zeg...... klachtenbaak !!![]()
Ok afwachten dus:quote:Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die vraag moet je eens stellen op ah.nl, je krijgt zeker antwoord
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij doet het niet meer?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
(en omdat ik hem zelf leuk vind)
Jawel, dit was even een antwoordautomaat, later komt een menselijke reactie.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok afwachten dus:
Hartelijk dank voor uw reactie op onze website. Wij nemen uw vraag in behandeling en geven u - indien van toepassing - zo snel mogelijk antwoord.
Ik heb zo het vermoeden dat het een: -niet van toepassing- gaat worden.
Denk het ook Liesquote:Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok afwachten dus:
Hartelijk dank voor uw reactie op onze website. Wij nemen uw vraag in behandeling en geven u - indien van toepassing - zo snel mogelijk antwoord.
Ik heb zo het vermoeden dat het een: -niet van toepassing- gaat worden.
zou je zo lief willen zijn de tenenkrommende schrijffout te verbeteren??quote:
Pffffff en waar doen ze dat dan? heb het hier nog niet gezienquote:Op woensdag 24 september 2008 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik dat niet gedaan danquote:Op woensdag 24 september 2008 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou je zo lief willen zijn de tenenkrommende schrijffout te verbeteren??
In Den Haag.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:04 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Pffffff en waar doen ze dat dan? heb het hier nog niet gezien
mijn schrijffout hè, in de quotequote:Op woensdag 24 september 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik dat niet gedaan dan
Sukkel, die 4 foto's waren al van mij.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ook die van die kitten die baby?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sukkel, die 4 foto's waren al van mij.
Waarschijnlijk wel, hij heeft z'n werkgebied uitgebreid, schijnt dat hij zaterdag in DH is, dus zou zo maar kunnen dat alle adressen mee gaan naar huisquote:Op woensdag 24 september 2008 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook die van die kitten die baby?
Of die van die rat/muis/knaagdierachtige?
En nu ben ik in conflict. Is het mijn burgerplicht die mensen te gaan waarschuwen, of is er sprake van gevalletje: moet je maar niet een foto met adres op gaan hangen in de AH?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, hij heeft z'n werkgebied uitgebreid, schijnt dat hij zaterdag in DH is, dus zou zo maar kunnen dat alle adressen mee gaan naar huis
Je kunt het ook zien als een verkapte relatie advertentiequote:Op woensdag 24 september 2008 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En nu ben ik in conflict. Is het mijn burgerplicht die mensen te gaan waarschuwen, of is er sprake van gevalletje: moet je maar niet een foto met adres op gaan hangen in de AH?
Stuur het in als idee! Voelen de mensen zich nog meer betrokken bij hun supermarkt!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als een verkapte relatie advertentie
Eet smakelijk Fan!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)loppen__.html?p=12,1
Eva Herzigova wordt ''creatief met kurk''![]()
voor de rest wordt je ook niet vrolijk van die kranten![]()
Zo ik ga eten, me skattie heeft gekookt![]()
Laters.........
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)loppen__.html?p=12,1
Eva Herzigova wordt ''creatief met kurk''![]()
voor de rest wordt je ook niet vrolijk van die kranten![]()
Zo ik ga eten, me skattie heeft gekookt![]()
Laters.........
Ontroerend hoe de fokkerts elkaar een warm hart toedragenquote:
È il mio primo lezione dope ventinove agostoquote:Op woensdag 24 september 2008 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Un po, ho habitato à Milano per quattro anni.
Niks mis met je muzieksmaakquote:Op woensdag 24 september 2008 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee laat maar buuf, we kennen je muzieksmaak een beetje
je vroeg het zelf hèquote:
Schitterend , heb er njiets van begrepen, maar dat dondert niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je vroeg het zelf hè![]()
voor de duidelijkheid de tekst erbij![]()
Punker
As ik troch it doarp rin sjoch ik de mensen nei my sjen
As’k die stomme kloten sjoch dan tink ik hwat wolle jim
Ik bin net sa as jim bern dyt alles dogge wat jim sizze
Lit my mar gewurde en let my mar myself wêze
He een punker, moast es sjen
He een punker, stikkene klean
He een punker, et hier overeind
He een punker, dit wurd sin ein
En dan al die yuppie bern lit se nei har sels mar sjen
Doch mar wat jimme âlder sizze want foar ûs binne jimme te min
En seau my net om ‘e kop want dat doch my allegear niks
Ik doch wat ik wol en foldocht my skoan en fiks
He een punker, moast es sjen
He een punker, stikkene klean
He een punker, et hier overeind
He een punker, dit wurd sin ein
naah, ff gezellig een singalongetje dan (ook voor de buuv morgen) en truste for nowquote:
Willem! Jozef!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
naah, ff gezellig een singalongetje dan (ook voor de buuv morgen) en truste for now:
Said so near the punk is dead
Here was you a modern tend.(of tendention)
Don't let it losing don't any worse
and all cruise up tha the punk is dead
Punk's not dead i know [x4]
We're all punks and we don't care
That was price to dye our hair
Blow the trapist in your face
with about tone of noise
[Refrain x2]
It across to any law
have no fear till the day i die
We all here use just to walk around
Don't like? i'll hitchu to the ground
[Refrain x2]
Yeah!
Nee, tis geen vrijdag nog.quote:
goedensmorgensssss, ben er even uitgestort maar ga toch maar weer doorpitten.quote:
euh...quote:Op donderdag 25 september 2008 08:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! We zijn gesloten!
Goedemorgen!
Ik heb het stervenskoud. Logisch, het is hier maar 19,5 graad. Ik mis die halve.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh...
doe s open dan, best lekker in het zonnetje maar van achter glas hoor.
Ben je nog steeds ziek?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:16 schreef CarOnline het volgende:
Mogge leute
ben de hele week nog niet zó vroeg uit bed geweest en ik geloof dat ik er zo maar weer in duik
Hahaha, volgens mij had Giel toch aan Brian gevraagd om hem aan iemand te geven die wel bekend is. Ribas, hoe dan.....quote:Op donderdag 25 september 2008 09:05 schreef Copycat het volgende:
http://giel.vara.nl/GIEL-mobiel.554.0.html
Brian heeft de Gielmobiel aan Ribas doorgegeven.
Heb er niks van gehoord, alleen 'Met Ribas'. Toen vluchtte ik (weer te laat) uit mijn auto.
Ja! en ik snabbut niet, want gister heb ik zelfs gewoon gegeten en nou hang ik weer te niksen en voel me beroerd.quote:
Voor Brian bleef je nog even zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:05 schreef Copycat het volgende:
http://giel.vara.nl/GIEL-mobiel.554.0.html
Heb er niks van gehoord, alleen 'Met Ribas'. Toen vluchtte ik (weer te laat) uit mijn auto.
Ja, maar nu weet ik dat ik dat ook makkelijk terug kan luisteren, straks!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:37 schreef blomst het volgende:
Voor Brian bleef je nog even zitten
So you think you can dance? Ja?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:37 schreef Copycat het volgende:
Beterschap CarO!
Ik ben ook zo'n verstrooide sufkut soms. Ik de hele week denken dat ik vanavond een sort of zakelijk etentje heb van een vriend/zakenrelatie met nog 15 andere zakenrelaties. Nog niets gehoord, dus sms 'm net. "Nee Cc, dat is volgende maand ..."
Hoef ik gelukkig vanavond niet mijn favoriete programma te missen!
Ja! Zijn het nu nog audities of gaan we inmiddels met de beste dansers naar de workshop?quote:
Nee, volgens mij nog audities. Dat duurt en dat duurt maar. Ik heb wel zin in die bootcamp.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Zijn het nu nog audities of gaan we inmiddels met de beste dansers naar de workshop?
Maar het werkt nu weerquote:Op donderdag 25 september 2008 10:46 schreef hondjes het volgende:
geodemorgen,
gisteren gebeld , zeggen ze ,grote storing , u kan niet online
vanmorgen, niets nada nieks, dus geen internet
bel weer...kleine storing geweest, even moden aan en uit, en ja hoor, online
dank u wel meneer kpn, voor de verschrikkelijk goede informatie.
klerezooi
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Zooooo de schapjes zijn weer binnen. Nu nog in de koelkast endezo.![]()
eerst dat ding maar eens schoonraggen nu die nagenoeg leeg is
het meneertje hier zei,,was de bus , die tegen de auto aanreed.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen , de zon schijnt weer lekker![]()
Meneer Deisyy heeft vorige week het benzineklepje van mijn auto gelopen, ik zwaar de pest in natuurlijk, die auto is pas 6 maanden oud, maar het was natuurlijk allemaal de schuld van het klepje. Vandaag heb ik er een nieuwe op laten zetten, maar liefst 150 euroVoor zo'n klein kutklepje.
Gelukkig maar, ik sla altijd een beetje in paniek als mijn internet het niet doetquote:Op donderdag 25 september 2008 11:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
het meneertje hier zei,,was de bus , die tegen de auto aanreed.
zo zijn meneertjes![]()
ja ,het werkt weer, gelukkig
ik ook hoor, vroeg nog, moet ik wat doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik sla altijd een beetje in paniek als mijn internet het niet doet
En niet eens kokend water, hè? Watjes dat het zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!![]()
Ik koffie, en Sebastiaan vanavond water![]()
[ afbeelding ]
© dgklieke
Ja. Terwijl Rabiës zo'n beheerste jongen is, normaal. Volkomen ongeloofwaardig dat-ie zoiets zou doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En niet eens kokend water, hè? Watjes dat het zijn.
Het ziet er wel heel echt en vooral spontaan uit!
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:15 schreef Gert het volgende:
Ja. terwijl Rabiës zo'n beheerste jongen is, normaal. Volkomen ongeloofwaardig dat-ie zoiets zou doen.
Of zou dat opgewonden, lwawaaiige gedoe van 'm de afgelopen drie weken, óók allemaal scirpt zijn geweest.
Precies, allemaal script, Koning Ribas weet zich te beheersenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Terwijl Rabiës Koning Ribas zo'n beheerste jongen is, normaal. Volkomen ongeloofwaardig dat-ie zoiets zou doen.
Of zou dat opgewonden, lwawaaiige gedoe van 'm de afgelopen drie weken, óók allemaal scirpt zijn geweest.
Kan hoor. We weten het niet hè. Misschien is het wel van A tot Z toneel allemaal.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Je ziet Sebastiaan gewoon wachten op het water.
'Jongens, maak ruzie en dan op het eind een climax met een glas water. Dat gaf in het verleden ook volop commotie en never change a winning concept ...'
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Goeie.. eh... middag al weer allemaal......quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen , de zon schijnt weer lekker![]()
Meneer Deisyy heeft vorige week het benzineklepje van mijn auto gelopen, ik zwaar de pest in natuurlijk, die auto is pas 6 maanden oud, maar het was natuurlijk allemaal de schuld van het klepje. Vandaag heb ik er een nieuwe op laten zetten, maar liefst 150 euroVoor zo'n klein kutklepje.
Goedemiddag een ieder.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:46 schreef hondjes het volgende:
geodemorgen,
gisteren gebeld , zeggen ze ,grote storing , u kan niet online
vanmorgen, niets nada nieks, dus geen internet
bel weer...kleine storing geweest, even moden aan en uit, en ja hoor, online
dank u wel meneer kpn, voor de verschrikkelijk goede informatie.
klerezooi
Nee, en Rabiës mag blijven natuurlijk. Of misschien wordt z'n creditcardaccount gehalveerd door er 150 euro op af te boeken.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
Zou Sebassie er nu ook op los gaan slaan
ik kan niet wachten........quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!![]()
Ik koffie, en Sebastiaan vanavond water![]()
[ afbeelding ]
© dgklieke
Ik ben natuurlijk weer de enige die een rare associatie bij die gif krijgtquote:Op donderdag 25 september 2008 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan hoor. We weten het niet hè. Misschien is het wel van A tot Z toneel allemaal.
Het kan óók zijn dat je Sebastiaan ziet wachten op het water, omdat..... er een schreeuwende idioot met een glas water in zijn handen voor hem staat.
Ik denk dat het pas écht scirpt was geweest, als hij heel hard was weggerend, al jammerend: "O nee! Geen water! Ik smeek jet, doe het niet!"
vertel .......quote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk weer de enige die een rare associatie bij die gif krijgt
We weten het inderdaad niet, maar ik sta blijkbaar wat sceptischer tegenover het 'real life gehalte' dan jij. Ik kan me elke keer als ik het zie niet aan de indruk onttrekken dat een groot deel gescript is.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:22 schreef Gert het volgende:
Kan hoor. We weten het niet hè. Misschien is het wel van A tot Z toneel allemaal.
Het kan óók zijn dat je Sebastiaan ziet wachten op het water, omdat..... er een schreeuwende idioot met een glas water in zijn handen voor hem staat.
Ik denk dat het pas écht scirpt was geweest, als hij heel hard was weggerend, al jammerend: "O nee! Geen water! Ik smeek jet, doe het niet!"
Jij denkt dat Yasmin aan het squirten is?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef pullup het volgende:
Oh, is dat nou wat??quote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en Rabiës mag blijven natuurlijk. Of misschien wordt z'n creditcardaccount gehalveerd door er 150 euro op af te boeken.
Buuf: over Cant' Buy Me Love.
wat is squirten?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat Yasmin aan het squirten is?
Het is toch Ribas die de 'gevende' partij isquote:Op donderdag 25 september 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat Yasmin aan het squirten is?
Ehm..... asociaties met Joran en Amanda zijn al in het uizendings-topic gemaakt. Heb jij nog een andere "juicy" asso?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
goed gedaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemiddag een ieder.
De meeste helpdesken zijn zwaar kut... Ik ben al 2 maanden bezig om een Axis camera Beeld én geluid te laten opnemen.
Gisteren heeft mijn nieuwe provider (TweakDSL) z'n verbinding opgeleverd. Het was even een gedoe om m'n SpeedTouch in te regelen maar ik heb nu een 20Mb down en een 1024Kb up maar zonder helpdesk is het me uiteindelijk gelukt.
Ach ik ga er vanuit gaat dat alles gecript is en vind ik het programma steeds beter te pruimen.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Terwijl Rabiës zo'n beheerste jongen is, normaal. Volkomen ongeloofwaardig dat-ie zoiets zou doen.
Misschien zit Yasmin er wel onder.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:27 schreef pullup het volgende:
Het is toch Ribas die de 'gevende' partij is
yepquote:Op donderdag 25 september 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation
Was dat gescriptquote:Op donderdag 25 september 2008 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ik ga er vanuit gaat dat alles gecript is en vind ik het programma steeds beter te pruimen.
Mijn vieze vette vervelende verloofde was ook helemaal gescript en ver over cde top maar vond het een van de leukste series van het afgelopen jaar
[ afbeelding ]
Ja... dus? Jij denkt dat Ribas vlak daarvoor aan een hartstilstand is gestorven en onmiddelijk gereïncarneerd is als lama?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is toch Ribas die de 'gevende' partij is
Mjah de hoeveelheid zorgt wellicht voor de verdunning.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien zit Yasmin er wel onder.
Wel erg doorzichtig voor een litertje sperma.
Ik weet niet wat ze precies wisten maar het was zo over de top dat het zeer vermakelijk werd.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was dat gescript
Wisten die ouders het wel dan?
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze precies wisten maar het was zo over de top dat het zeer vermakelijk werd.
2 jaar geleden schreef ik dit: http://openminded.wordpre(...)eze-vette-verloofde/
Nu je het zegt, hoe kan Ribas uberhaupt die tel van Brain hebben gekregen als hij in de villa zitquote:Op donderdag 25 september 2008 12:37 schreef akveor het volgende:
Maar uh moet Ribas nu weg of wordt dit een Amandaatje?
denk je echt? of zou het te maken hebben met dat iemand gewoon voor zijn bek zou willen timmeren, maar omdat je weet dat dat een exit inhoud je dan maar naar andere middelen grijpt in het moment?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Je ziet Sebastiaan gewoon wachten op het water.
'Jongens, maak ruzie en dan op het eind een climax met een glas water. Dat gaf in het verleden ook volop commotie en never change a winning concept ...'
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
ja hoe zou dat nou kunnen, ik begrijp er niets vanquote:Op donderdag 25 september 2008 12:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hoe kan Ribas uberhaupt die tel van Brain hebben gekregen als hij in de villa zit
Uitzending staat inmiddels online. Wat een nikszeggend gesprekje zeg.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:05 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat denk ik echt.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef Huubdgk het volgende:
denk je echt? of zou het te maken hebben met dat iemand gewoon voor zijn bek zou willen timmeren, maar omdat je weet dat dat een exit inhoud je dan maar naar andere middelen grijpt in het moment?
De doorsnee Amerkaan lijkt vrij dom. Die laten zich van alles wijsmaken. Ze zijn nu bezig om 700 Miljard dollar uit de zakken van de Amerkaanse belastingbetaler te kloppen. Geld wat zakelijke wereld gewoon pen en bloot heeft verduidterd. En ze slikken het ook nog.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]leuk stukje
Probleem met die Amerikanen vind ik altijd dat je nooit weet wanneer het nep is en wanneer echt
Nope idd niet, wat vind je overigens van het nieuws over Brian, dat hij vader wordt?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja hoe zou dat nou kunnen, ik begrijp er niets van
Nee, ze zijn lijken niet allemaal dom, maar ze zijn nepquote:Op donderdag 25 september 2008 12:43 schreef akveor het volgende:
[..]
De doorsnee Amerkaan lijkt vrij dom. Die laten zich van alles wijsmaken. Ze zijn nu bezig om 700 Miljard dollar uit de zakken van de Amerkaanse belastingbetaler te kloppen. Geld wat zakelijke wereld gewoon pen en bloot heeft verduidterd. En ze slikken het ook nog.
Dat heet toch gewoon onmacht? Niet in staat zijnde het met woorden af te doen? De grenzen worden weer opgezocht. Waar ligt de grens? Gewoon exit die gast.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
denk je echt? of zou het te maken hebben met dat iemand gewoon voor zijn bek zou willen timmeren, maar omdat je weet dat dat een exit inhoud je dan maar naar andere middelen grijpt in het moment?
ik denk dat Ribas hem wel op zijn bolle bek had getimmerd in de buitenwereldquote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Ze zijn genept ja. Die conservatieven lijken alleen de belangen te behartigen van de mensen die al geld hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn lijken niet allemaal dom, maar ze zijn nepEn die kredietcrisis komt me inmiddels de strot uit, ben er al de hele dag over aan het lezen/typen en heb er morgen weer 3 uur college over
O maar ik ben er van overtuigd dat er flink gestuurd wordt hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
We weten het inderdaad niet, maar ik sta blijkbaar wat sceptischer tegenover het 'real life gehalte' dan jij. Ik kan me elke keer als ik het zie niet aan de indruk onttrekken dat een groot deel gescript is.
Ach boeien ook die discussie, in CBL vermaken we ons prima en dáár gaat het over. Zo'n programma is bijzaak.
Valt wel mee, in principe. Theoretisch zat er een depressie aan te komen en om dan anticyclisch beleid te vormen, door de bestedingen op te pompen en in dit geval de leningen zou moeten werken, in theorie. In de praktijk werkt het alleen niet en is het idd dom aangezien je nooit weet wanneer je de depressie echt op het hoogtepunt kunt pakken en dus de excessen afvlakt. Maar weet het ook niet preciesquote:Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zijn genept ja. Die conservatieven lijken alleen de belangen te behartigen van de mensen die al geld hebben.
Is ook logisch dat het gebeurt. Maar dan nog kun je natuurlijk flink gestuurd worden.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:55 schreef Gert het volgende:
O maar ik ben er van overtuigd dat er flink gestuurd wordt hoor.
Alleen in dit geval vind ik het gewoon wel lógisch dat zoiets gebeurt. Je zet een stel zelfingemomen strebers bij elkaar, gooit er geld en vrouwen bij en dan krijg je dit soort dingen.
Nou, het is ook nog eens een spélletje hè. En een belangrijk onderdeel daarvan is: zorgen dat je onder de pannen raakt. Dus Sebastiaan valt weinig te verwijten als hij achter Yasmin aanloopt toch? Al is het ook wel logisch dat Rabiës dat heel irritant vindt. Maar het is ook irritant als iemand al meteen in het begin van Risk Australië inpikt en vervolgens 20 legers op Indonesië zet.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk dat Ribas hem wel op zijn bolle bek had getimmerd in de buitenwereld![]()
tis ook 3x niks zonder streams Huub![]()
nou denkt iedereen dat Ribas een gevaarlijke gek is, terwijl die klote Sebastiaan al dagen achter Yasmin
aan loopt, maar eh..... dat is natuurlijk zijn opdracht![]()
hé hé da's wat andersquote:Op donderdag 25 september 2008 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, het is ook nog eens een spélletje hè. En een belangrijk onderdeel daarvan is: zorgen dat je onder de pannen raakt. Dus Sebastiaan valt weinig te verwijten als hij achter Yasmin aanloopt toch? Al is het ook wel logisch dat Rabiës dat heel irritant vindt. Maar het is ook irritant als iemand al meteen in het begin van Risk Australië inpikt en vervolgens 20 legers op Indonesië zet.
Ja natuurlijk zat er een depressie aan te komen als je op verschillenden fronten oorlog aan het voeren bent wat (meen ik) 2 miljard per dag kost. Misschien heb ik wl de verkeerde indruk maar wanneer de conservatievn aan de macht zijn floreerd de wapen industrie.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Valt wel mee, in principe. Theoretisch zat er een depressie aan te komen en om dan anticyclisch beleid te vormen, door de bestedingen op te pompen en in dit geval de leningen zou moeten werken, in theorie. In de praktijk werkt het alleen niet en is het idd dom aangezien je nooit weet wanneer je de depressie echt op het hoogtepunt kunt pakken en dus de excessen afvlakt. Maar weet het ook niet precies
bushquote:Op donderdag 25 september 2008 13:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zat er een depressie aan te komen als je op verschillenden fronten oorlog aan het voeren bent wat (meen ik) 2 miljard per dag kost. Misschien heb ik wl de verkeerde indruk maar wanneer de conservatievn aan de macht zijn floreerd de wapen industrie.
Staot wal jazallaj haquote:Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Goeie.. eh... middag al weer allemaal......
Meneer Deisyy heet toch Donald?![]()
En je hebt je ava veranderd in het plaatje dat ik had opgezocht
tof....veel vrolijker......
Ik was weg, maar ik was weer terug, net Heintje.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik dacht dat je alweer weg was
Hij is denk ik gewoon een mol die voor wat opschudding moet zorgen. Denk niet dat die modepopjes voor een vent als Sebastiaan gaan. Ik vind die meiden ook erg passief. Het lijkt wel of ze allemaal al jaren getrouwd zijn. De enige die er uitspringt wat mij betreft is Fiona. Die is daar tenminste gewoon om te golddiggen. En terecht.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé hé da's wat anders![]()
Nee ik snap ook wel dat sebastiaan ''onder de pannen'' moet komen, maar dan is yasmin wel een
héle onlogische keuze, omdat het duidelijk is dat zij niet wil, Lisa zou zo om zijn......
dus tis gewoon niet logisch denk ik.......
maar ja als het script het zegt.... ja dan is het weer wel logisch........
ofzo
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
koffie![]()
o nee![]()
koffie
leg uit........quote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
op National Geographic gaat zo de JetMan het kanaal over met zijn vleugeltjes.
Ik houd van mijn depressies.... heerlijk de gordijnen dicht en de iedereen negeren....quote:
Ik haat depressies, het licht doet zo pijn aan je ogen als je eindelijk de gordijnen weer open doetquote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik houd van mijn depressies.... heerlijk de gordijnen dicht en de iedereen negeren....
Je kunt ook teveel in een keer willen....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat depressies, het licht doet zo pijn aan je ogen als je eindelijk de gordijnen weer open doet
Energylight van philips zo'n lamp is goed tegen de winterblues........quote:Op donderdag 25 september 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat depressies, het licht doet zo pijn aan je ogen als je eindelijk de gordijnen weer open doet
Precies, Fiona snapt het, en heeft er duidelijk lol in om het spel te spelen. Als énige lijkt soms wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij is denk ik gewoon een mol die voor wat opschudding moet zorgen. Denk niet dat die modepopjes voor een vent als Sebastiaan gaan. Ik vind die meiden ook erg passief. Het lijkt wel of ze allemaal al jaren getrouwd zijn. De enige die er uitspringt wat mij betreft is Fiona. Die is daar tenminste gewoon om te golddiggen. En terecht.
Heb je daar een plaotje van? Hoe blijft zoiets zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hebben jullie ook die intrigerende advertentie over de Cstring? De string zonder zijkanten.
Daar kan ik dan weer over nadenken hè.![]()
oh, ik val nu wel door de mand als freeloader.
Zender heb ik niet, heb alleen Nat Geo wildquote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
op National Geographic gaat zo de JetMan het kanaal over met zijn vleugeltjes.
Ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hebben jullie ook die intrigerende advertentie over de Cstring? De string zonder zijkanten.
Middag...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies, Fiona snapt het, en heeft er duidelijk lol in om het spel te spelen. Als énige lijkt soms wel.
Middag
Was da dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
dan hou je toch alleen een veter over ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Dit zijn dus precies de vragen waar ik ook mee zit. van ijzerdraad? en dat je het soort van "aanklikt"??quote:Op donderdag 25 september 2008 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je daar een plaotje van? Hoe blijft zoiets zitten
Fiona is tofquote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Middag...
Yup ze is die andere meiden ook schijtziek... die lijken zich ondertussen geschikt te hebben in hun onderdanige rol. Ik zie die Fiona wel winnen en sukkel Joost gaat met lege handen terug de echte wereld in.![]()
Fiona FTW!!!!
Middag Blurk. Fiona snapt als enige het spelletje en heeft volgens mij weinig script nodig.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
Precies, Fiona snapt het, en heeft er duidelijk lol in om het spel te spelen. Als énige lijkt soms wel.
Middag
De C zegt het al.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef Deisyy het volgende:
Dit dus![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, het lijkt wel een inlegkruisje![]()
En het nut snap ik er ook niet van
Nou ze overschat die andere meiden wel zeg.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Middag Blurk. Fiona snapt als enige het spelletje en heeft volgens mij weinig script nodig.![]()
Gisteren zei ze dat de rest van de meiden het verstand hebben van een kiezelsteen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ze overschat die andere meiden wel zeg.
En zo ziet het er in zijn geheel uitquote:Op donderdag 25 september 2008 13:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan hou je toch alleen een veter over ofzo![]()
zal wel lekker zitten dan
God wat zal dat klote zitten ik bedoel kutquote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef akveor het volgende:
[..]
De C zegt het al.
[ afbeelding ]
Holy shit, wat een achterlijk ding. Mijn omie zou het een kuttenbedekkertje genoemd hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef Deisyy het volgende:
Dit dus![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, het lijkt wel een inlegkruisje![]()
En het nut snap ik er ook niet van
Die kan het niet in zijn eentje. Ik vind hem grappig emotioneel maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Fiona is tof![]()
maar.....maar...... hoe moet het met Ribas dan.......
Of voor in de kerstboomquote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
leuk wel .... voor onder de kerstboom ofzo........
Wat een onding. Een kutclip.quote:
Maar maar, van welk materiaal is het gemaakt en is het flexibel enzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef Deisyy het volgende:
En zo ziet het er in zijn geheel uit![]()
[ afbeelding ]
Verslag in drievoud inleveren aub.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
God wat zal dat klote zitten ik bedoel kut
Van hardplastic, nee dusquote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar maar, van welk materiaal is het gemaakt en is het flexibel enzo?
en kan het in de wasmachine of moet je dat kutding met de hand wassenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF is dat nu weer?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Al zoekende naar de C string kwam ik de Betty Wet tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een ding........?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Cc zegt dus, een kutclip.quote:
op de hand ........ en goed schrobbenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe zou je zo'n dingen moeten wassen
Een tampon zonder touwtje, die comfortabel zit, niet lekt, waarmee je kunt sporten, zwemmen, dansen en zelfs vrijen als je daar zin in hebt.quote:
Hoe werkt dat in hemelsnaam? Moet je dat in je vagina frotten of zo?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAARCH.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tampon zonder touwtje, die comfortabel zit, niet lekt, waarmee je kunt sporten, zwemmen, dansen en zelfs vrijen als je daar zin in hebt.
Bedoelen ze dat je dat allemaal tegelijk kan doen
Misschien zit het comfortabel als je eróp gaat zitten, maar dat ding is toch veel te groot voor een tampon?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tampon zonder touwtje, die comfortabel zit, niet lekt, waarmee je kunt sporten, zwemmen, dansen en zelfs vrijen als je daar zin in hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in hemelsnaam? Moet je dat in je vagina frotten of zo?
Ik sla even over.
Waarom vind je zoiets uit? teneinde er niet als een rollade uit te zien onder een strakke jurk ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo ziet het er in zijn geheel uit![]()
[ afbeelding ]
ah dus als je zo'n ding indoet dan kan je zwemmen........quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, want dan blijf je drijven Fanquote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah dus als je zo'n ding indoet dan kan je zwemmen........
mooi hoef ik mijn zwemdiploma niet meer te halen ......
dat klink écht smerig.... frotten.....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in hemelsnaam? Moet je dat in je vagina frotten of zo?
Ik sla even over.
ga daar maar zitten. Oké. *klik*.quote:
nah... is toch een mooie uitvinding dan.....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, want dan blijf je drijven Fan
Dankjewel, heerlijk.quote:
Diadeem gebroken bedoel jequote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ga daar maar zitten. Oké. *klik*.![]()
ga je iets te hard zitten, onderbroek gebroken
maar die Spongebob is dus voor erín zeg maar....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat ook tegen menstruatiebloed te gebruiken? Of als C string?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef Manu82 het volgende:
Heb een N70 gekocht via marktplaats voor ¤70 en dat ding ziet er echt perfect uit
![]()
![]()
Kan er wel foto's van maken blijkbaarquote:Op donderdag 25 september 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat ook tegen menstruatiebloed te gebruiken? Of als C string?
Het bekt wel lekker vind ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dat klink écht smerig.... frotten.....
Daarom zit dat gat erin, daar doe je je vinger in om de Betty Wet er in een keer uit trekken.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar die Spongebob is dus voor erín zeg maar....![]()
erin snap ik, maar er weer uit.![]()
![]()
![]()
Ik vat mijn gedachten even samen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zit dat gat erin, daar doe je je vinger in om de Betty Wet er in een keer uit trekken.
It's amazing!!!
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef Manu82 het volgende:
Heb een N70 gekocht via marktplaats voor ¤70 en dat ding ziet er echt perfect uit
![]()
![]()
Volgens Cc frot je dat ding naar binnen dus frot je hem ook weer naar buiten. Simpel toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
maar die Spongebob is dus voor erín zeg maar....![]()
erin snap ik, maar er weer uit.![]()
![]()
![]()
Je zal maar Betty heten.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:39 schreef Copycat het volgende:
Betty Wet ook. Het klinkt net zo ranzig als het eruit ziet.
Dat stempelkussen.quote:
Waarom 3000 jaar evolutie en de uitvinding van blauwe touwtjes negeren denk ik dan.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:42 schreef noekje het volgende:
Die sponsjes hebben ze laatst opgegraven in Egypte. Zo oud zijn die krengen al maar nu noemen ze het Betty en opeens is iedereen overstuur. Da's toch raar.
Oh maar dat klinkt dan wel weer gezellig, lekker frotten met Betty.quote:
Veeg mij maar opquote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
op de hand ........ en goed schrobben
En terwijl ik nog eens zit te lezen over zo'n frot-Spongebob, zie ik dat het ding Beppy Wet heetquote:
niet ?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Veeg mij maar opmaar die clip gaat um niet worden
Lekker dan, nu is iedereen mij voor niks aan het frotten.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Deisyy het volgende:
En terwijl ik nog eens zit te lezen over zo'n frot-Spongebob, zie ik dat het ding Beppy Wet heet
da's foute voorlichting Dais.....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En terwijl ik nog eens zit te lezen over zo'n frot-Spongebob, zie ik dat het ding Beppy Wet heet
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Da's voor HOEREN. Anders hangt den penis zichzelf op. Da's zielig.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom 3000 jaar evolutie en de uitvinding van blauwe touwtjes negeren denk ik dan.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
Whohoo Wet Betty, bamm a lam, whohoo Wet Betty bamm a lam,
Wet Betty's got a crotch, bamm a lam
That bleeds too much, bamm a lam
Just put a cork in it, bamm a lam
And go sit on it, bamm a lam
Whohoo Wet Betty, bamm a lam, whohoo Wet Betty bamm a lam.
Wat heb je aangedaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker dan, nu is iedereen mij voor niks aan het frotten.
even inhakenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's voor HOEREN. Anders hangt den penis zichzelf op. Da's zielig.
ach gossie nu zie ik zo'n blauw aangelopen eikeltje voor me met dat touwtje om zijn nekkiequote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's voor HOEREN. Anders hangt den penis zichzelf op. Da's zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |