vertel .......quote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk weer de enige die een rare associatie bij die gif krijgt
We weten het inderdaad niet, maar ik sta blijkbaar wat sceptischer tegenover het 'real life gehalte' dan jij. Ik kan me elke keer als ik het zie niet aan de indruk onttrekken dat een groot deel gescript is.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:22 schreef Gert het volgende:
Kan hoor. We weten het niet hè. Misschien is het wel van A tot Z toneel allemaal.
Het kan óók zijn dat je Sebastiaan ziet wachten op het water, omdat..... er een schreeuwende idioot met een glas water in zijn handen voor hem staat.
Ik denk dat het pas écht scirpt was geweest, als hij heel hard was weggerend, al jammerend: "O nee! Geen water! Ik smeek jet, doe het niet!"
Jij denkt dat Yasmin aan het squirten is?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef pullup het volgende:
Oh, is dat nou wat??quote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en Rabiës mag blijven natuurlijk. Of misschien wordt z'n creditcardaccount gehalveerd door er 150 euro op af te boeken.
Buuf: over Cant' Buy Me Love.
wat is squirten?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat Yasmin aan het squirten is?
Het is toch Ribas die de 'gevende' partij isquote:Op donderdag 25 september 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat Yasmin aan het squirten is?
Ehm..... asociaties met Joran en Amanda zijn al in het uizendings-topic gemaakt. Heb jij nog een andere "juicy" asso?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
goed gedaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemiddag een ieder.
De meeste helpdesken zijn zwaar kut... Ik ben al 2 maanden bezig om een Axis camera Beeld én geluid te laten opnemen.
Gisteren heeft mijn nieuwe provider (TweakDSL) z'n verbinding opgeleverd. Het was even een gedoe om m'n SpeedTouch in te regelen maar ik heb nu een 20Mb down en een 1024Kb up maar zonder helpdesk is het me uiteindelijk gelukt.
Ach ik ga er vanuit gaat dat alles gecript is en vind ik het programma steeds beter te pruimen.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Terwijl Rabiës zo'n beheerste jongen is, normaal. Volkomen ongeloofwaardig dat-ie zoiets zou doen.
Of zou dat opgewonden, lwawaaiige gedoe van 'm de afgelopen drie weken, óók allemaal scirpt zijn geweest.
Misschien zit Yasmin er wel onder.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:27 schreef pullup het volgende:
Het is toch Ribas die de 'gevende' partij is
yepquote:Op donderdag 25 september 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation
Was dat gescriptquote:Op donderdag 25 september 2008 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ik ga er vanuit gaat dat alles gecript is en vind ik het programma steeds beter te pruimen.
Mijn vieze vette vervelende verloofde was ook helemaal gescript en ver over cde top maar vond het een van de leukste series van het afgelopen jaar
[ afbeelding ]
Ja... dus? Jij denkt dat Ribas vlak daarvoor aan een hartstilstand is gestorven en onmiddelijk gereïncarneerd is als lama?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is toch Ribas die de 'gevende' partij is
Mjah de hoeveelheid zorgt wellicht voor de verdunning.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien zit Yasmin er wel onder.
Wel erg doorzichtig voor een litertje sperma.
Ik weet niet wat ze precies wisten maar het was zo over de top dat het zeer vermakelijk werd.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was dat gescript
Wisten die ouders het wel dan?
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze precies wisten maar het was zo over de top dat het zeer vermakelijk werd.
2 jaar geleden schreef ik dit: http://openminded.wordpre(...)eze-vette-verloofde/
Nu je het zegt, hoe kan Ribas uberhaupt die tel van Brain hebben gekregen als hij in de villa zitquote:Op donderdag 25 september 2008 12:37 schreef akveor het volgende:
Maar uh moet Ribas nu weg of wordt dit een Amandaatje?
denk je echt? of zou het te maken hebben met dat iemand gewoon voor zijn bek zou willen timmeren, maar omdat je weet dat dat een exit inhoud je dan maar naar andere middelen grijpt in het moment?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Je ziet Sebastiaan gewoon wachten op het water.
'Jongens, maak ruzie en dan op het eind een climax met een glas water. Dat gaf in het verleden ook volop commotie en never change a winning concept ...'
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
ja hoe zou dat nou kunnen, ik begrijp er niets vanquote:Op donderdag 25 september 2008 12:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hoe kan Ribas uberhaupt die tel van Brain hebben gekregen als hij in de villa zit
Uitzending staat inmiddels online. Wat een nikszeggend gesprekje zeg.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:05 schreef Copycat het volgende:
Brian heeft de Gielmobiel aan Ribas doorgegeven.
Heb er niks van gehoord, alleen 'Met Ribas'. Toen vluchtte ik (weer te laat) uit mijn auto.
Ja, dat denk ik echt.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef Huubdgk het volgende:
denk je echt? of zou het te maken hebben met dat iemand gewoon voor zijn bek zou willen timmeren, maar omdat je weet dat dat een exit inhoud je dan maar naar andere middelen grijpt in het moment?
De doorsnee Amerkaan lijkt vrij dom. Die laten zich van alles wijsmaken. Ze zijn nu bezig om 700 Miljard dollar uit de zakken van de Amerkaanse belastingbetaler te kloppen. Geld wat zakelijke wereld gewoon pen en bloot heeft verduidterd. En ze slikken het ook nog.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]leuk stukje
Probleem met die Amerikanen vind ik altijd dat je nooit weet wanneer het nep is en wanneer echt
Nope idd niet, wat vind je overigens van het nieuws over Brian, dat hij vader wordt?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja hoe zou dat nou kunnen, ik begrijp er niets van
Nee, ze zijn lijken niet allemaal dom, maar ze zijn nepquote:Op donderdag 25 september 2008 12:43 schreef akveor het volgende:
[..]
De doorsnee Amerkaan lijkt vrij dom. Die laten zich van alles wijsmaken. Ze zijn nu bezig om 700 Miljard dollar uit de zakken van de Amerkaanse belastingbetaler te kloppen. Geld wat zakelijke wereld gewoon pen en bloot heeft verduidterd. En ze slikken het ook nog.
Dat heet toch gewoon onmacht? Niet in staat zijnde het met woorden af te doen? De grenzen worden weer opgezocht. Waar ligt de grens? Gewoon exit die gast.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
denk je echt? of zou het te maken hebben met dat iemand gewoon voor zijn bek zou willen timmeren, maar omdat je weet dat dat een exit inhoud je dan maar naar andere middelen grijpt in het moment?
ik denk dat Ribas hem wel op zijn bolle bek had getimmerd in de buitenwereldquote:Op donderdag 25 september 2008 12:39 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Ze zijn genept ja. Die conservatieven lijken alleen de belangen te behartigen van de mensen die al geld hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn lijken niet allemaal dom, maar ze zijn nepEn die kredietcrisis komt me inmiddels de strot uit, ben er al de hele dag over aan het lezen/typen en heb er morgen weer 3 uur college over
O maar ik ben er van overtuigd dat er flink gestuurd wordt hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
We weten het inderdaad niet, maar ik sta blijkbaar wat sceptischer tegenover het 'real life gehalte' dan jij. Ik kan me elke keer als ik het zie niet aan de indruk onttrekken dat een groot deel gescript is.
Ach boeien ook die discussie, in CBL vermaken we ons prima en dáár gaat het over. Zo'n programma is bijzaak.
Valt wel mee, in principe. Theoretisch zat er een depressie aan te komen en om dan anticyclisch beleid te vormen, door de bestedingen op te pompen en in dit geval de leningen zou moeten werken, in theorie. In de praktijk werkt het alleen niet en is het idd dom aangezien je nooit weet wanneer je de depressie echt op het hoogtepunt kunt pakken en dus de excessen afvlakt. Maar weet het ook niet preciesquote:Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zijn genept ja. Die conservatieven lijken alleen de belangen te behartigen van de mensen die al geld hebben.
Is ook logisch dat het gebeurt. Maar dan nog kun je natuurlijk flink gestuurd worden.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:55 schreef Gert het volgende:
O maar ik ben er van overtuigd dat er flink gestuurd wordt hoor.
Alleen in dit geval vind ik het gewoon wel lógisch dat zoiets gebeurt. Je zet een stel zelfingemomen strebers bij elkaar, gooit er geld en vrouwen bij en dan krijg je dit soort dingen.
Nou, het is ook nog eens een spélletje hè. En een belangrijk onderdeel daarvan is: zorgen dat je onder de pannen raakt. Dus Sebastiaan valt weinig te verwijten als hij achter Yasmin aanloopt toch? Al is het ook wel logisch dat Rabiës dat heel irritant vindt. Maar het is ook irritant als iemand al meteen in het begin van Risk Australië inpikt en vervolgens 20 legers op Indonesië zet.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk dat Ribas hem wel op zijn bolle bek had getimmerd in de buitenwereld![]()
tis ook 3x niks zonder streams Huub![]()
nou denkt iedereen dat Ribas een gevaarlijke gek is, terwijl die klote Sebastiaan al dagen achter Yasmin
aan loopt, maar eh..... dat is natuurlijk zijn opdracht![]()
hé hé da's wat andersquote:Op donderdag 25 september 2008 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, het is ook nog eens een spélletje hè. En een belangrijk onderdeel daarvan is: zorgen dat je onder de pannen raakt. Dus Sebastiaan valt weinig te verwijten als hij achter Yasmin aanloopt toch? Al is het ook wel logisch dat Rabiës dat heel irritant vindt. Maar het is ook irritant als iemand al meteen in het begin van Risk Australië inpikt en vervolgens 20 legers op Indonesië zet.
Ja natuurlijk zat er een depressie aan te komen als je op verschillenden fronten oorlog aan het voeren bent wat (meen ik) 2 miljard per dag kost. Misschien heb ik wl de verkeerde indruk maar wanneer de conservatievn aan de macht zijn floreerd de wapen industrie.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Valt wel mee, in principe. Theoretisch zat er een depressie aan te komen en om dan anticyclisch beleid te vormen, door de bestedingen op te pompen en in dit geval de leningen zou moeten werken, in theorie. In de praktijk werkt het alleen niet en is het idd dom aangezien je nooit weet wanneer je de depressie echt op het hoogtepunt kunt pakken en dus de excessen afvlakt. Maar weet het ook niet precies
bushquote:Op donderdag 25 september 2008 13:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zat er een depressie aan te komen als je op verschillenden fronten oorlog aan het voeren bent wat (meen ik) 2 miljard per dag kost. Misschien heb ik wl de verkeerde indruk maar wanneer de conservatievn aan de macht zijn floreerd de wapen industrie.
Staot wal jazallaj haquote:Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Goeie.. eh... middag al weer allemaal......
Meneer Deisyy heet toch Donald?![]()
En je hebt je ava veranderd in het plaatje dat ik had opgezocht
tof....veel vrolijker......
Ik was weg, maar ik was weer terug, net Heintje.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik dacht dat je alweer weg was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |