Ja. Erg hè?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef Copycat het volgende:
Ben je gewoon zonder te betalen weggerend?
De teleurstelling hè, die je in die ogen denkt te lezen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
Ja. Erg hè?
Ik ga morgen. Misschien. Of overmorgen.
....
Ik wil gewoon een acceptgiro met 10 euro administratiekosten. Boeit me niks.
Ja, een bekeuring bijvoorbeeld! Die had ik vorige week nog. Die maak ik altijd gelijk over opdat ze niet zouden denken dat ik geen braaf ding zou zijn. ECI daarentegen, die laat ik regelmatig wachten omdat ze me hebben overgehaald en ik te lam ben om op te zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
De teleurstelling hè, die je in die ogen denkt te lezen.
Daarom zou ik ook in a heartbeat voor die acceptgiro met administratiekosten gaan. Die kijken niet zo verwijtend.
Alhoewel sommige ...
zolang je maar een alibi hebtquote:Op woensdag 24 september 2008 19:47 schreef Manu82 het volgende:
Die dochter van Peter R. de Vries is best een mooi meisje, maar zouden er mannen zijn die het op haar durven te doen?
Maar daar kun je juist drie maanden of zo mee wachten. Die laat ik altijd liggen tot mijn loonbetaling. Dan doe ik alles tegelijk en tot de komende maand komen alle rekeningen bij elkaar op een stapel. Meestal ongeopend.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
Ja, een bekeuring bijvoorbeeld! Die had ik vorige week nog. Die maak ik altijd gelijk over opdat ze niet zouden denken dat ik geen braaf ding zou zijn.
Die doe ik dan weer automatisch en heb ik vorig jaar opgezegd. Maar toen mocht ik plots ter waarde van 40 Euro (of zo) gratis boeken bestellen. En toen ben ik daar weer ingetraptquote:ECI daarentegen, die laat ik regelmatig wachten omdat ze me hebben overgehaald en ik te lam ben om op te zeggen.
Ja maar ik zou me nooit veilig voelen, volgens mij zit er dan stiekem afluisterzooi in je huisquote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zolang je maar een alibi hebt
Soms zijn het gewoon schroefjes, weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou me nooit veilig voelen, volgens mij zit er dan stiekem afluisterzooi in je huis
Oh echt? Die betaal ik echt dezelfde dag nog. Vaak moffel ik ze ook gewoon weg omdat het anders zo op gaat vallen dat ik de staatskas aardig spek. Betalen en wegwezen. Niks te zien hier, loop maar door.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar daar kun je juist drie maanden of zo mee wachten. Die laat ik altijd liggen tot mijn loonbetaling. Dan doe ik alles tegelijk en tot de komende maand komen alle rekeningen bij elkaar op een stapel. Meestal ongeopend.
[..]
Ja, dat dus. Daarom wacht ik de herinnering altijd af. Dat is mijn stille protest, ook al is alles mijn schuld.quote:Die doe ik dan weer automatisch en heb ik vorig jaar opgezegd. Maar toen mocht ik plots ter waarde van 40 Euro (of zo) gratis boeken bestellen. En toen ben ik daar weer ingetrapt.
ik zet t op uitgestelde betaling bij internet bankieren. en dan op de meest uiterste datum. Dat zal ze leren mij te flatsenquote:Op woensdag 24 september 2008 20:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh echt? Die betaal ik echt dezelfde dag nog. Vaak moffel ik ze ook gewoon weg omdat het anders zo op gaat vallen dat ik de staatskas aardig spek. Betalen en wegwezen. Niks te zien hier, loop maar door.![]()
[..]
De Brian Kubatz van het huis van Oranje denkt daar anders over.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Soms zijn het gewoon schroefjes, weet ik uit betrouwbare bron.
Edwin de rooie huiswijn. met zo'n man heb je geen vijanden nodig.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Brian Kubatz van het huis van Oranje denkt daar anders over.
Doe ik ook altijd, maar wel altijd even geld reserveren dan naar spaarrekeningquote:Op woensdag 24 september 2008 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zet t op uitgestelde betaling bij internet bankieren. en dan op de meest uiterste datum. Dat zal ze leren mij te flatsen
Niet gezienquote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef blomst het volgende:
matahare hier nog geweest vandaag???
Wie?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef blomst het volgende:
matahare hier nog geweest vandaag???
Nee.. buuf wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef blomst het volgende:
Mathara hier nog geweest vandaag???
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:45 schreef blomst het volgende:
[..]
zou ze weer inhet ziekenhuis liggen?
Daar zou ik niet raar van staan te kijken, de koorts bleef was gisteren nog steeds hoog.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:45 schreef blomst het volgende:
[..]
zou ze weer inhet ziekenhuis liggen?
Zó, wat een goed voornemen. Succes!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik niet raar van staan te kijken, de koorts bleef was gisteren nog steeds hoog.
Over longen gesproken, vanavond is mijn laatste avond dat ik rookMorgen stop ik.
Ik ben niet chagrijnig Blurkiequote:Op woensdag 24 september 2008 21:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zó, wat een goed voornemen. Succes!![]()
nu snap ik waarom je zo chagrijnig kijkt
oef, sterkte, en hopelijk hou je het volquote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik niet raar van staan te kijken, de koorts bleef was gisteren nog steeds hoog.
Over longen gesproken, vanavond is mijn laatste avond dat ik rookMorgen stop ik.
Nee ik zie het!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig Blurkie![]()
![]()
![]()
Siquote:Op woensdag 24 september 2008 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee ik zie het!
Heb je weer zitten flirten met Marghe?
Parlare di amorequote:Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Si![]()
"Un biaco a te" stond er bij haar antwoord.![]()
"Un bacio"quote:Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Si![]()
"Un biaco a te" stond er bij haar antwoord.![]()
quote:
Die vraag moet je eens stellen op ah.nl, je krijgt zeker antwoordquote:Op woensdag 24 september 2008 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stond vanavond even raar te kijken in mjn nieuwe AH winkel, je kan daar nu namelijk een foto ophangen van je huisdier? Je moet even je adres achter op de foto schrijven, en dan kiezen ze per maand de leukste foto en die krijgt dan een verassing.
Er hingen dus ook al echt 4 foto's!
Ik begrijp niet helemaal wat ze willen bereiken met deze actie, vrienden met je worden ofzo?
(ja sorry, moest het even kwijt)
Je adres achter op de foto van je hond zetten, voor je het weet wordt je hond gestalkt.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stond vanavond even raar te kijken in mjn nieuwe AH winkel, je kan daar nu namelijk een foto ophangen van je huisdier? Je moet even je adres achter op de foto schrijven, en dan kiezen ze per maand de leukste foto en die krijgt dan een verassing.
Ik begrijp niet helemaal wat ze willen bereiken met deze actie, vrienden met je worden ofzo?
Oeh, nu zie ik LS al met z'n hondje naar die supermarkt rennenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je adres achter op de foto van je hond zetten, voor je het weet wordt je hond gestalkt.
Ik vind het een enge actie
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh, nu zie ik LS al met z'n hondje naar die supermarkt rennen
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En toen heb jij gevraagd of de kassameisjes in het vervolg Houdoe kunnen zeggen?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op die site heb ik ook eens een vraag gesteld. Als rasechte brabander hoor ik veel liever "houdoe" van die meisjes als ik vertrek bij de lokale AH kassa, dan : "Ik wens u een prettige avond" (van iemand die net zo brabants is als ik)
waarschijnlijk heb je ook meer behoefte aan Italiaanse kassa meisjes op dit momentquote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op die site heb ik ook eens een vraag gesteld. Als rasechte brabander hoor ik veel liever "houdoe" van die meisjes als ik vertrek bij de lokale AH kassa, dan : "Ik wens u een prettige avond" (van iemand die net zo brabants is als ik)
Avete ricevuto una risposta?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je ook meer behoefte aan Italiaanse kassa meisjes op dit moment![]()
ik zeg...... klachtenbaak !!![]()
Ok afwachten dus:quote:Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die vraag moet je eens stellen op ah.nl, je krijgt zeker antwoord
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij doet het niet meer?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
(en omdat ik hem zelf leuk vind)
Jawel, dit was even een antwoordautomaat, later komt een menselijke reactie.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok afwachten dus:
Hartelijk dank voor uw reactie op onze website. Wij nemen uw vraag in behandeling en geven u - indien van toepassing - zo snel mogelijk antwoord.
Ik heb zo het vermoeden dat het een: -niet van toepassing- gaat worden.
Denk het ook Liesquote:Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok afwachten dus:
Hartelijk dank voor uw reactie op onze website. Wij nemen uw vraag in behandeling en geven u - indien van toepassing - zo snel mogelijk antwoord.
Ik heb zo het vermoeden dat het een: -niet van toepassing- gaat worden.
zou je zo lief willen zijn de tenenkrommende schrijffout te verbeteren??quote:
Pffffff en waar doen ze dat dan? heb het hier nog niet gezienquote:Op woensdag 24 september 2008 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik dat niet gedaan danquote:Op woensdag 24 september 2008 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou je zo lief willen zijn de tenenkrommende schrijffout te verbeteren??
In Den Haag.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:04 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Pffffff en waar doen ze dat dan? heb het hier nog niet gezien
mijn schrijffout hè, in de quotequote:Op woensdag 24 september 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik dat niet gedaan dan
Sukkel, die 4 foto's waren al van mij.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ook die van die kitten die baby?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sukkel, die 4 foto's waren al van mij.
Waarschijnlijk wel, hij heeft z'n werkgebied uitgebreid, schijnt dat hij zaterdag in DH is, dus zou zo maar kunnen dat alle adressen mee gaan naar huisquote:Op woensdag 24 september 2008 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook die van die kitten die baby?
Of die van die rat/muis/knaagdierachtige?
En nu ben ik in conflict. Is het mijn burgerplicht die mensen te gaan waarschuwen, of is er sprake van gevalletje: moet je maar niet een foto met adres op gaan hangen in de AH?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, hij heeft z'n werkgebied uitgebreid, schijnt dat hij zaterdag in DH is, dus zou zo maar kunnen dat alle adressen mee gaan naar huis
Je kunt het ook zien als een verkapte relatie advertentiequote:Op woensdag 24 september 2008 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En nu ben ik in conflict. Is het mijn burgerplicht die mensen te gaan waarschuwen, of is er sprake van gevalletje: moet je maar niet een foto met adres op gaan hangen in de AH?
Stuur het in als idee! Voelen de mensen zich nog meer betrokken bij hun supermarkt!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als een verkapte relatie advertentie
Eet smakelijk Fan!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)loppen__.html?p=12,1
Eva Herzigova wordt ''creatief met kurk''![]()
voor de rest wordt je ook niet vrolijk van die kranten![]()
Zo ik ga eten, me skattie heeft gekookt![]()
Laters.........
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)loppen__.html?p=12,1
Eva Herzigova wordt ''creatief met kurk''![]()
voor de rest wordt je ook niet vrolijk van die kranten![]()
Zo ik ga eten, me skattie heeft gekookt![]()
Laters.........
Ontroerend hoe de fokkerts elkaar een warm hart toedragenquote:
È il mio primo lezione dope ventinove agostoquote:Op woensdag 24 september 2008 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Un po, ho habitato à Milano per quattro anni.
Niks mis met je muzieksmaakquote:Op woensdag 24 september 2008 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee laat maar buuf, we kennen je muzieksmaak een beetje
je vroeg het zelf hèquote:
Schitterend , heb er njiets van begrepen, maar dat dondert niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je vroeg het zelf hè![]()
voor de duidelijkheid de tekst erbij![]()
Punker
As ik troch it doarp rin sjoch ik de mensen nei my sjen
As’k die stomme kloten sjoch dan tink ik hwat wolle jim
Ik bin net sa as jim bern dyt alles dogge wat jim sizze
Lit my mar gewurde en let my mar myself wêze
He een punker, moast es sjen
He een punker, stikkene klean
He een punker, et hier overeind
He een punker, dit wurd sin ein
En dan al die yuppie bern lit se nei har sels mar sjen
Doch mar wat jimme âlder sizze want foar ûs binne jimme te min
En seau my net om ‘e kop want dat doch my allegear niks