Dan maak je een screencap.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:41 schreef MLI het volgende:
Zijn gebruikersnaam is Olivier_1982, ik kan de foto niet opslaan als..
Nice try.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:22 schreef Roi het volgende:
ik wil serieus niet dat je mijn pics van netlog hier plaatst!!!!!!
Ik denk niet dat hij kan fotoshoppen, maar wie weet heeft hij met al zijn cash wel zoiets laten maken. Het is echt goed gedaan maar ik vind de foto in het groot gekunsteld overkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar dat is wel serieus een grote vis.
uit de mond van zo`n loser zou ik daar niet wakker van liggenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:41 schreef MLI het volgende:
Zijn gebruikersnaam is Olivier_1982, ik kan de foto niet opslaan als..
Hij noemde me 'holandse trut' terwijl hij met mijn collega aan het msn-en was.
ja dat kan 20 kilo is niet echt zwaar hoor...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij kan fotoshoppen, maar wie weet heeft hij met al zijn cash wel zoiets laten maken. Het is echt goed gedaan maar ik vind de foto in het groot gekunsteld overkomen.![]()
Hoeveel weegt zo'n vis, 20 kilo? Kun je zo'n vis met gestrekte armen voor je houden terwijl je gehurkt zit?
Hehehehe.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hey leuk, je hebt een quote van me in je sign staan
Was overigens gericht tegen KLB Mod Janetje :p
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:29 schreef Devlinsect het volgende:
Meisjes van 17 die pretenderen goed te zijn in neuken![]()
Meisjes van 17 met angst voor smsjes van een vreemde man![]()
Misschien had die glazenwasser je nagels kunnen wassen.
Nergens gezien of een bevestiging van iemand dat jij wel goed kan neuken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Klacht: mensen die het topic niet eventjes doorkijken.
Ik vind het nogal kinderachtig om nu te posten dat ik echt wel goed kan neukenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nergens gezien of een bevestiging van iemand dat jij wel goed kan neuken.
Wel een foto gezien van dezelfde nagel waar de zwarte rouwrand (:r) is weggehaald.
België staat bekend om de slechte wegen. Hoe zit het met de sociale voorzieningen als waterlevering. Of heb bruin water uit de kraan. Dan kan ik het me voorstellen.
John Mayerquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:46 schreef MLI het volgende:
Ladies and gentlemen, I present you:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon droevig. Knape gast!
Hier wacht ik nog op.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:58 schreef P8 het volgende:
ik kreeg een smsje terug op mijn straatsoldaatsms. Dit is precies wat er in stond:
[..]
Mijn sms terug:
Grappig, tegen mij zegt ze dat je zo hard probeerde, dat ze altijd maar fakete om je je zin te geven. Anyway, je bent ook niet echt de slimste ofwel?
vervolgens word ik iets van 8 keer gebeld door 3 nummers, waarvan 1 met +30 begon![]()
maar ik was aan het trainen dus ik kon niet opnemen. Ik heb wel een onverstaanbaar voicemailbericht die ik morgen zal proberen te recorden en te uploaden.
Stond allang in de OP.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:01 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
+ klacht: sms taal in het belgisch
Nou doeg.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig om nu te posten dat ik echt wel goed kan neuken. Ik ben geen 17
.
Ga elders lopen janken over een foto van een vieze nagel. Leer Nederlands. En Rot Gewoon Op uit mijn topic.
ik vind het voor het vervolg van het topic toch wel belangrijk om te weten, dus vertel.....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig om nu te posten dat ik echt wel goed kan neuken. Ik ben geen 17
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |