naah, ff gezellig een singalongetje dan (ook voor de buuv morgen) en truste for nowquote:
Willem! Jozef!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
naah, ff gezellig een singalongetje dan (ook voor de buuv morgen) en truste for now:
Said so near the punk is dead
Here was you a modern tend.(of tendention)
Don't let it losing don't any worse
and all cruise up tha the punk is dead
Punk's not dead i know [x4]
We're all punks and we don't care
That was price to dye our hair
Blow the trapist in your face
with about tone of noise
[Refrain x2]
It across to any law
have no fear till the day i die
We all here use just to walk around
Don't like? i'll hitchu to the ground
[Refrain x2]
Yeah!
Nee, tis geen vrijdag nog.quote:
goedensmorgensssss, ben er even uitgestort maar ga toch maar weer doorpitten.quote:
euh...quote:Op donderdag 25 september 2008 08:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! We zijn gesloten!
Goedemorgen!
Ik heb het stervenskoud. Logisch, het is hier maar 19,5 graad. Ik mis die halve.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh...
doe s open dan, best lekker in het zonnetje maar van achter glas hoor.
Ben je nog steeds ziek?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:16 schreef CarOnline het volgende:
Mogge leute
ben de hele week nog niet zó vroeg uit bed geweest en ik geloof dat ik er zo maar weer in duik
Hahaha, volgens mij had Giel toch aan Brian gevraagd om hem aan iemand te geven die wel bekend is. Ribas, hoe dan.....quote:Op donderdag 25 september 2008 09:05 schreef Copycat het volgende:
http://giel.vara.nl/GIEL-mobiel.554.0.html
Brian heeft de Gielmobiel aan Ribas doorgegeven.
Heb er niks van gehoord, alleen 'Met Ribas'. Toen vluchtte ik (weer te laat) uit mijn auto.
Ja! en ik snabbut niet, want gister heb ik zelfs gewoon gegeten en nou hang ik weer te niksen en voel me beroerd.quote:
Voor Brian bleef je nog even zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:05 schreef Copycat het volgende:
http://giel.vara.nl/GIEL-mobiel.554.0.html
Brian heeft de Gielmobiel aan Ribas doorgegeven.
Heb er niks van gehoord, alleen 'Met Ribas'. Toen vluchtte ik (weer te laat) uit mijn auto.
Ja, maar nu weet ik dat ik dat ook makkelijk terug kan luisteren, straks!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:37 schreef blomst het volgende:
Voor Brian bleef je nog even zitten
So you think you can dance? Ja?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:37 schreef Copycat het volgende:
Beterschap CarO!
Ik ben ook zo'n verstrooide sufkut soms. Ik de hele week denken dat ik vanavond een sort of zakelijk etentje heb van een vriend/zakenrelatie met nog 15 andere zakenrelaties. Nog niets gehoord, dus sms 'm net. "Nee Cc, dat is volgende maand ..."
Hoef ik gelukkig vanavond niet mijn favoriete programma te missen!
Ja! Zijn het nu nog audities of gaan we inmiddels met de beste dansers naar de workshop?quote:
Nee, volgens mij nog audities. Dat duurt en dat duurt maar. Ik heb wel zin in die bootcamp.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Zijn het nu nog audities of gaan we inmiddels met de beste dansers naar de workshop?
Maar het werkt nu weerquote:Op donderdag 25 september 2008 10:46 schreef hondjes het volgende:
geodemorgen,
gisteren gebeld , zeggen ze ,grote storing , u kan niet online
vanmorgen, niets nada nieks, dus geen internet
bel weer...kleine storing geweest, even moden aan en uit, en ja hoor, online
dank u wel meneer kpn, voor de verschrikkelijk goede informatie.
klerezooi
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Zooooo de schapjes zijn weer binnen. Nu nog in de koelkast endezo.![]()
eerst dat ding maar eens schoonraggen nu die nagenoeg leeg is
het meneertje hier zei,,was de bus , die tegen de auto aanreed.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen , de zon schijnt weer lekker![]()
Meneer Deisyy heeft vorige week het benzineklepje van mijn auto gelopen, ik zwaar de pest in natuurlijk, die auto is pas 6 maanden oud, maar het was natuurlijk allemaal de schuld van het klepje. Vandaag heb ik er een nieuwe op laten zetten, maar liefst 150 euroVoor zo'n klein kutklepje.
Gelukkig maar, ik sla altijd een beetje in paniek als mijn internet het niet doetquote:Op donderdag 25 september 2008 11:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
het meneertje hier zei,,was de bus , die tegen de auto aanreed.
zo zijn meneertjes![]()
ja ,het werkt weer, gelukkig
ik ook hoor, vroeg nog, moet ik wat doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik sla altijd een beetje in paniek als mijn internet het niet doet
En niet eens kokend water, hè? Watjes dat het zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!![]()
Ik koffie, en Sebastiaan vanavond water![]()
[ afbeelding ]
© dgklieke
Ja. Terwijl Rabiës zo'n beheerste jongen is, normaal. Volkomen ongeloofwaardig dat-ie zoiets zou doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En niet eens kokend water, hè? Watjes dat het zijn.
Het ziet er wel heel echt en vooral spontaan uit!
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:15 schreef Gert het volgende:
Ja. terwijl Rabiës zo'n beheerste jongen is, normaal. Volkomen ongeloofwaardig dat-ie zoiets zou doen.
Of zou dat opgewonden, lwawaaiige gedoe van 'm de afgelopen drie weken, óók allemaal scirpt zijn geweest.
Precies, allemaal script, Koning Ribas weet zich te beheersenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Terwijl Rabiës Koning Ribas zo'n beheerste jongen is, normaal. Volkomen ongeloofwaardig dat-ie zoiets zou doen.
Of zou dat opgewonden, lwawaaiige gedoe van 'm de afgelopen drie weken, óók allemaal scirpt zijn geweest.
Kan hoor. We weten het niet hè. Misschien is het wel van A tot Z toneel allemaal.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Je ziet Sebastiaan gewoon wachten op het water.
'Jongens, maak ruzie en dan op het eind een climax met een glas water. Dat gaf in het verleden ook volop commotie en never change a winning concept ...'
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Goeie.. eh... middag al weer allemaal......quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen , de zon schijnt weer lekker![]()
Meneer Deisyy heeft vorige week het benzineklepje van mijn auto gelopen, ik zwaar de pest in natuurlijk, die auto is pas 6 maanden oud, maar het was natuurlijk allemaal de schuld van het klepje. Vandaag heb ik er een nieuwe op laten zetten, maar liefst 150 euroVoor zo'n klein kutklepje.
Goedemiddag een ieder.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:46 schreef hondjes het volgende:
geodemorgen,
gisteren gebeld , zeggen ze ,grote storing , u kan niet online
vanmorgen, niets nada nieks, dus geen internet
bel weer...kleine storing geweest, even moden aan en uit, en ja hoor, online
dank u wel meneer kpn, voor de verschrikkelijk goede informatie.
klerezooi
Nee, en Rabiës mag blijven natuurlijk. Of misschien wordt z'n creditcardaccount gehalveerd door er 150 euro op af te boeken.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
Zou Sebassie er nu ook op los gaan slaan
ik kan niet wachten........quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!![]()
Ik koffie, en Sebastiaan vanavond water![]()
[ afbeelding ]
© dgklieke
Ik ben natuurlijk weer de enige die een rare associatie bij die gif krijgtquote:Op donderdag 25 september 2008 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan hoor. We weten het niet hè. Misschien is het wel van A tot Z toneel allemaal.
Het kan óók zijn dat je Sebastiaan ziet wachten op het water, omdat..... er een schreeuwende idioot met een glas water in zijn handen voor hem staat.
Ik denk dat het pas écht scirpt was geweest, als hij heel hard was weggerend, al jammerend: "O nee! Geen water! Ik smeek jet, doe het niet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |