Hij is denk ik gewoon een mol die voor wat opschudding moet zorgen. Denk niet dat die modepopjes voor een vent als Sebastiaan gaan. Ik vind die meiden ook erg passief. Het lijkt wel of ze allemaal al jaren getrouwd zijn. De enige die er uitspringt wat mij betreft is Fiona. Die is daar tenminste gewoon om te golddiggen. En terecht.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé hé da's wat anders![]()
Nee ik snap ook wel dat sebastiaan ''onder de pannen'' moet komen, maar dan is yasmin wel een
héle onlogische keuze, omdat het duidelijk is dat zij niet wil, Lisa zou zo om zijn......
dus tis gewoon niet logisch denk ik.......
maar ja als het script het zegt.... ja dan is het weer wel logisch........
ofzo
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
koffie![]()
o nee![]()
koffie
leg uit........quote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
op National Geographic gaat zo de JetMan het kanaal over met zijn vleugeltjes.
Ik houd van mijn depressies.... heerlijk de gordijnen dicht en de iedereen negeren....quote:
Ik haat depressies, het licht doet zo pijn aan je ogen als je eindelijk de gordijnen weer open doetquote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik houd van mijn depressies.... heerlijk de gordijnen dicht en de iedereen negeren....
Je kunt ook teveel in een keer willen....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat depressies, het licht doet zo pijn aan je ogen als je eindelijk de gordijnen weer open doet
Energylight van philips zo'n lamp is goed tegen de winterblues........quote:Op donderdag 25 september 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat depressies, het licht doet zo pijn aan je ogen als je eindelijk de gordijnen weer open doet
Precies, Fiona snapt het, en heeft er duidelijk lol in om het spel te spelen. Als énige lijkt soms wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij is denk ik gewoon een mol die voor wat opschudding moet zorgen. Denk niet dat die modepopjes voor een vent als Sebastiaan gaan. Ik vind die meiden ook erg passief. Het lijkt wel of ze allemaal al jaren getrouwd zijn. De enige die er uitspringt wat mij betreft is Fiona. Die is daar tenminste gewoon om te golddiggen. En terecht.
Heb je daar een plaotje van? Hoe blijft zoiets zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hebben jullie ook die intrigerende advertentie over de Cstring? De string zonder zijkanten.
Daar kan ik dan weer over nadenken hè.![]()
oh, ik val nu wel door de mand als freeloader.
Zender heb ik niet, heb alleen Nat Geo wildquote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
op National Geographic gaat zo de JetMan het kanaal over met zijn vleugeltjes.
Ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hebben jullie ook die intrigerende advertentie over de Cstring? De string zonder zijkanten.
Middag...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies, Fiona snapt het, en heeft er duidelijk lol in om het spel te spelen. Als énige lijkt soms wel.
Middag
Was da dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
dan hou je toch alleen een veter over ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |