Hij is denk ik gewoon een mol die voor wat opschudding moet zorgen. Denk niet dat die modepopjes voor een vent als Sebastiaan gaan. Ik vind die meiden ook erg passief. Het lijkt wel of ze allemaal al jaren getrouwd zijn. De enige die er uitspringt wat mij betreft is Fiona. Die is daar tenminste gewoon om te golddiggen. En terecht.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé hé da's wat anders![]()
Nee ik snap ook wel dat sebastiaan ''onder de pannen'' moet komen, maar dan is yasmin wel een
héle onlogische keuze, omdat het duidelijk is dat zij niet wil, Lisa zou zo om zijn......
dus tis gewoon niet logisch denk ik.......
maar ja als het script het zegt.... ja dan is het weer wel logisch........
ofzo
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
koffie![]()
o nee![]()
koffie
leg uit........quote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
op National Geographic gaat zo de JetMan het kanaal over met zijn vleugeltjes.
Ik houd van mijn depressies.... heerlijk de gordijnen dicht en de iedereen negeren....quote:
Ik haat depressies, het licht doet zo pijn aan je ogen als je eindelijk de gordijnen weer open doetquote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik houd van mijn depressies.... heerlijk de gordijnen dicht en de iedereen negeren....
Je kunt ook teveel in een keer willen....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat depressies, het licht doet zo pijn aan je ogen als je eindelijk de gordijnen weer open doet
Energylight van philips zo'n lamp is goed tegen de winterblues........quote:Op donderdag 25 september 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat depressies, het licht doet zo pijn aan je ogen als je eindelijk de gordijnen weer open doet
Precies, Fiona snapt het, en heeft er duidelijk lol in om het spel te spelen. Als énige lijkt soms wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij is denk ik gewoon een mol die voor wat opschudding moet zorgen. Denk niet dat die modepopjes voor een vent als Sebastiaan gaan. Ik vind die meiden ook erg passief. Het lijkt wel of ze allemaal al jaren getrouwd zijn. De enige die er uitspringt wat mij betreft is Fiona. Die is daar tenminste gewoon om te golddiggen. En terecht.
Heb je daar een plaotje van? Hoe blijft zoiets zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hebben jullie ook die intrigerende advertentie over de Cstring? De string zonder zijkanten.
Daar kan ik dan weer over nadenken hè.![]()
oh, ik val nu wel door de mand als freeloader.
Zender heb ik niet, heb alleen Nat Geo wildquote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
op National Geographic gaat zo de JetMan het kanaal over met zijn vleugeltjes.
Ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hebben jullie ook die intrigerende advertentie over de Cstring? De string zonder zijkanten.
Middag...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies, Fiona snapt het, en heeft er duidelijk lol in om het spel te spelen. Als énige lijkt soms wel.
Middag
Was da dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
dan hou je toch alleen een veter over ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Dit zijn dus precies de vragen waar ik ook mee zit. van ijzerdraad? en dat je het soort van "aanklikt"??quote:Op donderdag 25 september 2008 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je daar een plaotje van? Hoe blijft zoiets zitten
Fiona is tofquote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Middag...
Yup ze is die andere meiden ook schijtziek... die lijken zich ondertussen geschikt te hebben in hun onderdanige rol. Ik zie die Fiona wel winnen en sukkel Joost gaat met lege handen terug de echte wereld in.![]()
Fiona FTW!!!!
Middag Blurk. Fiona snapt als enige het spelletje en heeft volgens mij weinig script nodig.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
Precies, Fiona snapt het, en heeft er duidelijk lol in om het spel te spelen. Als énige lijkt soms wel.
Middag
De C zegt het al.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef Deisyy het volgende:
Dit dus![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, het lijkt wel een inlegkruisje![]()
En het nut snap ik er ook niet van
Nou ze overschat die andere meiden wel zeg.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Middag Blurk. Fiona snapt als enige het spelletje en heeft volgens mij weinig script nodig.![]()
Gisteren zei ze dat de rest van de meiden het verstand hebben van een kiezelsteen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ze overschat die andere meiden wel zeg.
En zo ziet het er in zijn geheel uitquote:Op donderdag 25 september 2008 13:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan hou je toch alleen een veter over ofzo![]()
zal wel lekker zitten dan
God wat zal dat klote zitten ik bedoel kutquote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef akveor het volgende:
[..]
De C zegt het al.
[ afbeelding ]
Holy shit, wat een achterlijk ding. Mijn omie zou het een kuttenbedekkertje genoemd hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef Deisyy het volgende:
Dit dus![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, het lijkt wel een inlegkruisje![]()
En het nut snap ik er ook niet van
Die kan het niet in zijn eentje. Ik vind hem grappig emotioneel maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Fiona is tof![]()
maar.....maar...... hoe moet het met Ribas dan.......
Of voor in de kerstboomquote:Op donderdag 25 september 2008 13:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
leuk wel .... voor onder de kerstboom ofzo........
Wat een onding. Een kutclip.quote:
Maar maar, van welk materiaal is het gemaakt en is het flexibel enzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef Deisyy het volgende:
En zo ziet het er in zijn geheel uit![]()
[ afbeelding ]
Verslag in drievoud inleveren aub.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
God wat zal dat klote zitten ik bedoel kut
Van hardplastic, nee dusquote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar maar, van welk materiaal is het gemaakt en is het flexibel enzo?
en kan het in de wasmachine of moet je dat kutding met de hand wassenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF is dat nu weer?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Al zoekende naar de C string kwam ik de Betty Wet tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een ding........?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Cc zegt dus, een kutclip.quote:
op de hand ........ en goed schrobbenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe zou je zo'n dingen moeten wassen
Een tampon zonder touwtje, die comfortabel zit, niet lekt, waarmee je kunt sporten, zwemmen, dansen en zelfs vrijen als je daar zin in hebt.quote:
Hoe werkt dat in hemelsnaam? Moet je dat in je vagina frotten of zo?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAARCH.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tampon zonder touwtje, die comfortabel zit, niet lekt, waarmee je kunt sporten, zwemmen, dansen en zelfs vrijen als je daar zin in hebt.
Bedoelen ze dat je dat allemaal tegelijk kan doen
Misschien zit het comfortabel als je eróp gaat zitten, maar dat ding is toch veel te groot voor een tampon?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tampon zonder touwtje, die comfortabel zit, niet lekt, waarmee je kunt sporten, zwemmen, dansen en zelfs vrijen als je daar zin in hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in hemelsnaam? Moet je dat in je vagina frotten of zo?
Ik sla even over.
Waarom vind je zoiets uit? teneinde er niet als een rollade uit te zien onder een strakke jurk ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo ziet het er in zijn geheel uit![]()
[ afbeelding ]
ah dus als je zo'n ding indoet dan kan je zwemmen........quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, want dan blijf je drijven Fanquote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah dus als je zo'n ding indoet dan kan je zwemmen........
mooi hoef ik mijn zwemdiploma niet meer te halen ......
dat klink écht smerig.... frotten.....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in hemelsnaam? Moet je dat in je vagina frotten of zo?
Ik sla even over.
ga daar maar zitten. Oké. *klik*.quote:
nah... is toch een mooie uitvinding dan.....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, want dan blijf je drijven Fan
Dankjewel, heerlijk.quote:
Diadeem gebroken bedoel jequote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ga daar maar zitten. Oké. *klik*.![]()
ga je iets te hard zitten, onderbroek gebroken
maar die Spongebob is dus voor erín zeg maar....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat ook tegen menstruatiebloed te gebruiken? Of als C string?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef Manu82 het volgende:
Heb een N70 gekocht via marktplaats voor ¤70 en dat ding ziet er echt perfect uit
![]()
![]()
Kan er wel foto's van maken blijkbaarquote:Op donderdag 25 september 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat ook tegen menstruatiebloed te gebruiken? Of als C string?
Het bekt wel lekker vind ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dat klink écht smerig.... frotten.....
Daarom zit dat gat erin, daar doe je je vinger in om de Betty Wet er in een keer uit trekken.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar die Spongebob is dus voor erín zeg maar....![]()
erin snap ik, maar er weer uit.![]()
![]()
![]()
Ik vat mijn gedachten even samen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zit dat gat erin, daar doe je je vinger in om de Betty Wet er in een keer uit trekken.
It's amazing!!!
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef Manu82 het volgende:
Heb een N70 gekocht via marktplaats voor ¤70 en dat ding ziet er echt perfect uit
![]()
![]()
Volgens Cc frot je dat ding naar binnen dus frot je hem ook weer naar buiten. Simpel toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
maar die Spongebob is dus voor erín zeg maar....![]()
erin snap ik, maar er weer uit.![]()
![]()
![]()
Je zal maar Betty heten.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:39 schreef Copycat het volgende:
Betty Wet ook. Het klinkt net zo ranzig als het eruit ziet.
Dat stempelkussen.quote:
Waarom 3000 jaar evolutie en de uitvinding van blauwe touwtjes negeren denk ik dan.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:42 schreef noekje het volgende:
Die sponsjes hebben ze laatst opgegraven in Egypte. Zo oud zijn die krengen al maar nu noemen ze het Betty en opeens is iedereen overstuur. Da's toch raar.
Oh maar dat klinkt dan wel weer gezellig, lekker frotten met Betty.quote:
Veeg mij maar opquote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
op de hand ........ en goed schrobben
En terwijl ik nog eens zit te lezen over zo'n frot-Spongebob, zie ik dat het ding Beppy Wet heetquote:
niet ?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Veeg mij maar opmaar die clip gaat um niet worden
Lekker dan, nu is iedereen mij voor niks aan het frotten.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Deisyy het volgende:
En terwijl ik nog eens zit te lezen over zo'n frot-Spongebob, zie ik dat het ding Beppy Wet heet
da's foute voorlichting Dais.....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En terwijl ik nog eens zit te lezen over zo'n frot-Spongebob, zie ik dat het ding Beppy Wet heet
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Da's voor HOEREN. Anders hangt den penis zichzelf op. Da's zielig.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom 3000 jaar evolutie en de uitvinding van blauwe touwtjes negeren denk ik dan.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
Whohoo Wet Betty, bamm a lam, whohoo Wet Betty bamm a lam,
Wet Betty's got a crotch, bamm a lam
That bleeds too much, bamm a lam
Just put a cork in it, bamm a lam
And go sit on it, bamm a lam
Whohoo Wet Betty, bamm a lam, whohoo Wet Betty bamm a lam.
Wat heb je aangedaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker dan, nu is iedereen mij voor niks aan het frotten.
even inhakenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's voor HOEREN. Anders hangt den penis zichzelf op. Da's zielig.
ach gossie nu zie ik zo'n blauw aangelopen eikeltje voor me met dat touwtje om zijn nekkiequote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's voor HOEREN. Anders hangt den penis zichzelf op. Da's zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |