Daar zou ik niet raar van staan te kijken, de koorts bleef was gisteren nog steeds hoog.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:45 schreef blomst het volgende:
[..]
zou ze weer inhet ziekenhuis liggen?
Zó, wat een goed voornemen. Succes!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik niet raar van staan te kijken, de koorts bleef was gisteren nog steeds hoog.
Over longen gesproken, vanavond is mijn laatste avond dat ik rookMorgen stop ik.
Ik ben niet chagrijnig Blurkiequote:Op woensdag 24 september 2008 21:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zó, wat een goed voornemen. Succes!![]()
nu snap ik waarom je zo chagrijnig kijkt
oef, sterkte, en hopelijk hou je het volquote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik niet raar van staan te kijken, de koorts bleef was gisteren nog steeds hoog.
Over longen gesproken, vanavond is mijn laatste avond dat ik rookMorgen stop ik.
Nee ik zie het!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig Blurkie![]()
![]()
![]()
Siquote:Op woensdag 24 september 2008 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee ik zie het!
Heb je weer zitten flirten met Marghe?
Parlare di amorequote:Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Si![]()
"Un biaco a te" stond er bij haar antwoord.![]()
"Un bacio"quote:Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Si![]()
"Un biaco a te" stond er bij haar antwoord.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |