Ik was lekker thuis aan het fokken, beetje bijlezen over het onderzoek dat Scientology heeft ingesteld naar digitaal jeugdhonk Fok!, krijg ik ineens sms:
quote:
Vraag mij af waarom jij op eens afstand hebt genomen van mij? Vind heel jammer want vond je heel leuk meisje. Groetjes olivier.
Ik:

ik kén helemaal geen Olivier? En het nummer stond ook niet in mijn telefoon. Ik SMS teruggestuurd dat hij het verkeerde nummer te pakken had.
quote:
Raar iemand mij gister gebeld met deze nummer. Rond 6uur in de avond. Groetjes, olivier.

Ik:

, mijn collegaatje van 17 vroeg rond die tijd of ze even mocht bellen met mijn telefoon. Dus ik antwoorden dat het K. was, dat ze mijn foon geleend had. Krijg ik wéér een sms:
quote:
Nu zit ik zo te denken wie gij zo zou zijn ook al ken ik je totaal niet e wat doe ge van werk misschien? Ik ben ruitewasser mooie job verdiend goed dus ja... Groetjes olivier.
Ik: Ja, callcenter dus met K.

. Sowieso raar dat je mij sms't terwijl je K. ziet zitten.
quote:
Zie ik haar niet zitten is een kennis van de ex van mij is ook alles. Gewoon leuk meisje. Nog nooit iets mee gehad. Van waar ben jij? X
Ik:

met z'n praatjes. Dus niet meer gereageerd. Half uur later, wéér sms:
quote:
Ben je nu aan het werken? Is toch leuk iemand leren kennen die ge helemaal niet kent. Ik ben nu mijn job aan het doen. Zwembad van Brakel.
Ik:

_! Dus teruggestuurd 'Afgaande op je berichtjes, heb ik écht geen zin om jou te leren kennen.'. Ik dacht dus dat ik er zo mooi vanaf kwam. Ik bedoel, duidelijker (en onvriendelijker) kun je haast niet worden.
quote:
Wat bedoel je? Is toch leuk om iemand te leren kennen? Kan toch leuk zijn.. Vrienden heb je nooit teveel dusja..
Ik:

_! 'Nee, écht niet. Rot anders gewoon op.'.
quote:
Ja alle anders ook keer grof zijn en eerst was ge zo vriendelijk. Jah is uw keuze he vind wel jammer kon mss nog leuk zijn geweest!
Ik reageerde er mooi niet meer op

. Dat vond 'ie niet zo leuk:
quote:
Of wel ben jij zo bom van de wijf mee felle bek die denkt dat ze alles is maar seut in bed. Ofwel gewoon dik monder die bang is voor knape gast te zien!

. Nou ja, tóén kon ik het niet laten natuurlijk... Teruggestuurd dat ik waarschijnlijk iets ouder ben dan hij denkt en dat hij moet kappen met dit kinderachtige gedoe.
quote:
Meisje ik ben er 25 woon alleen heb geld. Rij mee nen dikke auro kan krijgen wie ik wil. Maar gij begint direct dom te doen en shit!
Ik: 'Als je écht kunt krijgen wie je maar wil, wat doe je dan te sms-en als een 17-jarig kutkind? Ga lekker ramen wassen, kinderachtig stuk vreten dat je bent!'.
Toen bleef het stil, thank god.
Klacht:
Ruitenwassers:

Mensen die denken je per sms te versieren:

Mannen die denken dat ze met geld en een dikke auto aan vrouwen kunnen komen:

Vrouwen die dit soort zielige figuren laten zien dat het nog écht zo is ook!

Vlaamse sms-jes:

Mensen die pas héél laat in de gaten hebben dat je er echt niets van wil weten

Mannen die compenseren voor een kleine pik met een grote wagen:

_!
Mannen van 25 die desperate vragen aan een meisje van 17 waarom ze nou afstand heeft genomen

Mensen die beleefdheid aanzien voor meer dan het is