Een tampon zonder touwtje, die comfortabel zit, niet lekt, waarmee je kunt sporten, zwemmen, dansen en zelfs vrijen als je daar zin in hebt.quote:
Hoe werkt dat in hemelsnaam? Moet je dat in je vagina frotten of zo?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Al zoekende naar de C string kwam ik de Betty Wet tegen![]()
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAARCH.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tampon zonder touwtje, die comfortabel zit, niet lekt, waarmee je kunt sporten, zwemmen, dansen en zelfs vrijen als je daar zin in hebt.
Bedoelen ze dat je dat allemaal tegelijk kan doen
Misschien zit het comfortabel als je eróp gaat zitten, maar dat ding is toch veel te groot voor een tampon?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tampon zonder touwtje, die comfortabel zit, niet lekt, waarmee je kunt sporten, zwemmen, dansen en zelfs vrijen als je daar zin in hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in hemelsnaam? Moet je dat in je vagina frotten of zo?
Ik sla even over.
Waarom vind je zoiets uit? teneinde er niet als een rollade uit te zien onder een strakke jurk ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo ziet het er in zijn geheel uit![]()
[ afbeelding ]
ah dus als je zo'n ding indoet dan kan je zwemmen........quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, want dan blijf je drijven Fanquote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah dus als je zo'n ding indoet dan kan je zwemmen........
mooi hoef ik mijn zwemdiploma niet meer te halen ......
dat klink écht smerig.... frotten.....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in hemelsnaam? Moet je dat in je vagina frotten of zo?
Ik sla even over.
ga daar maar zitten. Oké. *klik*.quote:
nah... is toch een mooie uitvinding dan.....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, want dan blijf je drijven Fan
Dankjewel, heerlijk.quote:
Diadeem gebroken bedoel jequote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ga daar maar zitten. Oké. *klik*.![]()
ga je iets te hard zitten, onderbroek gebroken
maar die Spongebob is dus voor erín zeg maar....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat ook tegen menstruatiebloed te gebruiken? Of als C string?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef Manu82 het volgende:
Heb een N70 gekocht via marktplaats voor ¤70 en dat ding ziet er echt perfect uit
![]()
![]()
Kan er wel foto's van maken blijkbaarquote:Op donderdag 25 september 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat ook tegen menstruatiebloed te gebruiken? Of als C string?
Het bekt wel lekker vind ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dat klink écht smerig.... frotten.....
Daarom zit dat gat erin, daar doe je je vinger in om de Betty Wet er in een keer uit trekken.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar die Spongebob is dus voor erín zeg maar....![]()
erin snap ik, maar er weer uit.![]()
![]()
![]()
Ik vat mijn gedachten even samen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zit dat gat erin, daar doe je je vinger in om de Betty Wet er in een keer uit trekken.
It's amazing!!!
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef Manu82 het volgende:
Heb een N70 gekocht via marktplaats voor ¤70 en dat ding ziet er echt perfect uit
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |