quote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Dit zijn dus precies de vragen waar ik ook mee zit. van ijzerdraad? en dat je het soort van "aanklikt"??quote:Op donderdag 25 september 2008 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je daar een plaotje van? Hoe blijft zoiets zitten
Fiona is tofquote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Middag...
Yup ze is die andere meiden ook schijtziek... die lijken zich ondertussen geschikt te hebben in hun onderdanige rol. Ik zie die Fiona wel winnen en sukkel Joost gaat met lege handen terug de echte wereld in.![]()
Fiona FTW!!!!
Middag Blurk. Fiona snapt als enige het spelletje en heeft volgens mij weinig script nodig.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
Precies, Fiona snapt het, en heeft er duidelijk lol in om het spel te spelen. Als énige lijkt soms wel.
Middag
De C zegt het al.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef Deisyy het volgende:
Dit dus![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, het lijkt wel een inlegkruisje![]()
En het nut snap ik er ook niet van
Nou ze overschat die andere meiden wel zeg.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Middag Blurk. Fiona snapt als enige het spelletje en heeft volgens mij weinig script nodig.![]()
Gisteren zei ze dat de rest van de meiden het verstand hebben van een kiezelsteen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ze overschat die andere meiden wel zeg.
En zo ziet het er in zijn geheel uitquote:Op donderdag 25 september 2008 13:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan hou je toch alleen een veter over ofzo![]()
zal wel lekker zitten dan
God wat zal dat klote zitten ik bedoel kutquote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef akveor het volgende:
[..]
De C zegt het al.
[ afbeelding ]
Holy shit, wat een achterlijk ding. Mijn omie zou het een kuttenbedekkertje genoemd hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef Deisyy het volgende:
Dit dus![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, het lijkt wel een inlegkruisje![]()
En het nut snap ik er ook niet van
Die kan het niet in zijn eentje. Ik vind hem grappig emotioneel maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Fiona is tof![]()
maar.....maar...... hoe moet het met Ribas dan.......
Of voor in de kerstboomquote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
leuk wel .... voor onder de kerstboom ofzo........
Wat een onding. Een kutclip.quote:
Maar maar, van welk materiaal is het gemaakt en is het flexibel enzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef Deisyy het volgende:
En zo ziet het er in zijn geheel uit![]()
[ afbeelding ]
Verslag in drievoud inleveren aub.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
God wat zal dat klote zitten ik bedoel kut
Van hardplastic, nee dusquote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar maar, van welk materiaal is het gemaakt en is het flexibel enzo?
en kan het in de wasmachine of moet je dat kutding met de hand wassenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF is dat nu weer?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Al zoekende naar de C string kwam ik de Betty Wet tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een ding........?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Al zoekende naar de C string kwam ik de Betty Wet tegen![]()
[ afbeelding ]
Wat Cc zegt dus, een kutclip.quote:
op de hand ........ en goed schrobbenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe zou je zo'n dingen moeten wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |