Ik:quote:Vraag mij af waarom jij op eens afstand hebt genomen van mij? Vind heel jammer want vond je heel leuk meisje. Groetjes olivier.
quote:Raar iemand mij gister gebeld met deze nummer. Rond 6uur in de avond. Groetjes, olivier.
Ik: Ja, callcenter dus met K.quote:Nu zit ik zo te denken wie gij zo zou zijn ook al ken ik je totaal niet e wat doe ge van werk misschien? Ik ben ruitewasser mooie job verdiend goed dus ja... Groetjes olivier.
Ik:quote:Zie ik haar niet zitten is een kennis van de ex van mij is ook alles. Gewoon leuk meisje. Nog nooit iets mee gehad. Van waar ben jij? X
Ik:quote:Ben je nu aan het werken? Is toch leuk iemand leren kennen die ge helemaal niet kent. Ik ben nu mijn job aan het doen. Zwembad van Brakel.
Ik:quote:Wat bedoel je? Is toch leuk om iemand te leren kennen? Kan toch leuk zijn.. Vrienden heb je nooit teveel dusja..
Ik reageerde er mooi niet meer opquote:Ja alle anders ook keer grof zijn en eerst was ge zo vriendelijk. Jah is uw keuze he vind wel jammer kon mss nog leuk zijn geweest!
quote:Of wel ben jij zo bom van de wijf mee felle bek die denkt dat ze alles is maar seut in bed. Ofwel gewoon dik monder die bang is voor knape gast te zien!
Ik: 'Als je écht kunt krijgen wie je maar wil, wat doe je dan te sms-en als een 17-jarig kutkind? Ga lekker ramen wassen, kinderachtig stuk vreten dat je bent!'.quote:Meisje ik ben er 25 woon alleen heb geld. Rij mee nen dikke auro kan krijgen wie ik wil. Maar gij begint direct dom te doen en shit!
quote:Of wel ben jij zo bom van de wijf mee felle bek die denkt dat ze alles is maar seut in bed
en toen stopte jij nog niet met het lezen van het smsje?quote:Raar iemand mij gister gebeld met deze nummer
ik sms ook wel eens mensen terug die naar een verkeerd nummer smsen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:41 schreef DoctorB het volgende:
Terug sms-en naar iemand die je niet kent:
en dan klagen
Ja, in eerste instantie ook niet weten met welke debiel je te maken hebt. Voor hetzelfde geld was het een hele lieve jongen geweest a la Bla-Di-Bla en dan had ik het voor hem verpest.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sms ook wel eens mensen terug die naar een verkeerd nummer smsen...
weet de persoon die het smsje gestuurd heeft ook dat het niet bij de juiste persoon aankomt.
Boeiendm,.. gewoon niet reageren?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sms ook wel eens mensen terug die naar een verkeerd nummer smsen...
weet de persoon die het smsje gestuurd heeft ook dat het niet bij de juiste persoon aankomt.
Samenvattende klacht:quote:
Of ben jij soms zo'n tof wijf met een grote bek die denkt dat ze alles is maar ondertussen slecht is in bed?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
ik vind het niveau van smsen van die gast treurig. ik snap er niks vanwat betekent?
[..]
Omdat je slecht bent in bed?quote:
Dus jij bént zo'n tof wijf, nu komt de spreekwoordelijke aap uit de mouwquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Of ben jij soms zo'n tof wijf met een grote bek die denkt dat ze alles is maar ondertussen slecht is in bed?
Hij kwam hard aan, hoor..
Tuurlijk doet een glazenwasser uit de hoogte. Staat toch op ladderquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Tevens: glazenwassers met attitude![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef staaltje het volgende:
[..]
Tuurlijk doet een glazenwasser uit de hoogte. Staat toch op ladder
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Boeiendm,.. gewoon niet reageren?
Is niet jou probleem.
Nee, het is nog écht ook!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:28 schreef makkie88 het volgende:
whahahaa, ik zou bijna zeggen a thet een Hoax is!
Plaatje opslaan, quoten, nummer opslaan, oehhhhh.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, het is nog écht ook!
[ afbeelding ]
Lets spamquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jongens we hebben zijn nummer...
lets call the windowcleaner!
Praten ze allemaal zo in belgenland of ruik ik een meer zuiderlijker accent?quote:"gebeld met deze nummer"
NAFFERquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Praten ze allemaal zo in belgenland of ruik ik een meer zuiderlijker accent?
check de SS noobquote:
Oeh Corky Tatcherquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:45 schreef MLI het volgende:
Ik zal eens vragen of mijn collegaatje een foto van hem heeft!. Best benieuwd hoe de domme kloot die dit soort sms-jes stuurt, eruit ziet.
Zoiets, misschien:
[ afbeelding ]
hey leuk, je hebt een quote van me in je sign staanquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef Dickbride het volgende:
Is dit echt???
En zo zie je maar weer dat mannen zoiets niet eens zienquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
In plaats van sms-en met debielen zou ik je nagels eens gaan doen.
Ja, want dát is wél nuttig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
inplaats van dit te posten had je ook kunnen schijten SHE!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
Nee, meisjes poepen niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
inplaats van dit te posten had je ook kunnen schijten SHE!
ownee... rozenblaadjes enzo... daar heb je me!quote:
In plaats van dit te typen had je ook heerlijk kunnen klaarkomenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
Verzonden!quote:Hoi Olivier ik heb me toch nog bedacht en wil je graag weer spreken. Bel me, xxx K
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Verzonden!
Zie http://www.jouwnaam.be/
en dat stuur je dan anoniem ofzo?:Pquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Verzonden!
Zie http://www.jouwnaam.be/
je vind het wel spannendquote:
Nee ik heb jouw nummer erbij gezet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:26 schreef makkie88 het volgende:
[..]
en dat stuur je dan anoniem ofzo?:P
Ooohh, boefje!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee ik heb jouw nummer erbij gezet.
wie smst dit topic ff doorquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:01 schreef makkie88 het volgende:
+32477816096 wie gaaat hem smsen?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:10 schreef Zotheid het volgende:
ZH: Zo glazenwassert
OV: Wat.
ZH: Olivier toch?
Wat sms ik hierna?
Hehe goed werk, helaas kan ik via de jouwnaam.be geen reactie krijgen en ik heb geen Nederlands nummer (dwz ik ga hem niet smsen beetje dure grapquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:10 schreef Zotheid het volgende:
ZH: Olivier toch?
Wat sms ik hierna?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:15 schreef Zotheid het volgende:
ZH: Luister maat, ik keek net in de inbox van m'n vriendin en ik wil dat je dr niet meer lastig valt. Idioot!
Sorry MLI.
zeg gewoon dat je hassan heet|!quote:
Mjin god, dit lijkt mij een allochtoon.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Zotheid het volgende:
Even helemaal;
ZH: Luister maat, ik keek net in de inbox van m'n vriendin en ik wil dat je dr niet meer lastig valt. Idioot.!
OV: Wie mag jij wel zijn?
OV: Als ik denk en voel wie ge bent die jannet van griekenland. Als gij nog een keer naar mij durft sturen! Geloof mij ge weet niet waar ge aan begint.
ZH: De vriend van het meisje waar je via sms interesse in had, you sick fuck.
ZH: En jannet klopt ja :$
OV: Over wie ben je bezig? Zeg u en haar naam of bel mij keer?
Er wordt er een wakkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mjin god, dit lijkt mij een allochtoon.
Ze reageert niet meer omdat ze al 'n uur lang aan de telefoon hangt met die Belg.quote:
Hoax, dan zou die belf me niet smsen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Ze reageert niet meer omdat ze al 'n uur lang aan de telefoon hangt met die Belg.
Hij heeft 2 mobieltjes?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoax, dan zou die belf me niet smsen.
ZH: Ze zit hier anders naast me en lacht je hard uit. Met je "waarom jij opeens afstand genomen van mij?". Zielige rukkert
ik bedoelde de url van het topicquote:
OHNOES!quote:
Mooi ik dacht dat het aan mij lag. Ik snap er ook geen zak van want hij allemaal zegt, wat bedoelt hij met:quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Zotheid het volgende:
ZH: Precies ze heeft met mij. Je hebt je kans gehad, nu ben je te laat en moet je opflikkeren. Laat dr met rust!
OV: Domme kaasbol ge schiet achter 3min en ge bakt er niks van. Gaan zien als ze terug is aha. Kom eens met haar mee. Ga eens tonen wat ik met u ga doen!
Ik snap er helemaal niks meer van.
Btw hij zegt wel u tegen jequote:"Ga eens tonen wat ik met u ga doen!"
Neeequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef P8 het volgende:
ik sms: Gast, kappen nu, anders krijg je te maken met échte straatsoldaten
Ik geloof niet dat hij iemand is die zich daardoor laat beïnvloedenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Neee![]()
Laat hem door sms'n is goed voor zijn beltegoed
Ik doelde voornamelijk opquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mooi ik dacht dat het aan mij lag. Ik snap er ook geen zak van want hij allemaal zegt, wat bedoelt hij met:
[..]
Btw hij zegt wel u tegen je
Anyway;quote:ge schiet achter 3min
Ohw dan ben ik dus toch domquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doelde voornamelijk op
[..]
Anyway;
ZH: Hou je bek, achterlijke belgische glazenwasser. Fok! Jou! Ze wil niks met je te maken hebben en ik ook niet. Ga een koploper koppen.
Teh subtiele hints.
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:42 schreef Zotheid het volgende:
OMG, een nieuw dieptepunt.
ZH: En ik ben Pieter. Het gaat om de collega van je ex.
OV: Angel zeker. loeder wat ik haar kan geven. Kunt gij zeker niet geloof mij. En nog iets ze is verliefd op mij geloof mij. Haha sukkel. Vraag haar maar na!
Hij heeft geld en rijdt nen dikke auto, dus ja...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Neee![]()
Laat hem door sms'n is goed voor zijn beltegoed
Als hij zo door blijft SMS'en moeten die binnenkort op Marktplaats (of wat ze dan ook in België gebruiken) gezet wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Hij heeft geld en rijdt nen dikke auto, dus ja...
misschien kan ie wel V&A van FOK! gebruiken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Als hij zo door blijft SMS'en moeten die binnenkort op Marktplaats (of wat ze dan ook in België gebruiken) gezet worden
Episch topique dit!
HIJ WERKT NATUURLIJK NIET ECHT! HIJ IS MAAR GLAZENWASSER!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:14 schreef Shadowlyse het volgende:NIEUW VAN JAMBA! SMS BELG AAN NAAR 1646 EN ONTVANG DE DOMME BELG OP JE MOBIEL!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
HIJ WERKT NATUURLIJK NIET ECHT! HIJ IS MAAR GLAZENWASSER!
Maar ben jij Angel of niet?quote:
Nee, dat ben ik nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ben jij Angel of niet?
Hij heeft na mijn Fok! Jou! smsje niks meer van zich laten horen.![]()
Geef het goeie voorbeeld zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niemand die even belt + record met voipbuster?
ik weet niks grappigs te zeggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:24 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Geef het goeie voorbeeld zou ik zeggen.
[..]
Maar straks post hij hier mij nummer.quote:
eenschquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
die opmerking was fucking geniaal
![]()
quote:
idd das een flapdrolquote:
[..]
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
done..quote:
Lolquote:Hee Olivier, ik droomde ervan dat je langs kwam om mijn ramen te lappen. En voor een kopje koffie natuurlijk ook, hihiNu ben ik een beetje opgewonden... Bel je me gauw?? xxx E.
Voordat de rest van de zeikwijven weer een leuke rel ruiken, ik heb geen onverzorgde nagels. Zie hier, dezelfde nagel uit een betere hoek:quote:Op woensdag 24 september 2008 00:38 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Die nagelsVrouwen die zich niet verzorgen
Okee, okee, die's beterquote:Op woensdag 24 september 2008 01:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Voordat de rest van de zeikwijven weer een leuke rel ruiken, ik heb geen onverzorgde nagels. Zie hier, dezelfde nagel uit een betere hoek:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn sms terug:quote:"komaf dikke jannet mister 3minuts haha ze lacht u uit als ze mij belt haha ge mag ze hebben geloof mij. Kunt haar toch niet geven wat ik haar gaf"
quote:Op woensdag 24 september 2008 01:58 schreef P8 het volgende:
ik kreeg een smsje terug op mijn straatsoldaatsms. Dit is precies wat er in stond:
[..]
Mijn sms terug:
Grappig, tegen mij zegt ze dat je zo hard probeerde, dat ze altijd maar fakete om je je zin te geven. Anyway, je bent ook niet echt de slimste ofwel?
vervolgens word ik iets van 8 keer gebeld door 3 nummers, waarvan 1 met +30 begon![]()
maar ik was aan het trainen dus ik kon niet opnemen. Ik heb wel een onverstaanbaar voicemailbericht die ik morgen zal proberen te recorden en te uploaden.
Ik hoop snel!quote:Op woensdag 24 september 2008 01:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe lang zou het duren voor de belg hier opduikt?
wtfquote:Op woensdag 24 september 2008 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Valt op dat SHE over alles wel wat te mierenneuken heeft, overal tegendraads zijn, quasi tegengas geven, maar er komt alleen dom geblaat uit...Ook heeft ze alles wat andere meemaken uiteraard al meegemaakt en soms wel 10 keer erger
Ok, nu wordt het echt TVP waardig.quote:Op woensdag 24 september 2008 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Valt op dat SHE over alles wel wat te mierenneuken heeft, overal tegendraads zijn, quasi tegengas geven, maar er komt alleen dom geblaat uit...Ook heeft ze alles wat andere meemaken uiteraard al meegemaakt en soms wel 10 keer erger
Ontopic:
lekkere nagelsquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, het is nog écht ook!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2008 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ontopic:
Ik ga de paniek wat groter maken, denk ik. Iets van 'maar ik heb helemaal geen lief?'. Zodat hij lekker in de war raakt.quote:Zeg eens tegen u lief dat tij stopt mee sturen naar mij. Want begin op mijn zenuwen te werken. Ik dacht dat tij iemand anders was. Mijn ex haar vriendje van in Kreta dus ja in ook een nederlander. Daarbij ken ik u niet eens en heb u paar smsjes gestuurd en was dan eerst nog per ongeluk. Dus ja en zijne zever van straat soldaten of wat dan ook. Geloof mij hij weet niet waar aan hij begint. Dus stop alle twee mee zagen. Doei.
als je zegt dat je geen lief hebt pakt hij jequote:Op woensdag 24 september 2008 12:09 schreef MLI het volgende:
Hehehehe, hij is er eindelijk achter dat het iets met mij te maken heeft.![]()
[..]
Ik ga de paniek wat groter maken, denk ik. Iets van 'maar ik heb helemaal geen lief?'. Zodat hij lekker in de war raakt.. Of gewoon iets erg beledigends. Maar dan krijg ik weer reactie en ik heb al genoeg geld aan uitgegeven aan deze eikel.
En ik ookquote:Op woensdag 24 september 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je zegt dat je geen lief hebt pakt hij je
quote:
Bwhehhehequote:Op woensdag 24 september 2008 01:58 schreef P8 het volgende:
ik kreeg een smsje terug op mijn straatsoldaatsms. Dit is precies wat er in stond:
[..]
Mijn sms terug:
Grappig, tegen mij zegt ze dat je zo hard probeerde, dat ze altijd maar fakete om je je zin te geven. Anyway, je bent ook niet echt de slimste ofwel?
vervolgens word ik iets van 8 keer gebeld door 3 nummers, waarvan 1 met +30 begon![]()
maar ik was aan het trainen dus ik kon niet opnemen. Ik heb wel een onverstaanbaar voicemailbericht die ik morgen zal proberen te recorden en te uploaden.
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ga de paniek wat groter maken, denk ik. Iets van 'maar ik heb helemaal geen lief?'. Zodat hij lekker in de war raakt.. Of gewoon iets erg beledigends. Maar dan krijg ik weer reactie en ik heb al genoeg geld aan uitgegeven aan deze eikel.
twinnie-sync-appreciation!quote:
Pauper alert!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:37 schreef Moozzie het volgende:
vanaf waar kunnen we gratis smsen? Dan doe ik ook mee
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen ''ik dacht dat jij het zo leuk vond om via de sms nieuwe mensen te ontmoeten? Dienstbaar als ik ben, heb ik je nummer online gegooid.''quote:Op woensdag 24 september 2008 12:09 schreef MLI het volgende:
[..]
hahahahahahhahahaha die is net als in de reclame van de naaktkijker ik snap hemquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen ''ik dacht dat jij het zo leuk vond om via de sms nieuwe mensen te ontmoeten? Dienstbaar als ik ben, heb ik je nummer online gegooid.''
slinter nieuw gejatquote:Op woensdag 24 september 2008 15:55 schreef Sjibble het volgende:
en is er een foto opgedoken?
Ik had nog ruzie met een turk op marktplaats. Verkocht zijn splinternieuwe PS3 voor 250 euroVast..
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen ''ik dacht dat jij het zo leuk vond om via de sms nieuwe mensen te ontmoeten? Dienstbaar als ik ben, heb ik je nummer online gegooid.''
Shit dude, gelukkig leg je 'm even uitquote:Op woensdag 24 september 2008 15:04 schreef BartBunny het volgende:
[..]
hahahahahahhahahaha die is net als in de reclame van de naaktkijker ik snap hem
hou van sekx
Relkloon controle:quote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef Olivier25 het volgende:
Ik kreeg van iemand een linkje naar dezen site, wat heeft dit te betekenen!!!
Relkloon dusquote:Op woensdag 24 september 2008 20:06 schreef Olivier25 het volgende:
wat doet dat er toe, en wie heeft mijn berichten op deze site gezet, haal et eraf je weet niet waar me mee bezig bent
jammer had leuk kunnen worden...quote:
in het sms je stond dit:quote:Op woensdag 24 september 2008 19:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Relkloon controle:
Welke naam stond er onder het smsje?
Dat weet jij donders goedquote:
dan gelofof jij het niet, boeit mij wat, stond geen andere naam in dat smsje alleen deze link ik weet ook niet van wie die is.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat weet jij donders goed
Als je nou de naam geeft in dat smsje geloven we dat je echt olivier bent
Nee dat stond er nietquote:Op woensdag 24 september 2008 20:24 schreef Olivier25 het volgende:
[..]
in het sms je stond dit:
Heey check SMS-oorlog
van welk nummer kwam het dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:32 schreef Olivier25 het volgende:
[..]
dan gelofof jij het niet, boeit mij wat, stond geen andere naam in dat smsje alleen deze link ik weet ook niet van wie die is.
haal gwn deeze shit van mij eraf, anders ga ik maatregelen neme
waar is je belgische accent gebleven ?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:32 schreef Olivier25 het volgende:
[..]
dan gelofof jij het niet, boeit mij wat, stond geen andere naam in dat smsje alleen deze link ik weet ook niet van wie die is.
haal gwn deeze shit van mij eraf, anders ga ik maatregelen neme
Ik ben vergeten te reageren op zijn laatste SMS!quote:Op woensdag 24 september 2008 14:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als hij jouw nummer daarna ook online gooit, ontken ik iedere verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 25 september 2008 01:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te reageren op zijn laatste SMS!
Ik wil toch een nieuw nummer. No problem.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als hij jouw nummer daarna ook online gooit, ontken ik iedere verantwoordelijkheid
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:46 schreef MinderMutsig het volgende:
De echte Olivier zei tenminste u.
Tot hoors? Nee kerel, dat was nou net niet de bedoeling.quote:Als gij zo dom wilt doen moet gij dat wete maar slim ben je niet om dat toe te geven in sms dus ja als er iets van komt heb ik bewijzen dat gij mijn nummer maar op het net stelt. Dus voor in Brussel op school te zitten heb je toch niet zoveel verstand e! Tot hoors
Hij heeft geld, woont alleen en rijdt nen dikke auto, dus ja...quote:Op donderdag 25 september 2008 11:55 schreef Ulreazj het volgende:
Hij krijgt een dure sms rekening zo.
Ik hoop dat dit echt is.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef Joe. het volgende:
Ik heb hem net gebeld en hij zei dat ie vanmiddag in NL te vinden is
Heul wel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
dus hij komt jou glazen wassen ?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef Joe. het volgende:
Ik heb hem net gebeld en hij zei dat ie vanmiddag in NL te vinden is
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:51 schreef DoctorB het volgende:
Ik heb gisteren de hele middag gekeken maar heul geen glazenwasser met belgisch voorkomen gezien..
Wat versta jij onder een Belgisch voorkomen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:51 schreef DoctorB het volgende:
Ik heb gisteren de hele middag gekeken maar heul geen glazenwasser met belgisch voorkomen gezien..
Ah kom op, die herken je écht wel! Van die mensen met een typische Belgenkop.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:07 schreef MrDice het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een Belgisch voorkomen?
Ik kom niet zo vaak in het zuiden en hier in Friesland/Groningen heb je er niet zoveel. Sorryquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah kom op, die herken je écht wel! Van die mensen met een typische Belgenkop.
Stereotypisch gezien is het alsof de jaren '90 weer tot leven komen als er een Belg voor je neus staat. Ze hebben wat zachte gezichtstrekken, alles is wat ronder. Vaak redelijk zware wenkbrauwen, kijk niet gek op van een slecht gebit (dat zie je in NL wel véél minder). Ook de blik is wat verdwaasd en oogt niet al te intelligent. Qua kleding, stel je Nederland voor in de jaren '90 maar dan zo weinig mogelijk kleur.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:16 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in het zuiden en hier in Friesland/Groningen heb je er niet zoveel. Sorry
Bwehehe treffend.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Stereotypisch gezien is het alsof de jaren '90 weer tot leven komen als er een Belg voor je neus staat. Ze hebben wat zachte gezichtstrekken, alles is wat ronder. Vaak redelijk zware wenkbrauwen, kijk niet gek op van een slecht gebit (dat zie je in NL wel véél minder). Ook de blik is wat verdwaasd en oogt niet al te intelligent. Qua kleding, stel je Nederland voor in de jaren '90 maar dan zo weinig mogelijk kleur.
Sterotypisch gezien dan, hè?
vooral dat stuk vind ik erg treffendquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ook de blik is wat verdwaasd en oogt niet al te intelligent.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Stereotypisch gezien is het alsof de jaren '90 weer tot leven komen als er een Belg voor je neus staat. Ze hebben wat zachte gezichtstrekken, alles is wat ronder. Vaak redelijk zware wenkbrauwen, kijk niet gek op van een slecht gebit (dat zie je in NL wel véél minder). Ook de blik is wat verdwaasd en oogt niet al te intelligent. Qua kleding, stel je Nederland voor in de jaren '90 maar dan zo weinig mogelijk kleur.
Ben je ooit langer dan een dag in België geweest?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
[..]
ik heb ook een azerty laptopquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben je ooit langer dan een dag in België geweest?
Alhoewel mijn user name anders doet vermoeden en ik toch ook azerty(laptop) typ ben ik toch echt een oerholander!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja. Alleen geen stereotype.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg, maar die liefde van jou die nog bij zijn moeder woonde dat was toch een Belg?
Ja.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Voel je je beledigd?quote:Alhoewel mijn user name anders doet vermoeden en ik toch ook azerty(laptop) typ ben ik toch echt een oerholander!
Post die foto dan!quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:03 schreef MLI het volgende:![]()
Ik heb hem gevonden op Netlog. Die kop! Sportschoolbolly met stekeltjes. Uiteraard met ontbloot bovenlijf_O-
Nou, daar geloof ik niets van. Ik vond hem zo welbespraakt. Post die foto en overtuig mequote:Op dinsdag 30 september 2008 00:11 schreef MLI het volgende:
My god, hij zou niet misstaan in het sM444TjuhS topic.
mwoah denk dat het wel duidelijker en onvriendelijker kan hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:34 schreef MLI het volgende:
Ik:_! Dus teruggestuurd 'Afgaande op je berichtjes, heb ik écht geen zin om jou te leren kennen.'. Ik dacht dus dat ik er zo mooi vanaf kwam. Ik bedoel, duidelijker (en onvriendelijker) kun je haast niet worden.
ik heb geen autoquote:Mannen die denken dat ze met geld en een dikke auto aan vrouwen kunnen komen:
wederom ik heb geen autoquote:Mannen die compenseren voor een kleine pik met een grote wagen:
Zorg jij eens voor wat vertier danquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ontopic:
Post eens, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:21 schreef MLI het volgende:
Leuke foto met een gigantische vis
Klacht: mannen die vissen..
quote:
dat dus...quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:21 schreef MLI het volgende:
Leuke foto met een gigantische vis
Klacht: mannen die vissen..
Dan maak je een screencap.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:41 schreef MLI het volgende:
Zijn gebruikersnaam is Olivier_1982, ik kan de foto niet opslaan als..
Nice try.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:22 schreef Roi het volgende:
ik wil serieus niet dat je mijn pics van netlog hier plaatst!!!!!!
Ik denk niet dat hij kan fotoshoppen, maar wie weet heeft hij met al zijn cash wel zoiets laten maken. Het is echt goed gedaan maar ik vind de foto in het groot gekunsteld overkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar dat is wel serieus een grote vis.
uit de mond van zo`n loser zou ik daar niet wakker van liggenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:41 schreef MLI het volgende:
Zijn gebruikersnaam is Olivier_1982, ik kan de foto niet opslaan als..
Hij noemde me 'holandse trut' terwijl hij met mijn collega aan het msn-en was.
ja dat kan 20 kilo is niet echt zwaar hoor...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij kan fotoshoppen, maar wie weet heeft hij met al zijn cash wel zoiets laten maken. Het is echt goed gedaan maar ik vind de foto in het groot gekunsteld overkomen.![]()
Hoeveel weegt zo'n vis, 20 kilo? Kun je zo'n vis met gestrekte armen voor je houden terwijl je gehurkt zit?
Hehehehe.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hey leuk, je hebt een quote van me in je sign staan
Was overigens gericht tegen KLB Mod Janetje :p
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:29 schreef Devlinsect het volgende:
Meisjes van 17 die pretenderen goed te zijn in neuken![]()
Meisjes van 17 met angst voor smsjes van een vreemde man![]()
Misschien had die glazenwasser je nagels kunnen wassen.
Nergens gezien of een bevestiging van iemand dat jij wel goed kan neuken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Klacht: mensen die het topic niet eventjes doorkijken.
Ik vind het nogal kinderachtig om nu te posten dat ik echt wel goed kan neukenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nergens gezien of een bevestiging van iemand dat jij wel goed kan neuken.
Wel een foto gezien van dezelfde nagel waar de zwarte rouwrand (:r) is weggehaald.
België staat bekend om de slechte wegen. Hoe zit het met de sociale voorzieningen als waterlevering. Of heb bruin water uit de kraan. Dan kan ik het me voorstellen.
John Mayerquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:46 schreef MLI het volgende:
Ladies and gentlemen, I present you:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon droevig. Knape gast!
Hier wacht ik nog op.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:58 schreef P8 het volgende:
[..]
Mijn sms terug:
Stond allang in de OP.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:01 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
+ klacht: sms taal in het belgisch
Nou doeg.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig om nu te posten dat ik echt wel goed kan neuken. Ik ben geen 17
.
Ga elders lopen janken over een foto van een vieze nagel. Leer Nederlands. En Rot Gewoon Op uit mijn topic.
ik vind het voor het vervolg van het topic toch wel belangrijk om te weten, dus vertel.....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig om nu te posten dat ik echt wel goed kan neuken. Ik ben geen 17
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |